Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
At hun kysser på andre gutter syntes i hvertfall jeg at du ikke burde tolerere. En ting er om dere har et svært åpent forhold, men hun virker jo svært sjalu selv.

Som om jeg skulle sagt det selv.

Bare fordi man har drukket litt betyr ikke det at man automatisk må gå rundt og kline og kose på alle. Jeg forstår bare ikke den tingen mange jenter har med fylla = kosing og kyssing på venninner/andre.

Lenke til kommentar
Vet dette blir offtopic, men hun er faktisk over 30 eller noe (ja, jeg vet fjortiss er en tilstand, som hun tydligvis aldri kommer bortfra), og har unge nr 4 på vei, jeg skjønne rikke at hun har tid til å ta seg av barna en gang når hun sitter på FB/nettby osv hele dagen visstnok. Jaja. :p
Fordi ungene hennes også sitter på dataen hele dagen. Og fordi husarbeid neppe tar mer enn 3 min dagen for henne.

 

Men, on topic. Jeg elsker kjæresten min, og jeg digger familien hans mer og mer for hver gang. Vi fikk vår første sove-natten-gjennom-begge-to-natt i julen, på grunn av søsteren hans, som sa fra seg sin nattesøvn og tok vår lille Aurora. Jeg fikk strikkesokker av "mor" (hans farmor), akkurat som i fjor, så jeg vet jeg er familie (ett ganske klart tegn på at man er godtatt), og hans niese liker meg bedre enn ham (hun er 8mnd og generelt litt skeptisk til mannfolk, but still). Det er så fantastisk greit med grei svigerfamilie. Alt blir liksom så mye greiere da.

 

Og jeg tror aldri jeg kommer til å glemme trynet på samboeren når han fikk pakke opp en sega til jul. Han ble så glad atte. ^^,

Lenke til kommentar

Takker for det. ^^

 

Men ja, svigers er liksom en del av forholdet enten man vil eller ikke. Hadde ikke typen kommet overens med mammaen min i det hele tatt, så tror jeg at jeg hadde beholdt ham en stund på trass før han for på hodet ut. Kanskje litt overdrevet, men jeg er blitt en skikkelig mammadalt de siste årene, så det hadde ikke blitt bra om de to ikke kom overens. :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk strikkesokker av "mor" (hans farmor), akkurat som i fjor, så jeg vet jeg er familie (ett ganske klart tegn på at man er godtatt)

 

Wee, jeg fikk også hjemmestrikkede ullsokker av samboers farmor i år :D

 

Jeg har også vært maks heldig med min svigerfamilie, og samboer er godt likt av mine. Vi gleder oss til å feire nyttårsaften sammen med samboers foreldre - jeg tror faktisk han ikke har tenkt seg på fest i år siden jeg er gravid :ohmy:

Lenke til kommentar
Ja, er virkelig mye lettere om man kommer overens og er godt likt av svigerforeldrene. Kanskje det er annerledes for menn, men jeg hadde tatt det svært personlig om de ikke likte meg noe særlig.

Ikke annerledes for meg, hvertfall. Alt har sine nyanser, så det beror jo endel på hvor mye kontakt hun selv har med familien, men generelt er svigerfamilien "halve forholdet"(ikke nødvendigvis så mye som 50%, derfor ""). I mitt tilfelle tilbringer hun masse tid med familien sin, og derfor gjør jeg og det - da er det veldig viktig at man kommer overens. At det er viktig for henne at de også liker meg er selvklart, og for meg er det viktig at jeg liker dem og. Svigers kan være et veldig stort pluss eller et veldig stort minus i forholdet.

I mitt tilfelle er de et stort pluss, de inviterer meg jo på middag 4 dager i uka minst :wee:

Lenke til kommentar
Gjest ønsker_hjelp

Noen som har et godt svar på hvem som bør ta det første steget etter at den ene parten har lagt til den andre på Nettby eller Facebook? Vil det virke for desperat om den som legger til den anndre tar det første steget?

Lenke til kommentar
Noen som har et godt svar på hvem som bør ta det første steget etter at den ene parten har lagt til den andre på Nettby eller Facebook? Vil det virke for desperat om den som legger til den anndre tar det første steget?

 

Selvsagt skal den som legger til ta det første steget. Det blir akkurat som folk som kontakter deg på MSN, og så sier de bare "Hei", og forventer at du skal føre samtalen videre. Annoying as fuck.

 

Så nei, det virker ikke desperat i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest ønsker_hjelp

Det er greit å vite. Blir det også slik da at om den ene parten for eksempel sender en melding og så legger den som mottok meldingen til personen på vennelisten bør den som sendte meldingen ta kontakt eller den som la til den andre ta kontakt?

Lenke til kommentar
Gjest ønsker_hjelp
Hva med å drite i hvem som "bør" ta kontakt først og bare prate til kjerringa/gubben om man har lyst?

 

Det er nok det beste. Takk for svar.

 

Da er det på tide og manne seg opp. En av oss må jo være den første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...