Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og tenk om alt var bortkastet?

Den som intet våger, intet vinner. ;) Man begir seg jo ikke ut på noe sånt om man ikke tror det er verdt å satse på.

Sant men innsatsen er mye høyere enn ved ett forhold der man ser hverandre hver dag.

 

Absolutt, og hvordan skal man vite at det fungerer slik man håper og tror det skal fungere når man endelig får muligheten til å flytte sammen etter å ha tilbragt store deler av begynnelsen av forholdet langt unna hverandre?

 

Da jeg begynte å treffe min nåværende samboer ble jeg rimelig raskt forelsket, og vi så hverandre oftere og oftere. Etter noen uker fortalte han meg at han hadde meldt seg inn i forsvaret (før han møtte meg) og skulle til Afghanistan og bli der i 9 mnd! Nyforelska som jeg var sa jeg at jeg selvsagt skulle vente på han.

 

Han ble ikke borte lenge, et par måneder bare, for oppdraget de skulle utføre i Afghanistan ble avlyst. GJETT om jeg ble glad da han kom hjem igjen i Mai istedet for i Januar :blush: Å vente i 9 mnd , hvorav 6 av de uten mulighet for å treffe han eller snakke med han i telefonen omtrent ville blitt VELDIG vanskelig når det ikke var så utrolig lenge siden vi hadde begynt å date - selv om jeg var stormforelsket.

 

Og tenk om han da hadde kommet hjem igjen i Januar og ikke vært den jeg trodde jeg gikk å venta på. Da hadde 9 mnd med venting og savning og grining vært veldig bortkastet.

Lenke til kommentar

LITT forskjell på ett avstandsforhold der man har mulighet til å bruke msn/tlf/skype jevnlig og ett der den ene parten gjemmer seg i ørkenen i flere måneder, uten mulighet for så mye som en sms, da.

 

Jeg syns i alle fall tiden i avstandsforhold var mer enn verdt det. Ikke nok med det, jeg savner til og med deler av det (selv om jeg aldri i livet vil bytte tilbake). Men, samboerskap og familieliv knuser avstandsforhold ned i støvlene. :love:

Lenke til kommentar
LITT forskjell på ett avstandsforhold der man har mulighet til å bruke msn/tlf/skype jevnlig og ett der den ene parten gjemmer seg i ørkenen i flere måneder, uten mulighet for så mye som en sms, da.

 

Jeg syns i alle fall tiden i avstandsforhold var mer enn verdt det. Ikke nok med det, jeg savner til og med deler av det (selv om jeg aldri i livet vil bytte tilbake). Men, samboerskap og familieliv knuser avstandsforhold ned i støvlene. :love:

 

Så enig, så enig!

 

Gratulerer med den lille forresten. :)

Lenke til kommentar
Gratulerer med babyen, Nie. Hvordan står det til med mor og barn?
Både mor og barn har det fint, far tar godt vare på oss. Kommer til å bli tidenes mest bortskjemte prinsesse, han duller jo faktisk mer med henne enn han gjorde med meg mens jeg gikk gravid (og det sier litt). :p

 

 

Forumbaby!!!! IIIIIIIIIIIIIIhh.. Hvordan går det?? :D :D
Går helt fint, hun er en engel. ^^

 

 

Forumbabyen så veldig søt ut på bilde i hvertfall. Forresten så tror jeg ikke faren kan juge seg unna den der. Familielikheten var slående.
Og du har bare sett bilde. Burde se henne når hun sover eller akkurat når hun våkner. Hadde det ikke vært for størrelsen og baby-trekkene hadde det vært vanskelig å se forskjell på dem. :p

 

 

Gratulerer med den lille forresten. :)
Takker. =)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det er fordi man lengter og håper på at personen er noe man tror er. Ved å være sammen hver dag og bli bedre kjent har man en bedre forutsetning for å avgjøre om man bør bli samboere eller ikke.

Joda, men som Nie sier, så har man kommunikasjon, og nå kommer du sikkert til å si "det er ikke det samme" det er det heller ikke. Men vi tok oss i alle fall litt tid til å bli kjent med hverandre før vi kasta oss inn i avstandsforholdet, og man har aldri noen garanti uansett, som Yvonne sa. Det spørs på om man tør å satse, og om man kan holde ut til man evt. kan bli samboere. Ingen av oss var 100% sikre på at dette kommer til å gå helt perfekt, men det er vel ingen når de går fra avstandsforhold til å bo sammen og se trynet på hverandre hver dag, men vi har det veldig fint sammen likevel :love:

 

Forumbabyen så veldig søt ut på bilde i hvertfall. Forresten så tror jeg ikke faren kan juge seg unna den der. Familielikheten var slående.
Og du har bare sett bilde. Burde se henne når hun sover eller akkurat når hun våkner. Hadde det ikke vært for størrelsen og baby-trekkene hadde det vært vanskelig å se forskjell på dem. :p

Viste han bilde som jeg fikk av Carina (tror hun fikk det av moren din), og ja, hun er utrolig lik Espen! But I need MOAR! Så utrolig skjønn. :love:

Lenke til kommentar
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>
har akkurat rundet 4 mnd med pus :)

 

mange snakker om at den første tiden i et forhold er best, og så dabber det av litt... synes ting bare går bedre og bedre jeg!

 

tror det her kommer til å vare lenge =)

</span>

Vent til 3 års-krisa du ;)

Ev. 2,5 år

 

Eller 6 års krisa, som jeg ikke visste eksisterte før nå...F%#*.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...