Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, sjalusi er både en god og vond ting på en gang.. hvis man er altfor sjalu så jager man bare bort den man er sammen med.. og er man ikke sjalu, så blir jo kanskje kjæresten lei seg fordi man ikke bryr seg nok..

 

særlig sånn i startfasen så tror jeg man liker (ihvertfall jenter) å gjøre kjæresten litt sjalu ;) bare for å teste han liksom :p

 

men slitsomt med overdrevne sjalu kjærester tror jeg!

Lenke til kommentar

Ikke si sånn. Hater det så jævlig at jeg er sånn, men jeg greier faen meg ikke å slutte å tenke på sånne ting. Redd for at jeg fort kan skremme bort jenta mi!  :no:

9595424[/snapback]

 

Hver gang du får en slik følelse gjør du følgende:

Gå bort til jenta di, si noe fint til henne, og gi henne en god varm klem :thumbup:

Lenke til kommentar
:cry:

 

Ikke si sånn. Hater det så jævlig at jeg er sånn, men jeg greier faen meg ikke å slutte å tenke på sånne ting. Redd for at jeg fort kan skremme bort jenta mi!  :no:

9595424[/snapback]

 

 

men søte deg, hvis du ikke klarer å slutte å tenke på sånne ting og hvis du hele tiden nevner det for jenta di, så kommer hun en dag til å få nok av det.. det hadde vel du også fått? men hva er det du frykter egentlig? er det at du ikek stoler på henne?

Lenke til kommentar
Jeg blir meget sjelden sjalu.

Og når jeg først blir det, er det egentlig helt usaklig O.o

9595662[/snapback]

 

 

ok, så hvis jeg (formoder at du er jente) slenger meg på fanget til typen din, horer meg rundt på fanget hans, ville du ikke kjent sjalusien koke da? hvis han attpåtil hadde smilt og likt det?

 

er slike situasjoner jeg mener at folk burdte kjenne sjalusi da, hvis ikke så syns jeg det må være no merkelig med forholdet.. mulig jeg er trangssynt men :ermm:

 

 

 

Dj_Dark: ja, kjipt at du skal føle så mye sjalusi for ingenting da... ihvertfall hvis du lar exen din komme i veien i ditt forhold.. hvis ikke din nåværende kjæreste har gjort noe spesielt for å få deg til å føle slik og være usikker, så syns jeg jo du er ganske hard både mot deg selv og henne,, er jo ikke no ålreit å gå rundt å være sjalu hele tida heller..

vondeste følelsen i verden det!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
ok, så hvis jeg (formoder at du er jente) slenger meg på fanget til typen din, horer meg rundt på fanget hans, ville du ikke kjent sjalusien koke da? hvis han attpåtil hadde smilt og likt det?

9595695[/snapback]

Vel, det spørs vel hva du mener med horer rundt, hva slags forhold dere hadde hatt til hverandre og i det hele tatt.

Jeg har aldri opplevd at ei random jenta har satt seg på fanget til kjæresten min, og han har latt henne sitte der og "hore rundt" (whatever that means).

Lenke til kommentar
Dj_Dark:  ja, kjipt at du skal føle så mye sjalusi for ingenting da... ihvertfall hvis du lar exen din komme i veien i ditt forhold.. hvis ikke din nåværende kjæreste har gjort noe spesielt for å få deg til å føle slik og være usikker, så syns jeg jo du er ganske hard både mot deg selv og henne,, er jo ikke no ålreit å gå rundt å være sjalu hele tida heller..

vondeste følelsen i verden det!

9595695[/snapback]

På en måte har jeg glemt hun og gir faen pga hva hun gjorde, men det har gjort med så jævla usikker på meg selv. Hva om hun finner noen bedre osv. Med selvtillit som ikke er på topp bryter det meg ned. Er vel egentlig mest hard mot meg selv, ikke henne.

Lenke til kommentar
Vel, det spørs vel hva du mener med horer rundt, hva slags forhold dere hadde hatt til hverandre og i det hele tatt.

Jeg har aldri opplevd at ei random jenta har satt seg på fanget til kjæresten min, og han har latt henne sitte der og "hore rundt" (whatever that means).

9595722[/snapback]

 

 

"hore rundt" er det vi sier her jeg bor.. da mener vi liksom å ludre seg til.. skjønner? er det vi sier om jenter som flørter med andres kjærester.. :thumbdown:

 

Men var bare ett eksempel.. jeg hadde nok blitt sjalu da ja, hadde det vært min type som hadde ei på fanget... hvorfor i all verden skal han ha ei jente på fanget i det hele tatt liksom..

 

men men , vi er forskjellig alle sammen..

 

 

Dj_Dark: en ting jeg har lært og fortsatt lærer, er at man faktisk kan velge å ha det bra.. det er faktisk ett valg! hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd å trent meg til at mine mistanker hele tiden blir avkreftet, og er derfor ingen spesiell grunn til at jeg skulle vært sjalu..

 

ikke la andre bestemme hvordan du skal ha det inni deg, ihvertfall ikke exer!! du kan faktisk velge.. selvsagt har man det tøft mange ganger, men bare børste av seg og gå videre.. WORD UP! hehe ;) men sant.. :yes:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Dj_Dark: en ting jeg har lært og fortsatt lærer, er at man faktisk kan velge å ha det bra.. det er faktisk ett valg! hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd å trent meg til at mine mistanker hele tiden blir avkreftet, og er derfor ingen spesiell grunn til at jeg skulle vært sjalu..

 

ikke la andre bestemme hvordan du skal ha det inni deg, ihvertfall ikke exer!! du kan faktisk velge.. selvsagt har man det tøft mange ganger, men bare børste av seg og gå videre.. WORD UP!  hehe  ;)  men sant..  :yes:

9595756[/snapback]

Jeg har det jo bra hver gang jeg er med henne. Da tenker jeg ikke noe på det, men siden jeg går på skole et stykke unna (2,5 timer), så blir det mye tenking. At hun kan finne folk som er nærmere eller noe. Det er no dritt!

Lenke til kommentar
Jeg har det jo bra hver gang jeg er med henne. Da tenker jeg ikke noe på det, men siden jeg går på skole et stykke unna (2,5 timer), så blir det mye tenking. At hun kan finne folk som er nærmere eller noe. Det er no dritt!

9595833[/snapback]

 

 

ja, avstand er kjipt,, som oftes da de følelsene som har ligget latente kommer frem.. som savn og sjalusi osv.. man merker jo ikke det når man er sammen med personen og har "kontroll" på hvor personen er og hva h*n gjør..

 

men det er dessverre risken man får ta med godene som følger.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...