Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, sitter her på en mandagskveld og etter uendelig mange timer med Gossip Girl (Ikke døm) så har jeg funnet ut at det er på tide å gjøre noe romantisk for dama når jeg ser ho igjen. Jeg sitter her som en tosk og har hengt meg helt opp i 1000 roser og x antall flasker/kasser champagne og vet godt at det er uaktuelt. Derfor leiter jeg etter noe som er mer "down to earth".

Hvis du som jente hadde blitt tatt med på en liten gåtur i skogen, holde hender, snakke sammen, kanskje ha med et kamera så man kan ta bilder av ting man ser, og ikke minst hverandre, ville det funka? Eller er det bare teit?

Håper noen gidder å ta seg bryet med å svare, hadde betydd uendelig mye.

Lenke til kommentar

Wow Bytex, det der var en perfekt demonstrasjon av "hvordan svare uten å svare på noe som helst av det han spør om".

-Han har allerede slått fra seg rosene

-Han snakker om fotoapparat og skogstur, ikke kjappis på utedass med filmkamera.

:roll:

 

Det hørtes ut som en veldig koselig ide, gjest :) Du kan eventuelt ta med litt picnic-saker, noe varmt å drikke og boller e.l.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Vel, sitter her på en mandagskveld og etter uendelig mange timer med Gossip Girl (Ikke døm) så har jeg funnet ut at det er på tide å gjøre noe romantisk for dama når jeg ser ho igjen. Jeg sitter her som en tosk og har hengt meg helt opp i 1000 roser og x antall flasker/kasser champagne og vet godt at det er uaktuelt. Derfor leiter jeg etter noe som er mer "down to earth".

Hvis du som jente hadde blitt tatt med på en liten gåtur i skogen, holde hender, snakke sammen, kanskje ha med et kamera så man kan ta bilder av ting man ser, og ikke minst hverandre, ville det funka? Eller er det bare teit?

Håper noen gidder å ta seg bryet med å svare, hadde betydd uendelig mye.

Jeg synes i alle fall det hørtes veldig koselig ut, men jeg er over gjennomsnittet interessert i foto og da. Og en enkel rose er sikkert nok. Trenger ikke en hel bukett/tusen når den kan si så mye for seg selv.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

får håpe han finner noen passende trær og klarer å få opp preseningen, ellers blir det bare fail :roll:

 

men min sak. Synes dere det er rart av kjæresten (jente) når hun dagen før 3-måneders dagen plutselig sier hun skal være med en vennine som hun ikke har vært med, men som dog bor 500 meter ifra hun, mens jeg bor 1-2 mil ifra hun, istedenfor å være med meg som planlagt? Vi som hadde tenkt å dra til byn å spise og sånt? Hun har snakket om denne dagen i noen dager nå, og virket mye mer interesert i den enn ka eg gjorde. Vet ikke helt ka eg føler. Føler vell egentlig litt at eg driter i det, og bare tar det som det kommer..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_*

Jeg har blitt helt på trynet forelska i ei dame som er nesten femten år eldre enn meg. Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg klarer ikke tenke på annet, jeg får ikke sove, orker ikke mat og hver eneste dag er det eneste jeg gjør å vente på kontakt fra henne. Jeg prøver ta kontakt jeg óg, men jeg er så redd for at hun bare skal se på meg som en liten drittunge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...