Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, håper noen kan hjelpe meg her. Jeg har tenkt og overraske kjæresten min når hun kommer hjem fra en uke ferie, jeg gjør ikke så mye romantisk for hu så jeg syntes nå kan være ett fint tidspunkt:D Det jeg har tenkt til nå er

 

-dempe lyset og stearin lys

-rolig musikk, her trenger jeg forslag til hva jeg skal spille! Jeg vet ikke hva:(

-Roser(gave viss pengene rekker, har ikke fått lønning....-_-)

-Å en fin god massasje med massasje olje, å så får vi se hva som skjer når vi koser oss i senga:)

 

Hadde håpet jeg også kunne ha en middag eller noe også men, er vanskelig og få til når det er familien her. Men er vell kanskje ikke så viktig.

 

Takker for all hjelpa jeg kan få:D Trenger spessielt hjelp med hvordan sanger jeg skal ha i bakgrunnen.

 

takk:D

Har du spotify? Da kan du bruke singer/songwriter-lista mi: http://open.spotify.com/user/toth42/playli...evvLQx7MwtcpsGG

 

Artister: Jack Johnson, Jason Mraz, John Mayer, Joshua Radin osv. Til massasjen kan kanskje Yiruma være deilig, eller Sigur Ros. Enigma er alltid en slager.

For oljer, sjekk apotek, Nille o.l, Body Shop, parfymeri.

Lenke til kommentar
Hei, håper noen kan hjelpe meg her. Jeg har tenkt og overraske kjæresten min når hun kommer hjem fra en uke ferie, jeg gjør ikke så mye romantisk for hu så jeg syntes nå kan være ett fint tidspunkt:D Det jeg har tenkt til nå er

 

-dempe lyset og stearin lys

-rolig musikk, her trenger jeg forslag til hva jeg skal spille! Jeg vet ikke hva:(

-Roser(gave viss pengene rekker, har ikke fått lønning....-_-)

-Å en fin god massasje med massasje olje, å så får vi se hva som skjer når vi koser oss i senga:)

 

Hadde håpet jeg også kunne ha en middag eller noe også men, er vanskelig og få til når det er familien her. Men er vell kanskje ikke så viktig.

 

Takker for all hjelpa jeg kan få:D Trenger spessielt hjelp med hvordan sanger jeg skal ha i bakgrunnen.

 

takk:D

Har du spotify? Da kan du bruke singer/songwriter-lista mi: http://open.spotify.com/user/toth42/playli...evvLQx7MwtcpsGG

 

Artister: Jack Johnson, Jason Mraz, John Mayer, Joshua Radin osv. Til massasjen kan kanskje Yiruma være deilig, eller Sigur Ros. Enigma er alltid en slager.

For oljer, sjekk apotek, Nille o.l, Body Shop, parfymeri.

Yepp, det har jeg:) Men ikke premium så reklamen kan ødelegge litt kanskje:P Musikken virka fin:D Jeg likte mye av det, men noe av det likte jeg ikke(ikke på den måten men syntes bare passer inn, men kanskje bare er meg:P) Ja, jeg skal skjekke etter olje de stedene. Jeg håper jeg kan få tak i noe sånt!

Tror det største problemet er og få tak i en massasje olje...

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar
Så koselig, Nie.

Gratulerer så mye og så kommer forhåpentligvis babyen snart. ;)

Takker. Og ja, det håper vi. Tenkte legen skulle få prøve å lokke henne ut i dag. ;)

 

Gratulerer (igjen), her er noen bilder til inspirasjon. :)
Minn meg på å ikke bruke deg som bryllupsfotograf så lenge det der er inspirasjonen din. x)

 

 

Kasamo2: For guds skyld, hold deg unna Nille når du kjøper oljer. Nille-oljer bruker man rett før man går i dusjen, om man absolutt må bruke dem.

Lenke til kommentar
Yepp, det har jeg:) Men ikke premium så reklamen kan ødelegge litt kanskje:P Musikken virka fin:D Jeg likte mye av det, men noe av det likte jeg ikke(ikke på den måten men syntes bare passer inn, men kanskje bare er meg:P) Ja, jeg skal skjekke etter olje de stedene. Jeg håper jeg kan få tak i noe sånt!

Tror det største problemet er og få tak i en massasje olje...

Du har da råd til 9kr for et daypass ;)

Lenke til kommentar
Ta ....bilder.....av hverandre ute.

Hehehehe. Synd SD-kortet mitt ikke funker da.. Men tenkte egentlig mer på ting jeg kan planlegge, så det blir noe utenom det vanlige.

Du kan jo ta hu med ut til en resturant/cafe så kanskje en koselig filmkveld med bare dere to. Så kan dere holde rundt hverandre og kose vettø:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...