Puke Nukem Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nei uff, nå gir jeg opp alle denne dritt dritten! Jeg hakke sjangs, er jo bare å gi opp med en gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 That's the spirit! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva med Turtlis isteden, da? n_n Jeg er med på alt som er artig eller inneholder slossing bring it bitches. Jeg har sluppet løs kjæresten min for kvelden. Han er på firmafest TO helger på rad har han vært på fylla uten meg nå. Sjokkerende greier... Jaja, nå skal det sies at jeg har vært partyløven av oss to, mens han satt hjemme å spilte playstation -av fri vilje! Kjenner jeg ikke orker å få hjem en full kjæreste, etter å ha vært på jobb i bar i åtte timer. Tror jeg skal late som jeg sover når han kommer hjem Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvis du tror det funker ja Tipper far er en sulten bjørn når han kommer hjem! Lenke til kommentar
Gjest Guest_aber_* Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er anonym, for dette er ikke noe morsomt å spørre om. Det blir heller ikke morsomt hvis bekjente leser dette og vet at det er meg. Jeg skal på kino med ei jente og har lyst til å kysse henne. Når bør jeg gjøre det? Vi skal se Surrogates, er det noe sted i filmen jeg absolutt ikke bør kysse? Og kan noen fortelle meg hva jeg gjør når jeg kysser, eventuelt hva jeg ikke bør gjøre? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva med å vente til filmen er over? Med mindre det er en meget uengasjerende film, så hadde i hvert fall ikke jeg likt å bli forsøkt kysset på midt under fremvisningen. Det blir selvfølgelig litt annerledes når man har kjæreste. Lenke til kommentar
Gjest Guest_aber_* Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei, vi er ikke kjærester ennå. Når etter filmen slår jeg til? Når rulleteksten begynner? Når vi har reist oss? Når vi er ute av kinoen? Vil det være mer forsvarlig å kysse under filmen hvis jeg sier noe for at hun skal se på meg? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Eller kanskje vente til dere ikke har 150 mennesker rundt dere som presser seg ut for å komme seg ut av kinosalen? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei, vi er ikke kjærester ennå. Når etter filmen slår jeg til? Når rulleteksten begynner? Når vi har reist oss? Når vi er ute av kinoen? Vil det være mer forsvarlig å kysse under filmen hvis jeg sier noe for at hun skal se på meg? Jeg forsto det, og jeg mente ikke rett etter at filmen var ferdig; poenget mitt var at det kanskje ikke var så lurt å ta dét steget midt under en film, i hvert fall ikke på kino. Hvorfor er du så opphengt i å gjøre det midt under filmen egentlig? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 hvis du gjør det midt under filmen kan det fort føles unaturlig for hennes del og da kan det slå tilbake på deg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_aber_* Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg må ikke kysse under filmen, jeg vil bare gjøre det. Hvor det blir kan være det samme. En annen ting, bør jeg som mann betale for hele pakka? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg må ikke kysse under filmen, jeg vil bare gjøre det. Hvor det blir kan være det samme. En annen ting, bør jeg som mann betale for hele pakka? Du burde heller prøve deg på popkorntrikset; slår aldri feil ... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Jeg må ikke kysse under filmen, jeg vil bare gjøre det. Hvor det blir kan være det samme. En annen ting, bør jeg som mann betale for hele pakka? Om du har råd, så synes jeg du skal spandere på henne også. Om ikke, så kan dere betale hver deres del. Endret 17. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Gjest Guest_aber_* Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Greit nok, penger er ikke et problem for meg. Jeg må ikke kysse under filmen, jeg vil bare gjøre det. Hvor det blir kan være det samme. En annen ting, bør jeg som mann betale for hele pakka? Du burde heller prøve deg på popkorntrikset; slår aldri feil ... Nå føler jeg meg dum. Kan du fortelle meg hva popcorntrikset går ut på? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 http://www.urbandictionary.com/define.php?...popcorn%20trick Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vil ikke det svi litt når man får salt popkorn mot penishodet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Vil jeg ikke tro. Noen som melder seg frivillig til å prøve? Endret 17. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Guest_aber_* Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det var vel bare tull? Jeg bør ikke seriøst prøve det ennå? Det var ikke hva jeg hadde tenkt meg med å dra på kino. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det var vel bare tull? Jeg bør ikke seriøst prøve det ennå? Det var ikke hva jeg hadde tenkt meg med å dra på kino.Nei, du burde ikke prøve på den. Enten var det tull eller så var det elendig råd. Jeg gjetter på det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå