Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, må snart finne på en julegave til damen. Jeg har egentlig ikke noen særlige ideer, men jeg har en. Jeg har funnet en dyktig fotograf her i nærheten, som tar veldig bra bilder. Så tenkte kanskje det hadde vært kjekt å få tatt noen bilder av meg og kjæresten sammen. Noen tanker om det? Ellers noen ideer til gaver?

 

Å få tatt bilder sammen er en ganske god idé, evt. kan du lage en fotobok, som f. eks. Cewe fotobok som du kan fikse gjennom japanphoto.no.

 

Grattis TheMartine! :)

Lenke til kommentar
Men du er jo en bitter rødstrømpe/mann i kvinnekropp da :D

..apropos, hvordan gikk det med manneprospektet?

 

Åh, nå smigrer duuu. :blush:

 

Manneprosjektet gikk veldig bra. Mandag sendte jeg ham melding og skrev: "Kjærster nå?". Han svarte: "Ok!"

 

Så da er vi vel kjærester, da. :fun:

 

Hehe, det var også noe å sende tilbake. Men gratulerer likevel, dere er sammen om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Typen min hadde blitt litt skuffa om jeg bare stilte opp med mat på bursdagen hans, det får han jo hver dag :innocent:

 

EDIT: Sexy med en mann som disker opp med GOD hjemmelaget middag som han har lagt mye tid i da, dersom man er tidlig i forholdet og driver og dater :)

Og senere i forholdet er det kun kjerringa som skal stå på kjøkkenet?

 

Grattis, TheMartine!

Lenke til kommentar
Typen min hadde blitt litt skuffa om jeg bare stilte opp med mat på bursdagen hans, det får han jo hver dag :innocent:

 

EDIT: Sexy med en mann som disker opp med GOD hjemmelaget middag som han har lagt mye tid i da, dersom man er tidlig i forholdet og driver og dater :)

Og senere i forholdet er det kun kjerringa som skal stå på kjøkkenet?

Selvsagt..?

Kanskje unntatt en bursdag eller jubileum innimellom.

Lenke til kommentar
Og senere i forholdet er det kun kjerringa som skal stå på kjøkkenet?

 

Senere i forholdet håper jeg da virkelig at de har delt litt på matlagingen;) Min kjæreste disker rett som det er opp med taco på lørdagskveldene. Det er ikke like spesiellt å få hjemmelaget middag av samboeren sin da, som det er av en ny date. Når vi skal gjøre noe romantisk og spesiellt drar vi heller ut og spiser, for inne spiser vi jo resten av året :)

Lenke til kommentar

Altså, delvis enig, det er ikke like spesielt å få en helt vanlig hjemmelagd middag av samboer som av en man er på datern med, men det kan være minst like bra. Man skiller jo mellom "hverdagsmiddager" og middager som krever ekstra mye tid, energi og oppmerksomhet og som man dermed bare har til spesielle anledninger. Om samboeren skulle finne på å diske opp med sistnevnte, tente lys og kos, så hadde jeg smeltet tvert. (Spesielt om han hadde sørget for at det lille gullet vårt var mett og i dyp søvn først. :p)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_*

Hei. Tar dette som gjest for eg vil ikke bli gjenkjent av andre.

Saken er at jeg er inne i ett bra forhold, men i de siste ukene har jeg fått mer og mer lyst på en jente, dog som er 3 år eldre enn meg. Jeg er 17, mens hun er 20. Jeg har begynt på en ny jobb, deltid i sentrum i Oslo. Det mellom oss startet med at med en gang vi begynte å jobbe ilag, så fant vi veldig fort tonen. Etterhvert ble det mer og mer flørting, hun er en ganske flørtete person, og vi begynte å ta på hverandre og flørte åpenlyst på jobben. Hun sier blant annet til andre at jeg er den mest fantastiske gutten hun noengang har møtt, og at når jeg er over 20 skal vi bli sammen. Før jobbet vi ikke så veldig mye ilag, men hun har nå skiftet litt på arbeidstimene sine sånn at vi jobber ekstra ilag.

 

Det som er problemet er at jeg har så jævlig lyst på hun, selv om jeg elsker jenten jeg er sammen med, som er ett år yngre enn meg. Er ikke noe forhold eller noe sånt jeg vil ha med hun, vil bare slippe løs lidenskapen og ha vill sex med hun.

 

Så, hva er det å gjøre? Er det bare å la følelsene slippe fri og kaste meg på hun, eller bør jeg ta til fornuft og ikke gjøre noe som kan skade jenten jeg er sammen med og holde det proffesjonelt i forhold til jobben?

 

Blir gal av å jobbe med hun, se den deilige kroppen, fantastiske latteren og alt annet hun har -.-

Lenke til kommentar

Hvordan ville du selv ha følt om dama di gikk bak din rygg og kastet seg over en annen gutt?

 

Om du skal kaste deg over ei annen jente enn dama di, så synes jeg du skal si i fra på forhånd til dama di, så kan du jo ta det derfra. Dama di fortjener ærlighet i det minste, med mindre du synes det er helt greit å gå bak ryggen på henne. Om du ønsker å fortsette forholdet med dama di, men bestemmer deg for å være utro, så synes jeg ihvertfall du skal ha guts nok til å si det - så får hun selv bestemme om du er verdt å satse på eller ikke.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...