Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL, hadde jeg hatt en date med en dame som hadde tålt det, hadde vært vært gøy å prøve bare for kødd. Hun jeg er med nå tåler ikke sånt, ser ikke humoren i det-.- Dro en naked man på henne og hun ble sjokka XD

 

Popcorn-trikset er omtrent det samme som The Naked Man, funker fint på film og tv,men ikke i virkeligheten.

 

Naked man funker fett, men bare vær obs på hvem du gjør det på :p

Lenke til kommentar

Man vet man er elsket når man kjefter, smeller, glefser, banner og furter helt uten grunn, og bare får kos, trøst og gode ord tilbake.

 

Så jeg får i alle fall understreket flere ganger til dagen at min kjære virkelig elsker meg. Her glefser jeg for den minste ting, blir pottesur og kjefter om at han skal slutte å lyve når han prøver å si noe pent til meg, og oppfører meg generelt sett som en meget uoppdragen, bortskjemt, trassig drittunge. Likevel holder han rundt meg og klemmer, musser og kysser meg så ofte han får sjangsen, forteller meg ganske mange ganger til dagen hvor høyt han elsker meg, og bruker resten av dagen på å gjøre min dag mest mulig behagelig. <3

Lenke til kommentar
I følge legen så skulle jeg vært å fødd i dag, ja. Men jeg skal ha jente, så at hun ikke er klar til å komme ut når hun skal er vel ikke ett sjokk? :p

 

Hvis legen sier at den kommer, så kommer den vel snart :) Alt mellom 21 dager før og 14 dager etter termin er jo regnet som normalt :)

 

Jeg har gått tur i finværet og sett på skyggen min som ser gravid ut. Koselig med mage :love:

Lenke til kommentar
I følge legen så skulle jeg vært å fødd i dag, ja. Men jeg skal ha jente, så at hun ikke er klar til å komme ut når hun skal er vel ikke ett sjokk? :p

 

Hvis legen sier at den kommer, så kommer den vel snart :) Alt mellom 21 dager før og 14 dager etter termin er jo regnet som normalt :)

 

Jeg har gått tur i finværet og sett på skyggen min som ser gravid ut. Koselig med mage :love:

Hvor langt er du på vei nå, Sookie? Når er det vanlig å få mage?

 

Lykke til, Nie. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...