Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jah mulig det. Bassisten i mitt tidligere band var gift med ei dame i over ett år, før han bare våknet en morgen "plutselig" og tenkte "faen, dette er ikke riktig, jeg føler ingenting for denne dama ved siden av meg mere". 2 mnd etter var de skilt og han var fri og frank igjen. Rart det der. Han sa han trodde han elsket henne, de giftet seg jo i god tro begge to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror enkelte gir opp for lett. Og at de er forelsket i følelsen av noe nytt og spennende. Og når det ikke lenger er nytt så skylder de på at det ikke er det samme eller magien er borte og så går de videre til neste.

Det der tror jeg er noe jeg aldri kan forstå. Altså, jeg likte perioden der man var nyforelsket og alt var nytt og spennende, men sammenlignet med slik det er nå var det bare moro. Nå er det moro, det er trygt, det er godt, og ja, det er liksom så mye mer. Eneste jeg kan si jeg savner fra den perioden er nytt og spennende-sexen, men sexen nå er likevel bedre. Men det er vel litt smaken er som baken, det der.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Nie.

 

Jeg er mer lykkelig nå enn i den usikre forelskelsesfasen. Nå vet jeg det er oss, jeg kjenner ham og vet jeg fremdeles vil ha ham.

 

Men ja, det var en periode jeg tenkte "hvor er forelskelsen?" og jeg ble usikker. Men så luftet jeg det for ham og vi ble enige om å ha flere dater og ha mer sex, ta på hverandre og flørte.

 

Synes alt for mange gir opp når det blir "hverdagslig". Det må ikke bli kjedelig, man kan beholde spenningen, sommerfuglene i magen og forelskelsen. Man må bare ikke gi opp! Det er også vanlig å få crush på andre i et forhold, da holder man kjeft til det går over (for det gjør det nesten alltid).

Lenke til kommentar

Jeg kan fremdeles føle en sterk forelskelse for kjæresten min, men kan ikke påstå at jeg har sommerfugler i magen og er nervøs for å treffe han.

 

DET er jo en fordel når man bor sammen da, og sikkert en konsekvens av at man blir sikker på seg selv og hverandre i forholdet. Hadde vært kjipt om jeg ikke klarte å være meg selv i nærheten av han, når vi bor sammen :p

 

Vi har solgt leiligheten til prisantydning i dag, og er hjertens glade for å ha kvittet oss med "det gamle" slik at vi slipper å ta med oss lån fra gammelleilgheten inn i huset vi bygger sammen :)

Lenke til kommentar

I bygda mi var det en gammel gubbe (gris) som alltid ga kjempedyre bursdaggaver til jenter i ungdomsskolen. Han kom på døra til folk og leverte gaven og måtte selvsagt ha en klem i retur. Husker han ga en kjempedyr klokke i 15-års gave til lillesøster..usj...

 

også var han inkontinent så hvis han kom innom på kaffebesøk måtte han sitte på en plastpose så han ikke skulle tisse i sofaen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

*i lykkerus*

Nå sitter jeg riktignok frustrert 9 dager på overtid, men nå har jeg ring på fingeren. ^^

 

Når det blir giftemål er dermed litt usikkert, litt for mye å fokusere på i nærmeste fremtid til å se så langt frem i tid, men regner med det blir ett lite høstbryllup en gang neste år. I alle fall om jeg får viljen min. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
*i lykkerus*

Nå sitter jeg riktignok frustrert 9 dager på overtid, men nå har jeg ring på fingeren. ^^

 

Når det blir giftemål er dermed litt usikkert, litt for mye å fokusere på i nærmeste fremtid til å se så langt frem i tid, men regner med det blir ett lite høstbryllup en gang neste år. I alle fall om jeg får viljen min. ^^

Gratulerer (igjen), her er noen bilder til inspirasjon. :)

Lenke til kommentar

Hei, håper noen kan hjelpe meg her. Jeg har tenkt og overraske kjæresten min når hun kommer hjem fra en uke ferie, jeg gjør ikke så mye romantisk for hu så jeg syntes nå kan være ett fint tidspunkt:D Det jeg har tenkt til nå er

 

-dempe lyset og stearin lys

-rolig musikk, her trenger jeg forslag til hva jeg skal spille! Jeg vet ikke hva:(

-Roser(gave viss pengene rekker, har ikke fått lønning....-_-)

-Å en fin god massasje med massasje olje, å så får vi se hva som skjer når vi koser oss i senga:)

 

Hadde håpet jeg også kunne ha en middag eller noe også men, er vanskelig og få til når det er familien her. Men er vell kanskje ikke så viktig.

 

Takker for all hjelpa jeg kan få:D Trenger spessielt hjelp med hvordan sanger jeg skal ha i bakgrunnen.

 

takk:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...