Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fedje: En liten øykommune med under 600 innbyggere.

Bodø: En bykommune med 46 638 innbyggere.

 

Verdens navle? Kanskje ikke, men folketallet er høyt nok til at det ikke er klagegrunn, ikke når folk fra fedje faktisk klarer å finne seg noen i samme kommune.

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Flere å velge mellom, lettere å finne en!

 

Går dårlig for meg i alle fall :(

Som Blåbær sa, 50.000 er egentlig mer enn nok, 750.000 er så mye at du neppe treffer samme personen på gata to dager på rad.

 

At det er vanskeligere for deg, med 2.500 folk er mer forståelig, men jeg tror fremdeles det er innstillingen din som har skylden. Ingen liker en pessimist.

Lenke til kommentar

Bodø er nok ikke helt stedet for min del nei. Og det jeg mener med 750.000 ++ er at det, som nevnt av en annen her, er flere å velge mellom.

Det har vel også noe med at jeg er litt sær i smaken. Hadde og vært greit å ha noen som liker musikken min og, men da blir jo selv de 750.000 i Oslo-området til 500.

Lenke til kommentar
Bodø er nok ikke helt stedet for min del nei. Og det jeg mener med 750.000 ++ er at det, som nevnt av en annen her, er flere å velge mellom.

Det har vel også noe med at jeg er litt sær i smaken. Hadde og vært greit å ha noen som liker musikken min og, men da blir jo selv de 750.000 i Oslo-området til 500.

Med en slik holdning kan jeg si at det kun finnes en person for meg, på hele jorden... Og jeg er opprinnelig fra Bodø, og man finner seg partnere der like lett som andre steder.

Lenke til kommentar

Sist gang jeg var forelsket var i sjette klasse. Nå er jeg sytten og Tror at jeg er forelsket igjen.

Har virkelig begynt å lure, siden jeg kan synes jenter er kjempe søte og pene, men har aldri fått liksom ordentlige følelser for noen siden sjette.

.. Hun går i klassen min, søteste, vakreste, nydeligste jenta. ( :love: )

Nå er det bare det å ta initiativet og få i gang noe da, det er der jeg ikke er så flink.

Kan legge til at jeg har aldri vært borti en jente før. (Jomfru, ukysset.)

 

.. Skulle vært ulovlig å være så sjenert. :cry:

Lenke til kommentar
At det er vanskeligere for deg, med 2.500 folk er mer forståelig, men jeg tror fremdeles det er innstillingen din som har skylden. Ingen liker en pessimist.

Enig! Ingenting er så turn off som en som sitter å syter over hvor forferdelig han har det, at han aldri får seg dame osv. DET ER IKKE ET BRA SJEKKETRIKS!

 

 

;)

Lenke til kommentar
.. Skulle vært ulovlig å være så sjenert. :cry:

 

Denne skriver jeg under på, mange ganger jeg har vært sur/sint på meg selv fordi jeg ikke.... tør rett og slett! :thumbdown:

 

Enig. Blir mest lei meg jeg da, sitter og furter for meg selv nede på rommet mitt.

 

Edit: Gjør ikke det nå da, ettersom jeg ikke har prøvd meg på henne enda. Men nå SKAL jeg greie det! :D

Endret av Xsandri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...