Mord-Sith Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Etter sånn ca fire år å ha vært forelsket i noen ble man endelig sammen med den noen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Etter sånn ca fire år å ha vært forelsket i noen ble man endelig sammen med den noen. Gratulerer vennen! *hoppe på og moseklemme* Men jeg skal fremdeles ha deg i februar! Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk! *kjempelykkelig* Og klart det. Lovte jo det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gratulerer, me beauty. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Takk søteste!^^ Ordner seg tilslutt! *danserlittrundt* Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gratulerer, så koselig! Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk!^^ Ting er så koselige Fantastisk start på et nytt år. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Begynner å irritere meg over jenter som tilsynelatende virker veldig interesserte på kvelder/fester, men perioden etterpå gir F. Jeg prøver meg ikke på jenter som jeg ikke vil ha noe å gjøre med i ettertid, uansett hvor drita jeg er, i motsetning til en del andre virker det som. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Velkommen til fylla Håper virkelig ikke at de jeg har rota med, hadde håpet på giftemål dagen derpå! Endret 3. januar 2010 av Turtlis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du får det til å høres ut som halve byen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Byen er vel ikke akkurat den beste arenaen for å sjekke dame for forhold, tror jeg ville valgt en annen plass om du er ute etter noe annet enn bare sex Cheap. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Det er vel bare jeg som ikke har blitt vandt til det enda Var ikke snakk om byen men private fester hos folk, hvor det som oftest kommer en del ukjente folk i tillegg. Men det er kanskje ikke så stor forskjell? Endret 3. januar 2010 av Cheap Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tja, føler det er litt den samme greia der. Da jeg lette etter kjæreste var fester og byen de siste stedene jeg gadd å prøve ut for å si det slik. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du får det til å høres ut som halve byen. Halve du liksom. Tok hele byen jeg. Byen er vel ikke akkurat den beste arenaen for å sjekke dame for forhold, tror jeg ville valgt en annen plass om du er ute etter noe annet enn bare sex Cheap. Det er akkurat det samme på landet og i byen Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dunk dunk dunk.. I feel good Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Man er ikke nødt til å ha "sex cheap" fordi om man møtes på byen , går fint an å bare snakke den første kvelden og avtale en senere date Jeg møtte min samboer på byen 2 ganger og det var slik vi kom i kontakt med hverandre. Begynte å sende sms og snakke sammen på msn og etterhvert utviklet det seg videre helt til vi kom til "cheap sex-biten" Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 "sex cheap" Morsomt at du siterer det på denne måten. Opprinnelig var det nok ment som et svar til brukeren Cheap. Poenget ditt står selvfølgelig fortsatt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 lol, sånn kan det gå Får skylde på gravidtåka, huh? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Man er ikke nødt til å ha "sex cheap" fordi om man møtes på byen , går fint an å bare snakke den første kvelden og avtale en senere date Jeg møtte min samboer på byen 2 ganger og det var slik vi kom i kontakt med hverandre. Begynte å sende sms og snakke sammen på msn og etterhvert utviklet det seg videre helt til vi kom til "cheap sex-biten" Om man er et utadvendt sosialt vesen antar jeg at det sikkert er en fin måte, men for en som er ganske sjenert for gutter generelt, og som heller ikke drikker, så er ikke byen og fester beste utgangspunkt, ihvertfall ikke for meg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ah, det var sannelig godt å få madammen hjem etter 2 uker i egypt! kom å vekket meg i natt. jeg visste hun kom, i motsetning til kameraten min som fikk overraskelsesbesøk av avstandskjæresten natta før. Hun låste seg inn og entret soverommet, uten lys, han våknet og tenkte innbrudd, og dro til med knyttneven i ren dødsangst. Like før hun svimte av :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå