Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) OMG! JAA! GO FOR IT! Knull henne! Drit i hun du er sammen med, hun vil sikkert være med på trekant etterpå likevel når hun ser hvor hawt hun er. Litt mer seriøst: Hva faen skjer med at folk ikke klarer å nyte/være glad for det de allerede har? Du er en egoistisk dritt i mine øyne om du gir etter og driter i hun du allerede er sammen med. Edit: Og hvorfor kommer du og spør på et forum? Hadde du gjort det om vi sa ja? Endret 22. november 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sier meg enig med jentene over meg jeg... Blir for drittsekk å gå bak ryggen til dama di Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 OMG! JAA! GO FOR IT! Knull henne! Drit i hun du er sammen med, hun vil sikkert være med på trekant etterpå likevel når hun ser hvor hawt hun er. Litt mer seriøst: Hva faen skjer med at folk ikke klarer å nyte/være glad for det de allerede har? Du er en egoistisk dritt i mine øyne om du gir etter og driter i hun du allerede er sammen med. Edit: Og hvorfor kommer du og spør på et forum? Hadde du gjort det om vi sa ja? Fasit. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer det Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å være så gjennomført negativ til livet. Selvfølgelig legger det en demper på et eventuelt kjærlighetsliv. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer det Det er ikke langt fra etablert sannhet at kjærligheten kommer når man minst venter det(her kom det sågar to på en gang ), så du har en enkel oppgave; Nyt livet ditt! Er ikke livet ditt nytbart, så gjør det nytbart. For deg. Når DU nyter livet DITT, så tiltrekkes på "magisk vis" kjærligheten til livet ditt. Trust me. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men du er jo en bitter rødstrømpe/mann i kvinnekropp da ..apropos, hvordan gikk det med manneprospektet? Åh, nå smigrer duuu. Manneprosjektet gikk veldig bra. Mandag sendte jeg ham melding og skrev: "Kjærster nå?". Han svarte: "Ok!" Så da er vi vel kjærester, da. Så søtt =) Gratiss Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Oioi, gratulerer Martine! Så da ble til at du satsa på den karen du posta her om for noen måneder siden? Men viktigst av alt: Er han et TG-menneske? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Viel danke, folkz. Ja, det ble han jeg skrev om her for en stund siden. Hmm...jeg tror du så ham da du så meg i Kongsberg, faktisk. Samme fyr. Så da blir det jo naturlig sånn at jeg henger en del i Kongsberg for tiden, hehe. TG-menneske er han ikke, i hvert fall ikke nå lenger. Han var der for mange herrens år siden, men gled nok ut av det miljøet etter hvert. Litt teit, i og med at han tross alt er IT-ingeniør. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg så han ikke så godt. Jeg var for opptatt med å se om det var deg og samtidig ikke stirre i tilfelle det ikke var deg. Men da er han vel kanskje godkjent allikevel. TG er vel bare ikke for alle, kanskje? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja, jeg pleier å være den som suger til meg oppmerksomheten. Han er absolutt godkjent. Han har jo til og med datamannhår. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) ... Endret 26. november 2009 av V-by Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ja, jeg pleier å være den som suger til meg oppmerksomheten. Han er absolutt godkjent. Han har jo til og med datamannhår. Hva vil det si? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Er det noe à la Jon Bings sveis? Endret 26. november 2009 av Uin Viel Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Type kort, litt stritt hår i samme lengde over hele hodet. Det er datamannhår. Eks: Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Selvklippet&ustylet-stilen du skal frem til? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nja, min klipper ikke håret selv, men det kan nok enkelt gjøres med en sånn frisyre. Krever ikke akkurat mye vedlikehold, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nja, min klipper ikke håret selv, men det kan nok enkelt gjøres med en sånn frisyre. Krever ikke akkurat mye vedlikehold, for å si det sånn. Føler meg ikke skyldig her Lenke til kommentar
Gjest ikkesåviktig Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Spm til jenter: kjedelig å bli bedt på kino som første date? Begge er 17 hvis det spiller noe rolle Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spm til jenter: kjedelig å bli bedt på kino som første date? Begge er 17 hvis det spiller noe rolle Kult hvis det er en kul film og man får snakket litt før eller etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå