Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fiks en middag til henne. Spander litt penger på å kjøpe inn en skikkelig biff eller somethingsomething som hun liker, kjøp en langstilket rose og noe pent brevpapir. Skriv hva du liker med henne, hvorfor du liker henne, spessielle øyeblikk med henne som du husker (forslag: første kyss, første omgang, første natt sammen, whatever, første something er i alle fall en slager). Fest brevet på rosen, sett rosen i en vase på bordet (som foresten er veldig pent dekket), og håp at hun kommer akkurat i det maten er ferdig.

Lenke til kommentar

Det med brevet kan gjøres på flere måter det. Du kan jo også gi henne rosen og brevet på slutten av kvelden når hun er på vei hjem, som "takk for en nydelig kveld med en nydelig jente", eller bruke den som en måte å bygge opp stemningen på begynnelsen av kvelden, type, nå ser du frem til enda en "nydelig kveld med en nydelig jente"-type ting. 8D

Lenke til kommentar
Jeg kan hvertfall garantere at hun blir sinna hvis du ikke har tenkt på noe i det hele tatt. Jenter forventer at vi husker slikt.

jeg vet det :p men trenger hjelp til å finne på noe :ermm:

 

du bør kjøpe et smykke elns så kommer hun til å fikle med det å tenke på deg oftere. vare lengre enn ein middag. imo begge deler.

 

 

Note to self: om jeg skal ut og reise og så kommer hjem tidligere enn planlagt; ring først så jeg slipper å møte "postmannen" i døra.

 

eg liker faktisk å få pakke på døra, da slipper man jo å sjekke postkassa:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Note to self: om jeg skal ut og reise og så kommer hjem tidligere enn planlagt; ring først så jeg slipper å møte "postmannen" i døra.

Nei, jeg synes heller du skal overraske meg en eller annen gang :D Uten noen postmann altså.

 

Note to self: om jeg skal ut og reise og så kommer hjem tidligere enn planlagt; ring først så jeg slipper å møte "postmannen" i døra.

Damen utro?

Nei. :p

Lenke til kommentar

Etter at jeg mistet en venninne til kreften for en uke siden, merker jeg at jeg blir redd for å miste kjæresten min. Det har virkelig satt en støkk i meg at plutselig kan det skje hvem som helst. Jeg skal gripe dagen, for plutselig er ikke de man er mest glad i en der rundt en.

 

Det får meg til å tenke på alle dere som har vært i mot min tidlige forlovelse. Jeg tenker for meg selv, midt i denne sorgprosessen, at dra til h*** med de som måtte mene at jeg er dum, for jaggu har jeg ikke mistet en venninne til kreften som etterlot seg ei jente på 2 år og en nyforelsket kjæreste (de ble sammer i sommer).

 

Mye skulle jeg ønske jeg kunne forandre, men jeg skal aldri la en sjanse gå fra meg, fordi i morgen kan det hende at de jeg er mest glad i ikke er der. Det er en wake up-call. Okay, kanskje min forlovelse var tidlig, men om noe skjer, så vil jeg ihvertfall ikke se tilbake og angre, jeg vet ihvertfall at jeg har gjort alt rett slik jeg vet er rett for meg selv. Så får folk tro jeg er naiv, for pokker heller - hvem er egentlig naive her? Jo, det er de folka som tror de kan vente 10 år, for jaja, de samme folka vil alltid være der.

 

Vel, det er de kanskje ikke. Akkurat dét har jeg nettopp erfart på verst mulig måte. Grip heller dagen med den man er glad i, enn å kritisere andres valg. Lev det livet man selv ønsker.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Viktigste er at du gjør hva du føler er rett og at du gjør det av de rette grunnene. Alle er forskjellig. For deg så kan det å leve i nuet være å gifte deg med en du kanskje ikke har kjent så lenge, men vet du vil være med resten av livet.

 

For andre så kan det være å forelske seg annenhver uke. Om du møter på litt kritikk fra familie og dem som er glad i deg så er det vel i bunn og grunn fordi de bryr seg om deg og vil ikke at du skal bli såret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...