Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt :(

 

Edit: Tenker dog på dere i ungdomsåra, som ikke helt har bindt dere opp

Endret av Catastrof
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt :(

Nope, lengter ikke i det hele tatt.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt :(

 

Edit: Tenker dog på dere i ungdomsåra, som ikke helt har bindt dere opp

Jeg er 19, så jeg oppfyller kravet ditt om ungdomsåra, i alle fall. Men jeg har bundet meg ganske hardt med ring på fingeren og baby som akkurat nå sover søtt i sengen sin, så sånn sett bommer jeg. Men jo, det hender jeg savner det å være singel, dog ikke det med å flørte rundt, mer det å være bare meg. Det å kunne droppe middagen en dag om jeg ikke følte for å lage middag, det å kunne kjøre fiskepinner til middag x-antall dager på rad, for jeg hadde ikke en samboer som hovedsaklig spiser fisk for min skyld. Men, selv om jeg savner det å være singel fra tid til annen, så ville jeg ikke byttet samboeren ut for alt i verden.
Lenke til kommentar
Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt :(

 

Edit: Tenker dog på dere i ungdomsåra, som ikke helt har bindt dere opp

 

Vel, nå er jeg 23 år, så helt ungdom er jeg vel ikke. Men jeg svarer okke som: nei, aldri. Jeg var aldri spesielt glad i å være singel.

Lenke til kommentar
Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt :(

 

Edit: Tenker dog på dere i ungdomsåra, som ikke helt har bindt dere opp

 

Er 17, så jeg er nok i ungdomsåra. :p Kan svare både ja og nei, da jeg ikke savner å flørte rundt eller noe. Er mye bedre å ha noen faste å forhold seg til. Men samtidig, følelsen av å være helt fri savner jeg, men, ikke så veldig mye, da jeg er mye "fri". Dama bor 4 mil unna i ukedagene, og da får jeg bare vært med henne frem til halv fem (går på skole i samme by). I helgene før jeg selvfølgelig vært mer med henne, men da er hun kanskje opptatt med andre ting også, og da får jeg den "friheten" jeg trenger da. Men det å være impulsiv savner jeg. Kan liksom ikke bare bestemme meg på torsdagen for å stikke til bestekompisen min på andre siden av fjorden for den helgen. Alt må planlegges litt.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt?

Jeg "savner" det, ja.

Savner å rase rundt og bare gi faen.

Men på en annen side er det godt å ha noe trygt og fint hjemme :)

Jeg ville ikke ha byttet bort det jeg har nå, mot randoms i fylla.

 

Nå fikk jeg rast fra meg litt for tre år siden, da jeg møtte min nåværende samboer og forlovede. Jeg var i et forhold og dumpa fyren.

Så jeg fikk heldigvis oppleve litt action før jeg slo meg til ro :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...