Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

OMG! JAA! GO FOR IT! Knull henne! Drit i hun du er sammen med, hun vil sikkert være med på trekant etterpå likevel når hun ser hvor hawt hun er.

 

Litt mer seriøst: Hva faen skjer med at folk ikke klarer å nyte/være glad for det de allerede har? Du er en egoistisk dritt i mine øyne om du gir etter og driter i hun du allerede er sammen med.

Edit: Og hvorfor kommer du og spør på et forum? Hadde du gjort det om vi sa ja?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OMG! JAA! GO FOR IT! Knull henne! Drit i hun du er sammen med, hun vil sikkert være med på trekant etterpå likevel når hun ser hvor hawt hun er.

 

Litt mer seriøst: Hva faen skjer med at folk ikke klarer å nyte/være glad for det de allerede har? Du er en egoistisk dritt i mine øyne om du gir etter og driter i hun du allerede er sammen med.

Edit: Og hvorfor kommer du og spør på et forum? Hadde du gjort det om vi sa ja?

 

Fasit.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer det :(

Det er ikke langt fra etablert sannhet at kjærligheten kommer når man minst venter det(her kom det sågar to på en gang :roll: ), så du har en enkel oppgave; Nyt livet ditt! Er ikke livet ditt nytbart, så gjør det nytbart. For deg. Når DU nyter livet DITT, så tiltrekkes på "magisk vis" kjærligheten til livet ditt. Trust me.

Lenke til kommentar

Viel danke, folkz. :)

 

Ja, det ble han jeg skrev om her for en stund siden. Hmm...jeg tror du så ham da du så meg i Kongsberg, faktisk. Samme fyr. Så da blir det jo naturlig sånn at jeg henger en del i Kongsberg for tiden, hehe.

 

TG-menneske er han ikke, i hvert fall ikke nå lenger. Han var der for mange herrens år siden, men gled nok ut av det miljøet etter hvert. Litt teit, i og med at han tross alt er IT-ingeniør. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...