Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så koselig da, Toth :D

 

Jeg gikk gavekort og mobil av min kjære :love:

Han fikk tastatur, whiskeyglass og en serie vinglass(rødvin, hvitvin og champis) fra hadeland -som har knusegaranti.. Genialt :!:

Andre året på rad han har fått trådløst tastatur fra meg :p

 

Dessverre fikk jeg ikke dele selve julaften med han, da han er i Oslo på sykehusbesøk. Men heldigvis kommer han hjem i morgen :new_woot:

Lenke til kommentar

Så koselig toth, så flink hun er! :)

 

Feiret heller ikke jul med kjæresten i år, men til neste år kommer til å feire sammen. Uansett, jeg fikk 3 bøker av ham, og veldig fornøyd. Det skal sies at jeg fikk kombinert bursdag- og julegave til bursdagen min i november, da fikk jeg nemlig Nintendo Wii + Wii Fit, ergo ikke så veldig dyre ting julaften. Og det er helt greit, for gavene hans jeg er veldig fornøyd med. :)

Lenke til kommentar

Grensene mine blir hele tiden pushet ang forhold

 

Nyeste greia er at dama mi driver og kysser på vennene sine på fest. Ikke at jg har noe kjempestort imot det, så lenge de ikke kliner hele kvelden.

Men hvor går grensen?

 

Vet grenser er noe man setter i ett forhold selv, men jeg vil ikke være kvelende heller og jeg kan leve med at hun kysser en veldig nær venn

 

Hun er så "på fest er jeg meg og du deg", jeg burde kunne få spandert en nuss eller ikke få kjeft for at jeg ble full og ville kline med dama mi?

 

(Selv om om det var opp til meg så skulle hun vært kjønnslemlestet for disse handlingene X))

Lenke til kommentar

Jeg fikk 5 gaver av kjæresten, og hver eneste var basert på ting jeg har nevnt i hverdagssamtaler. Jeg er regelrett imponert over hva hun har plukket opp. Det ene var rammen postet tidligere, som jeg nevnte jeg hadde tenkt på en stund. Neste var bakverk, jeg har nevnt jeg er glad i peppernøtter og ingefærnøtter, men blander hva som er hva. Så hun lagde sin egen krysningsoppskrift, en småkake som smaker litt av begge deler. Jeg er glad i kaffe, og snakket en gang om Aeropress, en ny type presskanne som visstnok skal lage bedre kaffe enn maskiner til 100.000. En sånn fikk jeg. En gang fortalte jeg at jeg er glad i alt som har citrussmak, så jeg fikk en svær boks med diverse håndplukket sitrus-smågodt. Vi snakka om hvor koselig Emil fra Lønneberget er, så jeg fikk en Emil-DVD. Alt dette har hun snappet opp på under 2 måneder, og husket :blink:

Sånt er bare herlig samtidig som man blir latterlig overrasket. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Grensene mine blir hele tiden pushet ang forhold

 

Nyeste greia er at dama mi driver og kysser på vennene sine på fest. Ikke at jg har noe kjempestort imot det, så lenge de ikke kliner hele kvelden.

Men hvor går grensen?

Her spiller vel definisjonen av "kyss" inn. Snakker vi et fjærlett puss, eller fullkontakt smellkyss/tungekyss? Det ville vært ganske essensielt for meg, hvertfall. I deler av verden er jo et enkelt, lett uromantisk puss som hilsen å regne, slike ville jeg ikke tatt veldig alvorlig.

Men kysser hun dem og ikke deg, da er det vel litt skjær i farvannet..

 

Jeg fikk 5 gaver av kjæresten, og hver eneste var basert på ting jeg har nevnt i hverdagssamtaler. Jeg er regelrett imponert over hva hun har plukket opp. Det ene var rammen postet tidligere, som jeg nevnte jeg hadde tenkt på en stund. Neste var bakverk, jeg har nevnt jeg er glad i peppernøtter og ingefærnøtter, men blander hva som er hva. Så hun lagde sin egen krysningsoppskrift, en småkake som smaker litt av begge deler. Jeg er glad i kaffe, og snakket en gang om Aeropress, en ny type presskanne som visstnok skal lage bedre kaffe enn maskiner til 100.000. En sånn fikk jeg. En gang fortalte jeg at jeg er glad i alt som har citrussmak, så jeg fikk en svær boks med diverse håndplukket sitrus-smågodt. Vi snakka om hvor koselig Emil fra Lønneberget er, så jeg fikk en Emil-DVD. Alt dette har hun snappet opp på under 2 måneder, og husket :blink:

Sånt er bare herlig samtidig som man blir latterlig overrasket. :dontgetit:

Definitivt. Jeg hadde ikke gjettet én av gavene, likevel var alle noe jeg (ikke visste) jeg ønsket meg. :blink:

Lenke til kommentar
Grensene mine blir hele tiden pushet ang forhold

 

Nyeste greia er at dama mi driver og kysser på vennene sine på fest. Ikke at jg har noe kjempestort imot det, så lenge de ikke kliner hele kvelden.

Men hvor går grensen?

kysser hun gutter også?

jeg har klina med uendelige mange venninner, særlig som teen.

Sikkert noe aldersrelatert :p

Lenke til kommentar

Kjenner meg faktisk litt igjen der, men jeg er veldig fæl til å nusse på venninnene mine på byen. Det er jo bare fordi jeg er så glad i dem, blir vel mest på kinnet og sånt. Samme med gode kompiser. Litt for mye alkohol og så må jeg alltid fortelle "at æ e såå gla i dæææ". Hehe.

Men man kliner ikke med venner, det blir litt drøyt.

Lenke til kommentar
Sikkert noe aldersrelatert :p

 

Absolutt! Hadde ei venninne kommet bort og skulle begynt å kline med meg på byen nå hadde jeg dødd av sjokk! Slikt gjør man ikke på vår alder :p Litt som å gå på do sammens med venninner. Var veldig vanlig på ungdomskolen, men ikke fullt så vanlig nå. I vår var jeg på fest til et par jeg ikke kjenner så veldig godt , og da jeg skulle på do fulgte en av de andre jentene på festen etter meg og ble med INN på doen. Jeg ble helt stum og hadde mest lyst å be henne vente på tur :!:

 

For ikke å snakke om koslige venninna mi som jeg ikke hadde sett på nesten ett år. Vi skulle ha oss en filmkveld og jeg fikk spørsmål om jeg ikke heller ville bli med hjem til henne og overnatte :blush: Slumberparty har jeg ikke vært på siden ungdomskolen, og som gravid frista det ikke så veldig å holde ei venninne våken med offinga og snuinga mi heller :innocent: Søtt og artig at hun spurte da !

Lenke til kommentar
Grensene mine blir hele tiden pushet ang forhold

 

Nyeste greia er at dama mi driver og kysser på vennene sine på fest. Ikke at jg har noe kjempestort imot det, så lenge de ikke kliner hele kvelden.

Men hvor går grensen?

kysser hun gutter også?

jeg har klina med uendelige mange venninner, særlig som teen.

Sikkert noe aldersrelatert :p

Kun gutter ;_;

Lenke til kommentar
Grensene mine blir hele tiden pushet ang forhold

 

Nyeste greia er at dama mi driver og kysser på vennene sine på fest. Ikke at jg har noe kjempestort imot det, så lenge de ikke kliner hele kvelden.

Men hvor går grensen?

kysser hun gutter også?

jeg har klina med uendelige mange venninner, særlig som teen.

Sikkert noe aldersrelatert :p

Kun gutter ;_;

Da setter man ned foten. Fylla eller ikke fylla,det er en grense.

Lenke til kommentar
Grensene mine blir hele tiden pushet ang forhold

 

Nyeste greia er at dama mi driver og kysser på vennene sine på fest. Ikke at jg har noe kjempestort imot det, så lenge de ikke kliner hele kvelden.

Men hvor går grensen?

kysser hun gutter også?

jeg har klina med uendelige mange venninner, særlig som teen.

Sikkert noe aldersrelatert :p

Kun gutter ;_;

Da setter man ned foten. Fylla eller ikke fylla,det er en grense.

 

Det kjipe er at jeg ikke får konfrontert henne før neste gang vi skal på fest. For hun er så sta og klarer ikke se slikt i ettertid ;_;

Føles litt rart og plutselig "Hei, slutt og klin med andre"

Om jeg så mye som besøker en jente får jeg beskyldninger om at jeg har pult

Lenke til kommentar
Det kjipe er at jeg ikke får konfrontert henne før neste gang vi skal på fest. For hun er så sta og klarer ikke se slikt i ettertid ;_;

Føles litt rart og plutselig "Hei, slutt og klin med andre"

Om jeg så mye som besøker en jente får jeg beskyldninger om at jeg har pult

Man skal gi og ta av samme hånd, det skal være samsvar imellom handlingene..det der er ikke samsvar og jeg så du hadde en annen tråd pågående og det virker ikke akkurat helt...stabilt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...