Stubbekropp Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Aww, det varmer og se folk som har det bra ^-^ Men tips til kjærlighetssorg til en som just har måtte dumpet sin største kjærlighet noensinne? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Å herreguuuuuuuuuuud. Forelska er det beste følelsen i hele verden. Hjertet bare går DUNKDUNKDUNKDUNK hele tiden. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Å herreguuuuuuuuuuud. Forelska er det beste følelsen i hele verden. Hjertet bare går DUNKDUNKDUNKDUNK hele tiden. Absolutt!! Men jeg hadde en veldig god følelse i går da vi fikk se babyen igjen og fikk vite at det mest sannsynlig er ei jente i magen. Edit: Hadde blitt like glad om det var gutt og altså! hehe Endret 31. desember 2009 av Mirann Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Bebbis. Når er den ventet? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Bebbis. Når er den ventet? Slutten av mai. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Å herreguuuuuuuuuuud. Forelska er det beste følelsen i hele verden. Hjertet bare går DUNKDUNKDUNKDUNK hele tiden. Nei er det ikke. Ikke når det ikke er gjensidig Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da nei. Da suger det. Men når alt endelig ordner seg og han du har likt i over 4 år endelig ser ut til å like deg tilbake.. Da er ting koselige. ^^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Feire nyttår uten dama? OMG. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Feire nyttår uten dama? OMG. Why not? Det er bare en fest med fast tema. Jeg har gitt typen beskjed om å komme seg på byn og feste i dag, han nekter riktignok, but still. Koselig å ringe inn det nye året med ett heftig kyss, men det kan man alltids ta dagen derpå. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kjæresten jobber nattevakt idag og drar på jobb kl ni i kveld. Må være hjemme alene for å passe bikkja, så blir film på meg idag Litt trist, skulle hatt en kjærest her ass. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har aldri skjønt hvorfor nyttårsaften er så stort. Holder meg heller hjemme enn å dra inn til en tettpakka by fordi alle skal ut samtidig. Nei, da foretrekker jeg heller et fortreffelig måltid med en film. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kjærsten min er hos familie i trondheim, så jeg feirer med familien min her i Oslo. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nyttår er ikke bare kjæreste, men gode venner som tar en skikkelig fest sammen. Og jo det er litt magisk å kysse på sin kjære når rakettene skyter i været midtnatt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nyttår er ikke bare kjæreste, men gode venner som tar en skikkelig fest sammen. Og jo det er litt magisk å kysse på sin kjære når rakettene skyter i været midtnatt. Blir vel litt annerledes da ja. Selv bor jeg milevis unna venner, og noe festemenneske er jeg heller ikke. Litt enig angående rakettene, det blir fint å se på siden vi har veldig flott utsikt fra leiligheten. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Enig der. Synes det er viktig å feire med venner også og ikke bare kjæresten alene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tror ikke det er snakk om å feire alene med kjæresten, men å dra på fest uten dama som jeg syns er synd. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Synes det er greit å ta en fest uten dama av og til, men er det snakk om nyttårs blir det rimelig trist uten kjæresten der. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Feire nyttår uten dama? OMG. Why not? Det er bare en fest med fast tema. Jeg har gitt typen beskjed om å komme seg på byn og feste i dag, han nekter riktignok, but still. Koselig å ringe inn det nye året med ett heftig kyss, men det kan man alltids ta dagen derpå. Jeg gav også min beskjed om at han kunne feire med en skikkelig fest med kompisene i dag, men han ville feire med meg heller Kan derfor se frem til en koselig kveld med god mat hjemme hos svigers i kveld! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Vi tar koselig hjemmekveld, vi. Fikser god middag til oss, melk til den lille, spiller, koser, ser en film og triller en liten tur ut ved midnatt for å få med oss rakettene. (Knirket vårt er så liten enda at hun ikke forstår rutiner, så vi tillater oss ett alvorlig rutinebrudd på leggetiden. ) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Blir en rolig feiring på oss også. Hadde ingen planer om fylla uansett. Har blitt invitert hit og dit, men vi vil heller sitte hjemme å kose oss Det har blitt "vår greie" på nyttårs. Nå blir det film, brus i glasset og snop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå