Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, må snart finne på en julegave til damen. Jeg har egentlig ikke noen særlige ideer, men jeg har en. Jeg har funnet en dyktig fotograf her i nærheten, som tar veldig bra bilder. Så tenkte kanskje det hadde vært kjekt å få tatt noen bilder av meg og kjæresten sammen. Noen tanker om det? Ellers noen ideer til gaver?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Faen, må snart finne på en julegave til damen. Jeg har egentlig ikke noen særlige ideer, men jeg har en. Jeg har funnet en dyktig fotograf her i nærheten, som tar veldig bra bilder. Så tenkte kanskje det hadde vært kjekt å få tatt noen bilder av meg og kjæresten sammen. Noen tanker om det? Ellers noen ideer til gaver?

Høres ut som en god ide, jeg hadde blitt glad for det i alle fall, selv om jeg helst holder meg bak kamera :p

Lenke til kommentar
Faen, må snart finne på en julegave til damen. Jeg har egentlig ikke noen særlige ideer, men jeg har en. Jeg har funnet en dyktig fotograf her i nærheten, som tar veldig bra bilder. Så tenkte kanskje det hadde vært kjekt å få tatt noen bilder av meg og kjæresten sammen. Noen tanker om det? Ellers noen ideer til gaver?

 

Kjempefin gave! Jeg hadde blitt kjempeglad hvis kjæresten min satte i stand noe slikt :)

 

Jeg har bursdag i morgen, og det verste jeg vet er å finne på noe drit å ønske meg bare fordi jeg har bursdag. Hater tanken på at typen skal lure og lete for å finne noe han kan kjøpe til meg. Så vi skal på babybutikken og kjøpe bilsete til junior i magen heller :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...