Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å herreguuuuuuuuuuud. Forelska er det beste følelsen i hele verden. Hjertet bare går DUNKDUNKDUNKDUNK hele tiden.

Absolutt!! Men jeg hadde en veldig god følelse i går da vi fikk se babyen igjen og fikk vite at det mest sannsynlig er ei jente i magen. :love:

Edit: Hadde blitt like glad om det var gutt og altså! hehe

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Feire nyttår uten dama? OMG.

Why not? Det er bare en fest med fast tema. Jeg har gitt typen beskjed om å komme seg på byn og feste i dag, han nekter riktignok, but still. Koselig å ringe inn det nye året med ett heftig kyss, men det kan man alltids ta dagen derpå.

Lenke til kommentar
Nyttår er ikke bare kjæreste, men gode venner som tar en skikkelig fest sammen. Og jo det er litt magisk å kysse på sin kjære når rakettene skyter i været midtnatt.

Blir vel litt annerledes da ja. Selv bor jeg milevis unna venner, og noe festemenneske er jeg heller ikke. Litt enig angående rakettene, det blir fint å se på siden vi har veldig flott utsikt fra leiligheten.

Lenke til kommentar
Feire nyttår uten dama? OMG.

Why not? Det er bare en fest med fast tema. Jeg har gitt typen beskjed om å komme seg på byn og feste i dag, han nekter riktignok, but still. Koselig å ringe inn det nye året med ett heftig kyss, men det kan man alltids ta dagen derpå.

Jeg gav også min beskjed om at han kunne feire med en skikkelig fest med kompisene i dag, men han ville feire med meg heller :love: Kan derfor se frem til en koselig kveld med god mat hjemme hos svigers i kveld!

Lenke til kommentar

Vi tar koselig hjemmekveld, vi. Fikser god middag til oss, melk til den lille, spiller, koser, ser en film og triller en liten tur ut ved midnatt for å få med oss rakettene. (Knirket vårt er så liten enda at hun ikke forstår rutiner, så vi tillater oss ett alvorlig rutinebrudd på leggetiden. :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...