Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Jeg er bare en fan av åpenhet og ærlighet. Jeg hadde ikke klart å holde på med flere på en gang. En, eller ingen.

9606808[/snapback]

helt enig! som om jeg skulle sagt det selv :cool: ærlighet varer lengst uansett.. og har man rota seg oppi en situasjon man vet at man ikke burdte være oppi, ja,så må man faktisk bite i det sure eple og komme seg ut av den situasjonen.. det er for ens egent beste til slutt, og selvsagt til den du liker sitt beste også :)

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det er litt sånn dårlig gjort å holde på med flere samtidig? Liksom, er ikke kjæreste med noen av de, men flørter med i hvertfall en 3-4 stykker.

Det kan vel ikke kalles å være utro? ...eller?

Slik har jeg drevet på. Man har på en måte en "sikkerhet" ved å gjøre det.

Lenke til kommentar

men men... slutte og prate om gamle flammer, og heller fokusere på de nye <3

savner Nora veldig nå... liksom forsvunnet helt til tjekkia... vanskelig og holde noe serlig kontakt siden det blir så dyrt og ringe eller sende meldinger... har vært borte fra hverandre flere ganger over like lang tid, men det var helt i starten, nå har følelsene og savnet vokst seg ekstremt mye større, og ting blir liksom fæle :(

Lenke til kommentar
men men... slutte og prate om gamle flammer, og heller fokusere på de nye <3

savner Nora veldig nå... liksom forsvunnet helt til tjekkia... vanskelig og holde noe serlig kontakt siden det blir så dyrt og ringe eller sende meldinger...  har vært borte fra hverandre flere ganger over like lang tid, men det var helt i starten, nå har følelsene og savnet vokst seg ekstremt mye større, og ting blir liksom fæle :(

9609286[/snapback]

Jeg kan fransk jeg også, vettu ;)

Savner du også, Espen :( Men i dag har jeg på følelsen av at ting går bedre. Nå er det en uke til jeg drar hjem, og i mellomtiden skal jeg shoppe sånn at jeg ikke savner deg så :p

Lenke til kommentar
Har dere noen gang funnet ut at en dere begynner å bli litt interessert i er homo?

9609164[/snapback]

Ei jeg besøkte var bifil.

Og det sa hun dagen før jeg dro over for å møte henne.

Ble litt sjokket, men hun kunne forsikre seg at hun var monogam og etter gutter\menn på den tiden..hehe.

Lenke til kommentar

Om noen er bifile kan da umulig gjøre noe. Men om man er sammen med noen og den andre dumper deg fordi h*n sier h*n er homo og egentlig ikke tenner på de med ditt kjønn må føles surt. Da hadde jeg følt at jeg hadde blitt brukt som et "skalkeskjul"

Lenke til kommentar

Kjærlighet er aldri lett.. men den kommer så lett.-

Jeg tror jeg er forelsket.

Hun er så utrolig hyggelig,og med en så pen stemme.

Hun har sånne mørke dype og rolige øyne.

Jeg har sett henne før.

Hun snakker som hun kjenner meg.

Jeg vet ikke hva hun heter

Tårene kunne kommet når jeg ser henne.

Man bare vet sånt.

Det er akkurat som i fantastisk låt fra Travis, Coldplay eller A-ha..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...