Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg unngår kronisk steder der alt for mange kvinner samler seg. Uansett om det er på nettet eller i real life. Typiske kvinneyrker feks skremmer vettet av meg. Må være mye drittsnakk på slike steder.

 

Jeg jobbet som vaskedame en gang, sammen med bare kvinner. I ledelsen satt det bare menn, og gjett hvem som sto for drittsnakkinga? Mannfolka. De var gale og religiøse, da.

Lenke til kommentar
Jeg unngår kronisk steder der alt for mange kvinner samler seg. Uansett om det er på nettet eller i real life. Typiske kvinneyrker feks skremmer vettet av meg. Må være mye drittsnakk på slike steder.

 

Jeg jobbet som vaskedame en gang, sammen med bare kvinner. I ledelsen satt det bare menn, og gjett hvem som sto for drittsnakkinga? Mannfolka. De var gale og religiøse, da.

 

Haha, akkurat som på jobben. Flesteparten som jobber der er mannfolk - og for noen slarvepaver. Intriger er bare forordet. :p

Lenke til kommentar

Herlig artikkel på side2.no: Linky. (15 ting menn vil at kvinner skal vite)

 

8. Ikke avbryt

Å avbryte er veldig naturlig for en kvinne, fordi sammen med andre kvinner er de vant til å fullføre hverandres setninger eller poenger.

 

Menn derimot ser ut til å oppfatte denne overlappingen som forstyrrende og irriterende. Er du derfor ute etter å imponere en mann, så pass på å ikke bryte inn før du er sikker på at han har snakket ferdig eller har fullført sitt poeng.

 

12. Spør ikke : «Hva tenker du på?»

Antakelig vil du ikke høre svaret på dette spørsmålet. Enten dere er ute på en romantisk spasertur eller dere ligger i sengen og koser, så er sjansen for at han tenker på Super Mario Kart eller hvilken smak han liker på nudlene sine dessverre svært stor. Det trenger du ikke få bekreftet.

 

Merker at spesielt nummer 8 plager meg, det gjelder forsåvidt gutter også, men er langt mer fremtredende hos jenter. Det er så utrolig irriterende å bli avbrutt.... Bare meg som er slik på dette?

 

Og når det kommer til nummer 12, da er svaret langt oftere noe tilfeldige greier som går gjennom knotten enn "deg" og lignende.

Lenke til kommentar
Merker at spesielt nummer 8 plager meg, det gjelder forsåvidt gutter også, men er langt mer fremtredende hos jenter. Det er så utrolig irriterende å bli avbrutt.... Bare meg som er slik på dette?

 

Haha, ja, jeg leste det samme selv, og tenkte "WTF?"

 

Er det noen som blir blodfornærmet hvis de blir avbrutt, så er det meg. Jeg nekter å fullføre setningen hvis noen avbryter meg midt i. Da er det over og ut, Knut.

Lenke til kommentar
Merker at spesielt nummer 8 plager meg, det gjelder forsåvidt gutter også, men er langt mer fremtredende hos jenter. Det er så utrolig irriterende å bli avbrutt.... Bare meg som er slik på dette?

 

Haha, ja, jeg leste det samme selv, og tenkte "WTF?"

 

Er det noen som blir blodfornærmet hvis de blir avbrutt, så er det meg. Jeg nekter å fullføre setningen hvis noen avbryter meg midt i. Da er det over og ut, Knut.

Men du er jo en bitter rødstrømpe/mann i kvinnekropp da :D

..apropos, hvordan gikk det med manneprospektet?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_John_*

Nei, vent nå litt

 

Begge to flørter mye. Det vil si kroppskontakt, koseprat osv osv. Kjæresten er relativt ukjent som gutten ikke har møtt, eller har noen som helst koblinger til. Skal virkelig dette være et hinder?

 

Alt hypotetisk sett, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Jeg ser ett problem hos dem som er opptatt og går etter noen andre, men ikke hos dem som går etter en som er opptatt. Er man i forhold, så har man ett slags ansvar overfor partner, men er man singel så er man singel. Man har ikke noe ansvar overfor andre folks partnere.

 

Tom Ølboks: Korrekt. Med den innstillingen der kommer det aldri til å gå. Enten den du prøver deg på er lykkelig gift eller singel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...