Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å irritere meg over jenter som tilsynelatende virker veldig interesserte på kvelder/fester, men perioden etterpå gir F.

Jeg prøver meg ikke på jenter som jeg ikke vil ha noe å gjøre med i ettertid, uansett hvor drita jeg er, i motsetning til en del andre virker det som. :(

Lenke til kommentar
Du får det til å høres ut som halve byen. :p

Halve du liksom. Tok hele byen jeg.

:p

Byen er vel ikke akkurat den beste arenaen for å sjekke dame for forhold, tror jeg ville valgt en annen plass om du er ute etter noe annet enn bare sex Cheap.

Det er akkurat det samme på landet og i byen ;)

Lenke til kommentar

Man er ikke nødt til å ha "sex cheap" fordi om man møtes på byen , går fint an å bare snakke den første kvelden og avtale en senere date ;) Jeg møtte min samboer på byen 2 ganger og det var slik vi kom i kontakt med hverandre. Begynte å sende sms og snakke sammen på msn og etterhvert utviklet det seg videre helt til vi kom til "cheap sex-biten"

Lenke til kommentar
Man er ikke nødt til å ha "sex cheap" fordi om man møtes på byen , går fint an å bare snakke den første kvelden og avtale en senere date ;) Jeg møtte min samboer på byen 2 ganger og det var slik vi kom i kontakt med hverandre. Begynte å sende sms og snakke sammen på msn og etterhvert utviklet det seg videre helt til vi kom til "cheap sex-biten"

Om man er et utadvendt sosialt vesen antar jeg at det sikkert er en fin måte, men for en som er ganske sjenert for gutter generelt, og som heller ikke drikker, så er ikke byen og fester beste utgangspunkt, ihvertfall ikke for meg. ;)

Lenke til kommentar

Ah, det var sannelig godt å få madammen hjem etter 2 uker i egypt! kom å vekket meg i natt. jeg visste hun kom, i motsetning til kameraten min som fikk overraskelsesbesøk av avstandskjæresten natta før. Hun låste seg inn og entret soverommet, uten lys, han våknet og tenkte innbrudd, og dro til med knyttneven i ren dødsangst. Like før hun svimte av :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...