Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Guest_frustrert_*
Redsel, schmedsel. Du må bare drite i den og satse. That's why they call it a leap of faith. ;)

Lett å si, lett å tenke, men forferdelig vanskelig å gjennomføre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Redsel, schmedsel. Du må bare drite i den og satse. That's why they call it a leap of faith. ;)
Lett å si, lett å tenke, men forferdelig vanskelig å gjennomføre.
Jeg er jævlig flink til å gi råd. Det skal jeg innrømme. Problemet er at jeg ikke bestandig hadde klart å følge dem selv.

 

 

hadde vel blitt bråk hvis du ikke hadde vært det :p
Neh... Men det er jævlig greit vi er enige hvertfall.
Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_*
Jeg er jævlig flink til å gi råd. Det skal jeg innrømme. Problemet er at jeg ikke bestandig hadde klart å følge dem selv.

Det at jeg har særdeles liten erfaring med jenter gjør det ikke noe bedre, akkurat. I tillegg får jeg prestasjonsangst av at hun er så mye eldre - for hun han sikkert hørt alt før, type been there done that. Så jeg føler at jeg må være helt forbanna bra for at hu i det hele tatt skal vurdere meg.

Lenke til kommentar
En måned med kjæresten i mårra. Forslag til romantikk jeg kan slå igjennom med eller? Skal til hun og få middag så hun har kanskje allerde planlagt noe. Jeg tror hun tror at jeg ikke er klar over at det er en måned. Noen tips gutter og jenter? :)

hmmm ihvertfall overrask henne siden hu kanskje ikke er klar over det, men med hva... Du kunne kanskje kjøpt gave før du dro til hu, men det blir kanskje litt urettferdig for hu viss hu ikke har gjort det... Eller er ikke sikker på hva jeg ville gjort selv jeg. Får vell noen andre her svare bedre på det:P

 

Å til det jeg lurte på: Så det er flerstemt på bukett? Spurte søstra mi:P Hu sa at en rose er mye bedre en en bukett, en bukett blir lissom som roser. Men en rose er lissom mye mer spessiell, og mye mer greier hu sa som jeg ikke kommer på i farta xD Er veldig usikker der:P Men hu blir nok glad uansett hva hun før men, vil jo ha det så bra som mulig.

Lenke til kommentar
Du kan jo gi henne en langstilket rose, slik de snakker om i postene ovenfor. ^^,

 

Ja, det høres egentlig veldig bra ut :) Selger det på jobben så kan sikkert rappe en rose ut av en bukett uten at sjefen står bak skulderen :) Eller kjøpe jævla buketten og kaste alle unntatt 1 :)

Lenke til kommentar
Du kan jo gi henne en langstilket rose, slik de snakker om i postene ovenfor. ^^,

 

Ja, det høres egentlig veldig bra ut :) Selger det på jobben så kan sikkert rappe en rose ut av en bukett uten at sjefen står bak skulderen :) Eller kjøpe jævla buketten og kaste alle unntatt 1 :)

Tror det blir en rose på meg også, men er ikke helt sikker da:P Kan du ikke få kjøpt en og en da?

Lenke til kommentar
Samme her! Selv om det var jeg som måtte dra fra ham. "/ Å bo to timer unna hverandre er ikke alltid like morro.

 

samme som oss det. Det suger. Men vil jo hellst være sammen heletiden, men det funker dårlig=/

men får heller glede seg til ferier der man kan få masse tid sammen^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...