Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå er det vel også relativt vanlig at førstegangsfødende går litt over tiden også. ;)
Jauda, kanskje spesielt når "min" termin ikke er før om noen dager.

 

 

Menne! Forumbaby komme nå! Jeg vil kose forumbaby! Babyer lukter så godt og er så myke og skjønne. :(
Sånn siden du er i Bergen, og jeg og baby kommer til å holde oss i Stavanger, så tviler jeg på at du får luktet med det første. :p

 

 

Hvis legen sier at den kommer, så kommer den vel snart :) Alt mellom 21 dager før og 14 dager etter termin er jo regnet som normalt :)
Pøff på hva legen sier. Denne terminen er riktignok den eneste datoen jeg har å forholde meg til, men den er for tidlig i forhold til menstermin, det vet jeg.

 

 

Lykke til, Nie. :D
Takker. =)

 

 

Jeg var førstebarn, og kom ut nesten 10 dager for sent. Kanskje grunnen til at jeg veide 5 kg også.

 

Men men kos deg med barnet. :D

Ikke skrem meg med vekt. Jeg skal få en minibaby, det har jeg bestemt. At magestørrelsen begynner å tale mot meg på akkurat det bryr vi oss ikke om. :p
Lenke til kommentar

Pff, jeg var førstebarn, kom 14 dager for sent og veide 3400 gram - en helt normal fødselsvekt. Var litt langt da, 54 cm :p

 

Menstermin er ikke noe man skal forholde seg til helt uten videre, min termin, og den terminen jeg fikk på ultralyd er hele 5 dager før mensterminen :)

 

Jeg driver rundt på rosa skyer i dag. Var og "besøkte" samboeren min mens han jobbet på tomta i dag. Jeg blir sååå forelsket av å se han i gravemaskin :blush:

Lenke til kommentar
Menne! Forumbaby komme nå! Jeg vil kose forumbaby! Babyer lukter så godt og er så myke og skjønne. :(
Sånn siden du er i Bergen, og jeg og baby kommer til å holde oss i Stavanger, så tviler jeg på at du får luktet med det første. :p

 

 

Her er løsningen til L4r5. ;)

 

Forresten, nice med forumbaby da. :) Vil ha bilder når den kommer. :p

 

Btw, angående førstebaby, så ble jeg faktisk født åtte dager før tiden, og jeg er førstefødte til mamma.

Lenke til kommentar
Pff, jeg var førstebarn, kom 14 dager for sent og veide 3400 gram - en helt normal fødselsvekt. Var litt langt da, 54 cm :p

 

Menstermin er ikke noe man skal forholde seg til helt uten videre, min termin, og den terminen jeg fikk på ultralyd er hele 5 dager før mensterminen :)

Både legen min, gynekologen jeg var hos for å titte inni magen (populært kalt ultralydmannen) og begge jordmødrene jeg har hatt var mer interessert i å høre mensterminen min, enn UL-terminen. Selv om UL-termin er den offesielle termin, så er det letteste (og stort sett mest korrekte) å forholde seg til menstermin.

Lenke til kommentar
..du vet det ikke er "naked man" om det er dama di du snakker om? Må være første date.

 

Joda, det er det.

 

Vil jo være naturlig å la folket bak How I Met Your Mother bestemme siden det var de som introduserte begrepet. Der gjøres forøvrig stuntet av Barney, Ted og Lilly og dette skjer etter Lilly og Marshall har giftet seg.

 

Forøvrig er eneste kravet som stilles at en kler av seg på en date mens den andre personen er ute av rommet.

 

Hvorfor skulle det måtte være første date egentlig? Er vel lite som skiller den fra andre eller tredje date så lenge det ikke er blitt noe på deg frem til den daten.

Lenke til kommentar

Kjæresten har bursdag nå på onsdag, har vært sammen i snart 2 mnd :) Hadde ingen anelse om hva jeg skulle kjøpe, men kjøpte en HEL eske lovehearths og et smykke med et hjerte på. Er dette for mye? Smykket kostet 500, har ikke akkurat trangt med penger... La forresten smykket inne i esken (kuttet opp plastikken og firte ned smykket, blir spennende å se reaksjonen på at hun bare ser esken med lovehearts, GLEDER MEG :D)

Lenke til kommentar

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år og blir bare mer og mer forelska. Sitter i skrivende stund meg sommerfugler i magen, og får ofte ikke sove om natta fordi jeg tenker på ham.

 

Samboere i 2,5 år, nå har han begynt på skole i annen by, men vi er fremdeles latterlig forelsket. Har aldri følt noe så sterkt, vi har hatt opp og nedturer men alltid kommet tilbake til hverandre.

 

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an å være så forelska fremdeles etter så lang tid.

 

Uff, nå ble jeg mushy, men sånn er det bare. Klarer til tider ikke spise, sove eller konsentrere meg. Føler meg som en fjortis :love:

Lenke til kommentar

Dere er heldige. En god venninne som bodde i Brasil ble kanonforelska i en tysker på Wacken-festivalen i 1998, og de svermet på IRC og slikt en stund, og han stakk bortover for å besøke henne en ukes tid. Hun var så hodestups i over 1 år at hun valgte å droppe hele livet sitt i Rio de Janeiro og flytte til en liten småby i Tyskland for å bo med ham. Solgte bil, sa opp sin trygge bankjobb, krangla med familien i bøtter og spann som mente det var bare galskap (selv om de likte ham godt) og dro bortover. Det var selvsagt en fordel for oss også, siden jeg slapp å reise helt til Brasil for å møte henne (vi var på soulmate-nivå vennemessig).

 

Men så etter 2 år som tysk housewife var det bare nok..hun følte ikke "magien" med han lengre og bare lengtet hjem sa hun.

Han var helt på tuppa og ville gifte seg, men hun stritta imot og mente det var feil. Så hun måtte bare reise tilbake med halen mellom beina og prøve å finne tilbake til sitt gamle liv igjen. Som hun egentlig hadde droppet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Føler ting går tregt for tiden. Sliter med mye skolearbeid, høye forventninger fra andre og føler ting går dårlig med damen. Har vært sammen noen måneder no, og føler hun blir mindre og mindre interesert. Er såvidt med hverandre, noe av grunnen er at vi har begynt på forskjellige vgs. og hun bor noen mil uttpå landet, men føler vi skulle hatt tid til hverandre fordetom. Og i det siste har hun vært veldig opptatt med lekser og sånn, samtidig som hun har hatt tid til å være med en kompis, som jeg vet hun har hatt endel seksuell kontakt med før, i tiden de var kjærester og etter. Huff, vet ikke kordan eg skal komme ut av denne tristheten på en måte, vet ikke helt ka eg skal kalle det. Merker på meg selv og at jeg bryr meg mindre om damen, sikkert på grunn av ett får vært lite med hun, og tenker at hun kanskje står i med andre gutter. Irriterende. Viss hun faktisk gjør det er det slutt med en gang, men spørs om jeg blir den som får vite det i hele tatt-.-

Lenke til kommentar
..du vet det ikke er "naked man" om det er dama di du snakker om? Må være første date.

 

Joda, det er det.

 

Vil jo være naturlig å la folket bak How I Met Your Mother bestemme siden det var de som introduserte begrepet. Der gjøres forøvrig stuntet av Barney, Ted og Lilly og dette skjer etter Lilly og Marshall har giftet seg.

 

Forøvrig er eneste kravet som stilles at en kler av seg på en date mens den andre personen er ute av rommet.

 

Hvorfor skulle det måtte være første date egentlig? Er vel lite som skiller den fra andre eller tredje date så lenge det ikke er blitt noe på deg frem til den daten.

Njaah. Lillys blir ikke helt "ekte" føler jeg. Begrepet stammer fra "the naked man himself", og han gjorde det kun på førstedater, og ønsket ikke en gang flere dates.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...