Snublefot Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det vanlig å ha øyekontakt gjennom hele samtalen? Det klarer i hvertfall ikke jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har øyekontakt med alle jeg snakker med. Slik forstår de t jeg snakker til dem, og ikke til veggen eller tomt ut i lufta. Lenke til kommentar
ThePerfectTool Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har alltid øyekontakt når jeg snakker med folk, men et normalt "øyeblikk" er 1,18 sekunder før noen slipper blikket, men i dette tilfelle så varte vært øyeblikk i 10 minutter 10 sekunder eller mer. Sikkert bare en bagatell, men spør allikevel Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er normalt å holde blikket i mer enn 1,18 sekunder når du snakker med noen. Lenke til kommentar
ThePerfectTool Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tror jeg har misslykkes med å forklare situasjonen, men uansett, det jeg egentlig var ute etter var en liten måling på sjansene for suksess hvis jeg spør hun om en kinotur eller noe sånt siden vi har hatt litt mer kontakt enn vanlig i det siste, og jeg tror/håper at hun har lignende følelser Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ikke bero deg på blikkontakten alene. Men bare kast deg ut i det, og pass på å holde øyekontakten mens du spør. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt Edit: Tenker dog på dere i ungdomsåra, som ikke helt har bindt dere opp Endret 10. desember 2009 av Catastrof Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt Nope, lengter ikke i det hele tatt. Endret 10. desember 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt Edit: Tenker dog på dere i ungdomsåra, som ikke helt har bindt dere opp Jeg er 19, så jeg oppfyller kravet ditt om ungdomsåra, i alle fall. Men jeg har bundet meg ganske hardt med ring på fingeren og baby som akkurat nå sover søtt i sengen sin, så sånn sett bommer jeg. Men jo, det hender jeg savner det å være singel, dog ikke det med å flørte rundt, mer det å være bare meg. Det å kunne droppe middagen en dag om jeg ikke følte for å lage middag, det å kunne kjøre fiskepinner til middag x-antall dager på rad, for jeg hadde ikke en samboer som hovedsaklig spiser fisk for min skyld. Men, selv om jeg savner det å være singel fra tid til annen, så ville jeg ikke byttet samboeren ut for alt i verden. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt Edit: Tenker dog på dere i ungdomsåra, som ikke helt har bindt dere opp Vel, nå er jeg 23 år, så helt ungdom er jeg vel ikke. Men jeg svarer okke som: nei, aldri. Jeg var aldri spesielt glad i å være singel. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt Edit: Tenker dog på dere i ungdomsåra, som ikke helt har bindt dere opp Er 17, så jeg er nok i ungdomsåra. Kan svare både ja og nei, da jeg ikke savner å flørte rundt eller noe. Er mye bedre å ha noen faste å forhold seg til. Men samtidig, følelsen av å være helt fri savner jeg, men, ikke så veldig mye, da jeg er mye "fri". Dama bor 4 mil unna i ukedagene, og da får jeg bare vært med henne frem til halv fem (går på skole i samme by). I helgene før jeg selvfølgelig vært mer med henne, men da er hun kanskje opptatt med andre ting også, og da får jeg den "friheten" jeg trenger da. Men det å være impulsiv savner jeg. Kan liksom ikke bare bestemme meg på torsdagen for å stikke til bestekompisen min på andre siden av fjorden for den helgen. Alt må planlegges litt. Endret 10. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Og fortell, Frohman! Bare en jente jeg har avstandsbeundret i snart et år. Når sjansen endelig bød seg klarte jeg å hale henne i land på en uke. Damn, hun er bra. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Jeg "savner" det, ja. Savner å rase rundt og bare gi faen. Men på en annen side er det godt å ha noe trygt og fint hjemme Jeg ville ikke ha byttet bort det jeg har nå, mot randoms i fylla. Nå fikk jeg rast fra meg litt for tre år siden, da jeg møtte min nåværende samboer og forlovede. Jeg var i et forhold og dumpa fyren. Så jeg fikk heldigvis oppleve litt action før jeg slo meg til ro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) ÅJA! Utroskap er tingen! Ja, det var ironi. Endret 11. desember 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tror man har perioder man savner alt mulig rart.. Jeg har veldig få perioder hvor jeg savner det å være singel. Trives godt med å ha noen å være nær. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg savner ikke det å være singel i det heletatt! Liker meg best i forhold. Gleder meg til å se kjæresten min etterpå Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Fint med mange gode svar =) Er nok friheten jeg selv savner mest ja, men ett forhold er jo absolutt bedre i lengden =) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg savner ikke å være singel i det heletatt. Var singel i 9 mnd før jeg møtte min nåværende samboer og forlovede. Singellivet er oppskrytt Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 ..ser jaggu ut til at jeg har fått meg kjæreste, gitt! Da blir det vel en overgang fra sjekketråden til kjærlighetstråden, eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Forelska Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er forelska i en jente som bor 500 km unna. Er bare 16 år. Noen erfaringer med avstandsforhold i den alderen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå