Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å gni det inn på dere i avstandsforhold...

 

Nei, for all del, jeg tror det kan være sunt for en periode med avstandsforhold, men jeg unner ingen det over lengre tid, så jeg blir bare glad av å høre slike ting.

 

Hm, jeg vet ikke selv hva jeg mener med "over lengre tid"; det er nå åtte måneder siden mitt avstandsforhold begynte, og jeg føler at det er veldig lærerikt til tross for all smerten man i perioder må tåle.

Lenke til kommentar
Og tenk om alt var bortkastet?

Den som intet våger, intet vinner. ;) Man begir seg jo ikke ut på noe sånt om man ikke tror det er verdt å satse på.

 

Veldig enig. :)

 

Hatt en veldig koselig dag i dag med kjæresten. Feiret bursdagen min med kake og fikk utrolig flotte gaver, deriblant Nintendo Wii (med Wii Sports og Wii Fit), samt to cd'er og sesong 8 av CSI. :love:

Lenke til kommentar
Og tenk om alt var bortkastet?

Den som intet våger, intet vinner. ;) Man begir seg jo ikke ut på noe sånt om man ikke tror det er verdt å satse på.

Sant men innsatsen er mye høyere enn ved ett forhold der man ser hverandre hver dag.

 

Det er jo godt mulig, men det er også fordeler med å være i et avstandsforhold. Man lærer seg å jobbe for å få forholdet til å fungere - nettopp fordi det nytter ikke å gi opp. For min egen del lærte jeg meg å sette så utrolig pris på den tida vi hadde sammen når vi først kunne treffe hverandre, og akkurat dét har fått meg tenke mye over hvor heldige vi er i dag. For oss var det en god lærdom før vi gikk inn i samboerskap.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Det er fordi man lengter og håper på at personen er noe man tror er. Ved å være sammen hver dag og bli bedre kjent har man en bedre forutsetning for å avgjøre om man bør bli samboere eller ikke.

 

Tja, det er vel strengt tatt opp til hvert par å bedømme. ;) Og jeg kjente min partner godt jeg, til tross for vår avstand, det er hva man gjør det til selv også. For vår del fungerte det veldig bra, og nå har vi opplevd begge deler - og det er jeg glad for. Forøvrig fungerer vårt samboerskap veldig bra, selv om vi da var i et avstandsforhold inntil vi flyttet sammen. Noen garantier vil man uansett aldri ha.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Rimelig vanlig at følelser går litt opp og ned til tider i ett forhold, right? Føler eg har det sykt bra med damen, men til tider får eg alt for lyst på andre jenter i min omgangskrets, noe som der og da svekker følelsene mine for damen, som ikke er den aller deiligste, men den jenten eg faktisk kan tenke meg å tilbringe lang, lang tid med, pågrunn av at vi kan snakke så bra sammen om alt, har mange like verdier og det er selvfølgelig bra seksuell tiltrekkelse..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...