Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..tror jaggu jeg skal slå til på denne jenta jeg. Når hun med glede lager ferdig frokost i kjøleskapet og serverer kaffe på senga før hun går på jobb er det sjelden vare.

 

OG hun har fri tilgang på gratis kinobiletter :p

 

Hun liker deg nok veldig godt, og nå vil hun lure deg på kroken :evil:

 

Ikke det at jeg ikke er en snill kjærest mot min samboer, men du skal ikke se bort ifra at jeg gjorde litt mer og litt oftere da jeg prøvde å få han på kroken :ph34r:

Lenke til kommentar
At det er vanskeligere for deg, med 2.500 folk er mer forståelig, men jeg tror fremdeles det er innstillingen din som har skylden. Ingen liker en pessimist.

Enig! Ingenting er så turn off som en som sitter å syter over hvor forferdelig han har det, at han aldri får seg dame osv. DET ER IKKE ET BRA SJEKKETRIKS!

 

;)

Nå er vel ikke dette et sted man sjekker folk heller da. :)

Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at man vanligvis ikke bare er pessimist/pesimisst online da, som regel er man det in real life og. Og jeg tror den kommentaren bare skulle vise at pesimissme (eller hvordan det skrives) slår ikke veldig ann på det motsatte kjønn. Før man får oppleve kjærligheten, må man jo sjekke opp noen.

Lenke til kommentar
..tror jaggu jeg skal slå til på denne jenta jeg. Når hun med glede lager ferdig frokost i kjøleskapet og serverer kaffe på senga før hun går på jobb er det sjelden vare.

 

OG hun har fri tilgang på gratis kinobiletter :p

 

Hun liker deg nok veldig godt, og nå vil hun lure deg på kroken :evil:

 

Ikke det at jeg ikke er en snill kjærest mot min samboer, men du skal ikke se bort ifra at jeg gjorde litt mer og litt oftere da jeg prøvde å få han på kroken :ph34r:

Hehe, du har poenger! Men det faktum at hun er like omtenksom og snill med foreldrene sine, tilsier at det ikke bare er spill for galleriet. :wee:

Lenke til kommentar
Nå har det seg sånn at man vanligvis ikke bare er pessimist/pesimisst online da, som regel er man det in real life og. Og jeg tror den kommentaren bare skulle vise at pesimissme (eller hvordan det skrives) slår ikke veldig ann på det motsatte kjønn. Før man får oppleve kjærligheten, må man jo sjekke opp noen.

Selvfølgelig, men de jeg prøver meg på har fått en vane å gå til andre kompiser. :p

Lenke til kommentar
Bodø er nok ikke helt stedet for min del nei. Og det jeg mener med 750.000 ++ er at det, som nevnt av en annen her, er flere å velge mellom.

Det har vel også noe med at jeg er litt sær i smaken. Hadde og vært greit å ha noen som liker musikken min og, men da blir jo selv de 750.000 i Oslo-området til 500.

Med en slik holdning kan jeg si at det kun finnes en person for meg, på hele jorden... Og jeg er opprinnelig fra Bodø, og man finner seg partnere der like lett som andre steder.

 

For å bidra enda mer til denne generaliseringen, vil jeg si at det finnes en bodøværing helt nede i Østfold, som kunne vasset i damer hvis han ville. Jeg forstår ikke hvorfor eller hvordan, men jeg ser jentene flokke seg om ham.

Lenke til kommentar

Kvikt spørsmål. Jeg har et godt øye til en jente i klassen min som begynte i høst, vi har aldri snakket mye egentlig, men jeg har flørtet litt med henne, og de par siste dagene så har vi holdt øyekontakt omtrent 10 sekunder av gangen når vi snakker. Jeg klarer ikke helt å tolke henne, men er det et tegn på at hun liker meg? Vurderer å be henne med ut, men litt skeptisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...