Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele meningen med en date er å bli kjent. Kommunikasjon er nøkkelen - noe som er vanskelig under en kino :p

 

Om du ikke får ut kino ut av hodet, legg opp til at dere gjør noe først. Så kan dere puske på hverandre under kinoen. Ta henne med på shopping, ta en kopp kaffe på en koselig café, kos dere med mariokart på wii eller noe.

 

Husk - aktiviteter styrker båndet mellom to mennesker. Tar du henne med på mye forskjellig på kort tid, så vil det virke som mye mer = mer følelsesmessig kontakt :)

Lenke til kommentar
Standard med kino her i gård'n ivertfall.

Men ikke dra hu med på Saw(om ikke hun foreslår det da) funket ikke så bra.

 

Saw som er så bra? Men ja, man bør vel undersøke litt i forkant.

 

Hele meningen med en date er å bli kjent. Kommunikasjon er nøkkelen - noe som er vanskelig under en kino :p

 

Om du ikke får ut kino ut av hodet, legg opp til at dere gjør noe først. Så kan dere puske på hverandre under kinoen. Ta henne med på shopping, ta en kopp kaffe på en koselig café, kos dere med mariokart på wii eller noe.

 

Husk - aktiviteter styrker båndet mellom to mennesker. Tar du henne med på mye forskjellig på kort tid, så vil det virke som mye mer = mer følelsesmessig kontakt :)

 

Vel, altså, nå handler date også om å stable kommunikasjon på bena også, og det kan være vanskelig å i det hele tatt finne noe å snakke om hvis begge føler det like kleint. Jeg ser på kino som et utgangspunkt og et slags grunnlag for en date, men selve daten kan være så mye mer. F. eks, da jeg var på min andre date med min kjæreste dro vi på kino først, og resten av dagen gikk vi bare å snakket sammen. Og det var en god "ice breaker" for praten resten av kvelden, da hadde vi masse å snakke om!

 

Å ta en kopp kaffe er ikke nødvendigvis det beste utgangspunkt om begge eller en av partene synes det er like flaut og kleit, jeg for min del er en av de som hater small-talk på kafé med folk jeg ikke helt kjenner, da er det heller bedre å gå på kino, få noe å snakke om og så gå og ta en matbit og snakke om filmen - og ta det derfra.

 

Men det er meg, vi er heldigvis forskjellige, så man må vel se an jenta litt.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Var Saw part IV.

Når jeg mimrer tilbake så jeg Saw 1 på first date også, men da hjemme hos meg.

Funket bedre med armkrok å¨hjemme seg i

 

Hehe, kanskje jeg er feil person å prate om Saw med, siden jeg digger alle filmene, inkludert VI, som jeg så på kino for en liten stund siden. Man må nok like den slags filmer for at det skal funke på date tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...