Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Nie og Yvonne, jeg er helt enig :D

Toth, dette er skummelt. Hun kan ikke være så perfekt! Hun skjuler sikkert noe sykt - vedder på at hun er seriemorder eller noe!

Ser poenget ditt. Men jeg har kjent henne i vel 5 år nå, og kjent til familien lenger, så jeg tror faktisk hun er clean! Det er ganske spesielt. Hun tolererer tilogmed de korte sosiale antennene mine, når jeg (stadig)sier noe feil, gjør hun motsatt av de fleste jenter og tar det faktisk i beste mening. Jeg er frankly litt sjokkert.

Problemet nå er at du må være like flink tilbake! :D

Får gjøre så godt jeg kan.. Hun er to uker i egypt nå, og julegaven min var to hjerteformede sånne fysioputesaker(slike man kan varme i mikro eller kjøle i frys og bruke på muskler, hode og annet. Mest tenkt som "varmeflaske", da hun er litt frysen)(som samtidig var et bidrag til Redd Barna) med en snor i mellom, med 14 små lukkede lapper, en for hver dag med en koselig liten beskjed i. Iflg henne selv var det det beste hun kunne få(hun elsker selvlagd), så hun er usedvanlig enkel å glede. Igjen nesten skummelt.

Bestilt tur til Edinburgh med 5stjerners spahotell til bursdagen hennes i januar da, som jeg skal overraske henne med på avreisedagen. Regner med den slår an, hun er reiseglad og :)

 

Det er ganske godt å være i forhold igjen, som et nikk til dere single :D

Lenke til kommentar

Hvis det er noen du har kjent lenge er det ikke så hårreisende psykoskummelt som det hørtes ut. Hadde vært verre om det var ei du hadde møtt for "1 uke og 6 dager siden" :!:

 

Med at du er dødsdømt mente jeg at jenter vanligvis er litt forsiktige med å forandre på ungkarsredet den første tiden. Da jeg møtte samboeren min hadde han ikke rukket å pakke ut tingene sine enda, nylig fått seg ny leilighet. Det var tomt veldig lenge før jeg forsiktig kjøpte en duk her og noe pynt der - men passet vel på at alt var i guttestil slik at han ikke skulle tro jeg ville forandre på noe av hans :D

 

Nå derimot er det lite som vitner til at det er en ungkar som har innredet leiliheten, med hvite duker, blomster på bordet og hvite blondegardiner :innocent:

 

7418_184448676012_647811012_4281820_7977501_n.jpg

Lenke til kommentar
Hvis det er noen du har kjent lenge er det ikke så hårreisende psykoskummelt som det hørtes ut. Hadde vært verre om det var ei du hadde møtt for "1 uke og 6 dager siden" :!:

 

Med at du er dødsdømt mente jeg at jenter vanligvis er litt forsiktige med å forandre på ungkarsredet den første tiden. Da jeg møtte samboeren min hadde han ikke rukket å pakke ut tingene sine enda, nylig fått seg ny leilighet. Det var tomt veldig lenge før jeg forsiktig kjøpte en duk her og noe pynt der - men passet vel på at alt var i guttestil slik at han ikke skulle tro jeg ville forandre på noe av hans :D

Ser helt klart poenget ditt, men jeg tror ikke hun hadde lagd den uten at jeg nevnte det helt konkret. Vi snakka om den plakaten tidligere, og jeg sa klart og tydelig jeg hadde hatt lyst å ramme den inn i flere år. Da er det ikke så mye forandring som forbedring i bildet, og ikke veldig femi eller personlig for henne ;)

 

On the other hand, hun må gjerne putte inn duker og gardiner om det betyr at hun holder det rent og ryddig i tillegg :p

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg sliter selv med å finne noe å kjøpe til jenta jeg er forelska i. Alle forslag er hjertelig velkommen! Jeg var i dag innom en gullsmed for å finne et fint smykke, men det er så vanskelig å velge noe, og jeg vet ikke hvor mye penger jeg skal bruke eller om det blir for upersonlig. Jeg blir gal!! :p

Lenke til kommentar
Jeg sliter selv med å finne noe å kjøpe til jenta jeg er forelska i. Alle forslag er hjertelig velkommen! Jeg var i dag innom en gullsmed for å finne et fint smykke, men det er så vanskelig å velge noe, og jeg vet ikke hvor mye penger jeg skal bruke eller om det blir for upersonlig. Jeg blir gal!! :p

"Er forelska i" er greit nok, men hva er statusen dere mellom?

Lenke til kommentar
Nå derimot er det lite som vitner til at det er en ungkar som har innredet leiliheten, med hvite duker, blomster på bordet og hvite blondegardiner :innocent:

 

 

7418_184448676012_647811012_4281820_7977501_n.jpg

 

Tja, jeg synes det ser veldig ungkar ut fortsatt. Hvite vegger, svarte møbler. Typisk clean bachelor pad-look i mine øyne.

 

Fint hjem, absolutt, men ser ikke helt de feminine elementene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
Jeg sliter selv med å finne noe å kjøpe til jenta jeg er forelska i. Alle forslag er hjertelig velkommen! Jeg var i dag innom en gullsmed for å finne et fint smykke, men det er så vanskelig å velge noe, og jeg vet ikke hvor mye penger jeg skal bruke eller om det blir for upersonlig. Jeg blir gal!! :p

"Er forelska i" er greit nok, men hva er statusen dere mellom?

Vi er vel kommet til det stadiet at vi kan kalles kjærester nå. :)

Lenke til kommentar
Tja, jeg synes det ser veldig ungkar ut fortsatt. Hvite vegger, svarte møbler. Typisk clean bachelor pad-look i mine øyne.

 

Fint hjem, absolutt, men ser ikke helt de feminine elementene.

 

Så synes ikke jeg at man i et forhold skal forandre på absolutt alt med partneren sin. En del av forholdet består i å finne løsninger som begge kan trives med.

 

Jeg lo godt da jeg i en episode av "bonderomantikk" hørte en dame si noe slikt som "å her er det mye jeg ville forandret på!" Syntes det var rart hun ikke ble sparket ut samme dag!

Lenke til kommentar

Ett poeng er jo også at det er stor forskjell på å prøve å forandre den man er sammen med, og plassen personen bor, og som man gjerne skal bo selv også. Om typen skulle bestemt dekoren og slikt her i hus, på egenhånd, så hadde jeg fint flytta ut. Hovedsaklig fordi han bryr seg litt for lite (etter min målestokk) om den slags. Han lar meg styre på, og sier heller i fra når jeg prøver meg på noe han direkte misliker. Rosa sengetøy er for eksempel no-no-no-no.

Lenke til kommentar

Ja, men det går fint an å innrede slik at begge to kan trives og like stilen. Det er stor forskjell på å kjøpe duker, gardiner, blomster og pyntesaker og å bytte ut alt av møbler.

 

Samboeren min vil ha et ord med i laget når det gjelder valg av møbler, men han bryr seg ikke så mye om de nye sofaputene eller kubbelysene jeg har kjøpt :!: Når vi skal innrede huset vi bygger er det også naturlig at han er med å bestemme fargevalg på vegger, gulv, kjøkken- og badeinnredning +++ . Vi har f.eks hatt en ganske stor diskusjon ang. valg av fliser i entreen. Han ville ha store sorte blanke fliser, mens jeg ser for meg at det vil bli veldig synlig med flekker på disse, slik at jeg ønsker meg noe litt annerledes.

 

Er veldig glad for at samboeren min bryr seg, og ikke bare sier "jaja, samme det". Vi skal tross alt bo der sammen og trives begge to:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...