Melisma Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Jeg er bare en fan av åpenhet og ærlighet. Jeg hadde ikke klart å holde på med flere på en gang. En, eller ingen. 9606808[/snapback] helt enig! som om jeg skulle sagt det selv ærlighet varer lengst uansett.. og har man rota seg oppi en situasjon man vet at man ikke burdte være oppi, ja,så må man faktisk bite i det sure eple og komme seg ut av den situasjonen.. det er for ens egent beste til slutt, og selvsagt til den du liker sitt beste også Endret 30. september 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg lurer på om det er litt sånn dårlig gjort å holde på med flere samtidig? Liksom, er ikke kjæreste med noen av de, men flørter med i hvertfall en 3-4 stykker. Det kan vel ikke kalles å være utro? ...eller? Slik har jeg drevet på. Man har på en måte en "sikkerhet" ved å gjøre det. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Slik har jeg drevet på. Man har på en måte en "sikkerhet" ved å gjøre det. 9606930[/snapback] ikke no snilt gjort å bruke andre som sikkerhetsnett da tror ikke man selv ville følt seg så kul om noen hadde brukt dere! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Nei, hadde vel ikke det. Jeg vet det er dårlig gjort, og jeg har fått dårlig samvittighet. Det er bare ikke alltid så enkelt å vite hva motparten er ute etter, og da kan det være at man flørter med flere samtidig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Spørs på hvilken måte man definerer "holde på", gjør det ikke? Å småflørte med flere ser jeg ikke på som noe problem. Om det utvikler seg til noe blir det litt mer feil. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det er vel småflørting det kan kalles ja. Som jeg har sagt tidligere; Dersom det utvikler seg til noe mer med en av de, så slutter jeg såklart med de andre : ) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Om jeg fant ut at noen jeg holdt på med holdt på med flere, ville jeg blitt fly forbanna og stengt all kontakt. Simple as that. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har dere noen gang funnet ut at en dere begynner å bli litt interessert i er homo? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har dere noen gang funnet ut at en dere begynner å bli litt interessert i er homo? 9609164[/snapback] ikke homo... men jeg ble skikkelig betatt i en lesbisk franskjente en gang... dømt til og misslykkes da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 ikke homo... men jeg ble skikkelig betatt i en lesbisk franskjente en gang...dømt til og misslykkes da jeg også. møtte henne endel på byen og sånn... sier seg egentlig selv men det prosjektet var en umulighet... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 det verste var att jeg faktisk var klar over det hele tiden da... men hvordan skal man styre følelser liksom... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 det verste var att jeg faktisk var klar over det hele tiden da... men hvordan skal man styre følelser liksom... livet hadde vært mye enklere hvis en kunne det.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 men men... slutte og prate om gamle flammer, og heller fokusere på de nye <3 savner Nora veldig nå... liksom forsvunnet helt til tjekkia... vanskelig og holde noe serlig kontakt siden det blir så dyrt og ringe eller sende meldinger... har vært borte fra hverandre flere ganger over like lang tid, men det var helt i starten, nå har følelsene og savnet vokst seg ekstremt mye større, og ting blir liksom fæle Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 men men... slutte og prate om gamle flammer, og heller fokusere på de nye <3 savner Nora veldig nå... liksom forsvunnet helt til tjekkia... vanskelig og holde noe serlig kontakt siden det blir så dyrt og ringe eller sende meldinger... har vært borte fra hverandre flere ganger over like lang tid, men det var helt i starten, nå har følelsene og savnet vokst seg ekstremt mye større, og ting blir liksom fæle 9609286[/snapback] Jeg kan fransk jeg også, vettu Savner du også, Espen Men i dag har jeg på følelsen av at ting går bedre. Nå er det en uke til jeg drar hjem, og i mellomtiden skal jeg shoppe sånn at jeg ikke savner deg så Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har dere noen gang funnet ut at en dere begynner å bli litt interessert i er homo? 9609164[/snapback] Ei jeg besøkte var bifil. Og det sa hun dagen før jeg dro over for å møte henne. Ble litt sjokket, men hun kunne forsikre seg at hun var monogam og etter gutter\menn på den tiden..hehe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 jeg har slettet et par innlegg av typen chatting og off topic. hold dere til saken gutter og jenter. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ekskjæresten min er bifil Gjorde meg ingenting, egentlig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Gjorde meg ingenting, egentlig. 9610399[/snapback] Skulle det gjort noe? Kjedeligere å bli dumpa fordi dama/typen finner ut at h'n er homo, liksom (: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Om noen er bifile kan da umulig gjøre noe. Men om man er sammen med noen og den andre dumper deg fordi h*n sier h*n er homo og egentlig ikke tenner på de med ditt kjønn må føles surt. Da hadde jeg følt at jeg hadde blitt brukt som et "skalkeskjul" Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kjærlighet er aldri lett.. men den kommer så lett.- Jeg tror jeg er forelsket. Hun er så utrolig hyggelig,og med en så pen stemme. Hun har sånne mørke dype og rolige øyne. Jeg har sett henne før. Hun snakker som hun kjenner meg. Jeg vet ikke hva hun heter Tårene kunne kommet når jeg ser henne. Man bare vet sånt. Det er akkurat som i fantastisk låt fra Travis, Coldplay eller A-ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå