Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, skulle på fest med damen i dag, men så er jeg blitt syk, igjen. Kan ikke huske sist vi var på fest sammen, der begge drakk :p Jævlig nedtur.

 

Og du klager? :p Jeg har ikke møtt den gode venninna mi (som nylig er blitt singel) på veldig god stund fordi det alltid dukker opp noe dritt som ødelegger alt. Med dette tempoet blir det nok ikke før nyåret og da er jeg redd hun har funnet seg en ny en.. Er så typisk at man ikke kan være der man trengs når man trengs.

Lenke til kommentar
Er så glad jeg slipper å dra på fest etter at jeg fikk meg kjæreste. :p
Aaaah... Så du er en av de creepy jentene som kun drar på fest for å bagge seg et passende stykke mannebein? :tease:

 

Jeg var det, en gang i tiden. Eller, egentlig ikke, var vel mest for å unngå å sitte hjemme alene. ;)

 

Er så glad jeg slipper å dra på fest etter at jeg fikk meg kjæreste. :p

What?! Slipper?! Fest med damen er jo artig. Drikke i godt selskap, også får kvelden garantert en happy ending :p

 

Vel, nå drikker jeg lite eller sjeldent, og jeg synes festing bare er slitsomt. Foretrekker heller å ta meg en pizza med gode venner. Deilig med edru folk rundt seg. ;)

Lenke til kommentar

Fest kan være kjempekoselig selv når man har kjærest. Det ble en del lørdagskvelder med vors, byen og nach i våres, og det er jeg veldig glad for. Fikk rast litt fra meg, og ble lei akkurat tidsnok til at jeg ble gravid kort tid etterpå (Hadde min siste fuktige kveld på byen sent i Mai og ble gravid i midten av Juni :p

 

Har ofte ellers vært glad i rolige hjemmekvelder og slikt, men fant plutselig ut at det var artig å dra på byen i en alder av 23 :w00t:

 

Om en uke skal jeg på julebord med jobben til kjærest. Gleder meg til å pynte meg og gå ut sammen med han :love: Har hatt så flaks at jeg har funnet en kjole uten glidelås med den fantastiske funkjsonen STRETCH slik at jeg får både gravidpupper og mage inn i den :w00t:

Lenke til kommentar

Da kan jeg slenge inn et lite spørsmål her, hvis folk er ferdig med "bli voksen" diskusjonen deres. :p

Greia er, jeg har klart det mesterverket å falle for to jenter samtidig.

 

Jente 1, er hun jeg ble kjent med først, veldig søt jente som jeg fikk veldig god kontakt med først. Vi har funnet på masse ting sammen, vært hjemme hos hverandre osv. Men jeg føler at det har dabbet av litt i det siste, hun har vært treg med å ta kontakt, og generelt virket lite interessert.

 

Jente 2, ble kjent med henne litt senere. Det meste klaffet med en gang, vi fikk god kontakt, og det ble mye flørting, kosing, søte meldinger etc.

 

Hva gjør jeg? Kan jo ikke holde på med 2 jenter samtidig, det blir helt feil. Det er jo også helt feil ovenfor de.

Hva skal jeg gjøre?

Føler at jeg må ta en prat med jente nr 1, få snakket ut om hvor hun mener vi står, og om hun ser noe i oss fremover.

 

Liten "pro's and con's" liste over disse to jentene.

 

Jente nr. 1, pro's:

Veldig attraktiv, søt jente som jeg føler meg trygg på, og kan snakke med om masse. Er også samme alder som meg. Går i paralellklassen min, derfor ser vi hverandre ofte.

 

Jente nr. 1, con's:

Henger ikke i samme miljø, altså kan være en utfordring å ta henne med ut, med tanke på at jeg er kristen, og derfor er mye i kirken, og i en kristen ungdomsklubb.

 

Jente nr. 2, pro's:

Møtte henne via ungdomsklubben, derfor blir det ikke en utfordring å gjøre ting sammen, med tanke på at vi har samme hobby.

Veldig kosete og flørtete jente som er utadvendt og ikke sjenert.

 

Jente nr. 2, con's:

Ikke fullt så attraktiv sammenlignet med jente nr 1.

Ikke samme alder som meg, men 2 år yngre. Altså, jeg går på videregående og hun på ungdomsskole. Kan sikkert virke rart for mange å ha kjæreste som er 2 år yngre i vår alder. (17 og 15)

Endret av multiz
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden.

 

Fortsetter denne hakkingen fra enkelte personer vil advarsler og/eller utestengelse bli utdelt over en lav sko.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...