Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Turtlis isteden, da? n_n

Jeg er med på alt som er artig eller inneholder slossing :D

bring it bitches.

 

Jeg har sluppet løs kjæresten min for kvelden. Han er på firmafest

TO helger på rad har han vært på fylla uten meg nå. Sjokkerende greier... :p

Jaja, nå skal det sies at jeg har vært partyløven av oss to, mens han satt hjemme å spilte playstation -av fri vilje!

Kjenner jeg ikke orker å få hjem en full kjæreste, etter å ha vært på jobb i bar i åtte timer. Tror jeg skal late som jeg sover når han kommer hjem :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_aber_*

Jeg er anonym, for dette er ikke noe morsomt å spørre om. Det blir heller ikke morsomt hvis bekjente leser dette og vet at det er meg.

 

Jeg skal på kino med ei jente og har lyst til å kysse henne. Når bør jeg gjøre det? Vi skal se Surrogates, er det noe sted i filmen jeg absolutt ikke bør kysse? Og kan noen fortelle meg hva jeg gjør når jeg kysser, eventuelt hva jeg ikke bør gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_aber_*

Nei, vi er ikke kjærester ennå. Når etter filmen slår jeg til? Når rulleteksten begynner? Når vi har reist oss? Når vi er ute av kinoen? Vil det være mer forsvarlig å kysse under filmen hvis jeg sier noe for at hun skal se på meg?

Lenke til kommentar
Nei, vi er ikke kjærester ennå. Når etter filmen slår jeg til? Når rulleteksten begynner? Når vi har reist oss? Når vi er ute av kinoen? Vil det være mer forsvarlig å kysse under filmen hvis jeg sier noe for at hun skal se på meg?

 

Jeg forsto det, og jeg mente ikke rett etter at filmen var ferdig; poenget mitt var at det kanskje ikke var så lurt å ta dét steget midt under en film, i hvert fall ikke på kino. Hvorfor er du så opphengt i å gjøre det midt under filmen egentlig?

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

Lenke til kommentar
Jeg ikke kysse under filmen, jeg vil bare gjøre det. Hvor det blir kan være det samme.

 

En annen ting, bør jeg som mann betale for hele pakka?

 

Om du har råd, så synes jeg du skal spandere på henne også. Om ikke, så kan dere betale hver deres del. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Gjest Guest_aber_*

Greit nok, penger er ikke et problem for meg.

 

Jeg ikke kysse under filmen, jeg vil bare gjøre det. Hvor det blir kan være det samme.

 

En annen ting, bør jeg som mann betale for hele pakka?

 

Du burde heller prøve deg på popkorntrikset; slår aldri feil ...

 

Nå føler jeg meg dum. Kan du fortelle meg hva popcorntrikset går ut på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...