Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hverken jeg eller kjæresten hadde "singel" på facebook, og vi har heller ikke endret til "i et forhold". Har egentlig ingen behov for å gjøre det heller, selv om det jo er litt koselig.

Ja, det er jo litt stas å vise fram at man er sammen. :)

 

 

Sånn generelt så synes jeg synes det er litt merkelig når status er "i et forhold", begge er aktiv på facebook men man er ikke linket til hverandre. Skjemmes man over kjæresten da eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, er vel noe sånt. Selv misliker jeg at man kan "overvåke" andre på facebook. Synes det er altfor mye personlig info tilgjengelig for andre

Det er jo derfor man kan velge hvor mye man vil dele. Jeg har ikke bosted, tlf og annet slikt på min facebook (selv om 80% av vennene mine på facebook vet hvor jeg bor...)

 

Har ikke lagt ut et eneste bilde av meg selv heller. De bildene av meg som ligger der, er bilder lagt ut av andre folk.

Lenke til kommentar
Gjest EN_usikker_gjest

Trenger litt råd ang. en jente:D

Har kjent henne i godt over 3 år nå og virkelig LIKER henne :) har hatt ganske god kontakt med henne siden vi ble kjent :) ( og da er d ikke snakk om bare MSN og chatting, hadde egentlig ett ganske så nært forhold)

Mn nå i høst da vi skiftet skole (vi kom i samme klasse) , så ble jeg litt for opptatt av å gjøre hele skolen oppmerksom på meg. D førte til at hun ble litt glemt :/ Mn jeg forstod etter en stund at jeg hadde glemt henne og begynte å rette all oppmerksomheten min mot henne :) Så i hele høst har vi vert nokså gode venner :p

Rett før juleferien presterte jeg å gjøre henne skikkelig sur ( Veit egentlig ikke helt hvordan jeg gjorde d eller hva hun er sur for) Mn hvertfall så lurer jeg litt på hvordan jeg skal klare å redde meg ut av dette :O Hun har aldri vert sur på meg faktisk :D så dette er litt nytt for meg. Håper noen har gode råd pga at dette er en jente som jeg virkelig liker ( tror hun liker meg oxo :) ) Å som jeg håper å bli sammen med :D:D

Eller God JUl :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ja, er vel noe sånt. Selv misliker jeg at man kan "overvåke" andre på facebook. Synes det er altfor mye personlig info tilgjengelig for andre

Det er jo derfor man kan velge hvor mye man vil dele. Jeg har ikke bosted, tlf og annet slikt på min facebook (selv om 80% av vennene mine på facebook vet hvor jeg bor...)

 

Har ikke lagt ut et eneste bilde av meg selv heller. De bildene av meg som ligger der, er bilder lagt ut av andre folk.

Samma her, skjønner ikke at enkelte må dele hver minste detalj av livet sitt der. "Nå spiser jeg fiskegrateng til middag, hihi" osv osv. Hadde ei bekjent som spamma vilt med sånt piss, glad jeg sletta henne for lenge siden. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Gjest: Vel, du må jo finne ut hva som gjorde henne sur. Så må du snakke med henne. Spør om dere kan møtes, si unnskyld, by på en drink og gi en klem. Så er alt i box.

 

Spørs jo hvor alvorlig problemet er, da. Men det er basic.

 

Anfall: Hehe, fjortisser. :!:

Vet dette blir offtopic, men hun er faktisk over 30 eller noe (ja, jeg vet fjortiss er en tilstand, som hun tydligvis aldri kommer bortfra), og har unge nr 4 på vei, jeg skjønne rikke at hun har tid til å ta seg av barna en gang når hun sitter på FB/nettby osv hele dagen visstnok. Jaja. :p

Lenke til kommentar
Gjest EN_usikker_gjest

Har en mistanke om at d egentlig bare er FAKE :Ø

Håper d

Skal prøve å god snakke med henne nå i løpet av ferien også ser jeg henne forhåpentligvis på Nyttårsfest :D Da slår jeg til ^^

Lenke til kommentar
Gjest EN_usikker_gjest
Det er vel verre hvis hun bare faker. Da er jo hun teit.

 

Er det noe seriøst, er hun samme gamle, etc.

 

D er vel en mulighet for d :O D liker vi dårlig :(

Mn hun er jo d søteste :D:D:D

Så satser for fullt med alt mulig å om d går til H****** så finst d vel alltid flere fisk i havet (Y)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...