Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heihå. Trenger julegavetips til frøkna mi og til bursdagen hennes ( som er noen dager etter jula, storflax for meg):p. Jeg som mangler julegaveshopping evnen, planlegger iår å gjøre unna alt på 1 (en) dag, muligens et mission impossible..men skal iallefall prøve..og treenger hjeelp;) Hun er i begynnelsen av 20 åra og liker det jenter flest liker=)

Lenke til kommentar
Leve opp til forventningene, kan ikke være likegyldig osv...
Er ikke det en bra ting da? Jeg kan i alle fall med hånden på hjertet si at til tross for hvor fæl jeg kan være mot min kjære så er jeg jevnt over ett bedre og sunnere menneske nå enn jeg var som singel. Nå lager jeg skikkelig middag, for eksempel, i stedet for å steke noen fiskepinner halveis og koke risen ti grøt ett par ganger i uka.
Lenke til kommentar
må si jenter er flinke til og manipulere gutter, sitter her ødelagt nok en gang

Må si at det er dere gutter flinke til også. ;)

Vi er nok bare 1/5 så gode som dere.

 

Akkurat det er vel egentlig veldig individuelt, og har vel strengt tatt ikke så mye med kjønn å gjøre. Noen er manipulerende, andre er det ikke. ;)

Lenke til kommentar
Det er nok en ganske stor overvekt av jenter som driver med manipulering når vi snakker intime relasjoner/følelser/forhold.

Menn bruker det nok mer i business og slikt, ikke mot dama.

 

Nå tenkte jeg ikke nødvendigvis i et forhold bare så det er sagt, men jeg har hatt mildt sagt ganske mange dårlige opplevelser med gutter og manipulasjon. Kanskje også mye fordi jeg har beveget meg i politiske miljøer hvor man får en miks av politikk, kjærlighet, intriger osv. Der får man virkelig lære at gutter er minst like ille som jenter.

Lenke til kommentar
Det er nok en ganske stor overvekt av jenter som driver med manipulering når vi snakker intime relasjoner/følelser/forhold.

Menn bruker det nok mer i business og slikt, ikke mot dama.

 

Det er kanskje ditt inntrykk ja. Menn kan være rimelig falske de også om de går inn for det, og mange kan være ute etter kun sex uten å gjøre jenta som kanskje er forelsket oppmerksom på dette. Det er vel noe manipulerende?

Lenke til kommentar
Det er nok en ganske stor overvekt av jenter som driver med manipulering når vi snakker intime relasjoner/følelser/forhold.

Menn bruker det nok mer i business og slikt, ikke mot dama.

 

Nå tenkte jeg ikke nødvendigvis i et forhold bare så det er sagt, men jeg har hatt mildt sagt ganske mange dårlige opplevelser med gutter og manipulasjon. Kanskje også mye fordi jeg har beveget meg i politiske miljøer hvor man får en miks av politikk, kjærlighet, intriger osv. Der får man virkelig lære at gutter er minst like ille som jenter.

Vel, når jeg sa "business og slikt" inkluderes definitivt politikk, der er det naturlig nok manipulasjon i mengder, uansett kjønn og rase.

Men vi er i kjærlighetstråden. Når det kommer til kjærlighet er jenter verst, det er ikke tvil om det. Det er jenter som bruker hint, subtile beskjeder, antydninger osv, menn bruker klar tale(de fleste av oss).

Lenke til kommentar
Menn kan være rimelig falske de også om de går inn for det, og mange kan være ute etter kun sex uten å gjøre jenta som kanskje er forelsket oppmerksom på dette. Det er vel noe manipulerende?

Det er absolutt noe manipulerende, og det er absolutt noe et bittelite fåtall av menn driver med.

Og mens du nevner "gå inn for det", vil jeg si det ligger mer i jenters natur å bruke mindre direkte tale, og dermed være mer predisponert for å bake inn litt manipulasjon.

Lenke til kommentar
Vel, når jeg sa "business og slikt" inkluderes definitivt politikk, der er det naturlig nok manipulasjon i mengder, uansett kjønn og rase.

Men vi er i kjærlighetstråden. Når det kommer til kjærlighet er jenter verst, det er ikke tvil om det. Det er jenter som bruker hint, subtile beskjeder, antydninger osv, menn bruker klar tale(de fleste av oss).

 

Nå mente jeg også i forhold til kjærlighet, som en del av det. Blander man en dose politikk, samtidig som man tar de personlige forhold i betrakning, derunder kjærlighet, så er faktisk gutta like ille. Det er øynene som ser, jeg synes gutta også har vært rimelig ille utenfor politikken, bare så det er sagt. ;)

Lenke til kommentar
Gutta er ikke like ille på indirekte hint, subtile beskjeder og annet vissvass utenom direkte tale. Det er fullstendig udiskutabelt at jenter er verre der. Det vet enhver som kjenner mer enn 3 eksemplarer av hvert kjønn.

 

Godt mulig du synes det, jeg synes ikke det. For meg er det udiskutabelt at menn er like ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...