Niern Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 jeg savner min kjæreste='[ Jeg og! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg også. Enda jeg så henne for bare en halvannen time siden. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vi var på ultralyd i dag, og inni magen var en sprell levende liten gutt Nå blir jeg varta opp fremover, for jeg har aldri sett kjærest så glad før Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vi var på ultralyd i dag, og inni magen var en sprell levende liten gutt Nå blir jeg varta opp fremover, for jeg har aldri sett kjærest så glad før Selvfølgelig skal han være fornøyd, han får jo en fremtidig mann Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Han får ta seg av å være med på fotballtrening sier jeg bare! Har aldri syntes det ser trivelig ut å stå på sidelinja om høsten og heie på 6'åringer som løper forvirra rundt på fotballbanen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Han får ta seg av å være med på fotballtrening sier jeg bare! Har aldri syntes det ser trivelig ut å stå på sidelinja om høsten og heie på 6'åringer som løper forvirra rundt på fotballbanen Slapp av, overlat guttungen til pappa, så har du en fremtidig mann i slekta Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja jeg får vel ikke muligheten til å ta han med på dans :!: Vi får ordne en lillesøster til han som jeg kan kle i rosa tunika og ta med på balett Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sett ned foten, ta gutten med på dans! Skjerm ham for fotball og den slags. Husk dette! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sett ned foten, ta gutten med på dans! Skjerm ham for fotball og den slags. Husk dette! Tull, fotball og sangtimer bør være greit, da har han et valg i fremtida! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vil tro dansekurs er langt mer attraktivt for en kvinnelig partner enn fotball. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vi var på ultralyd i dag, og inni magen var en sprell levende liten gutt Nå blir jeg varta opp fremover, for jeg har aldri sett kjærest så glad før Så kjekt! Nå får du velge rett farge på bodyene du har kjøpt! hehe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Åja, baby og kjærlighet henger jo ikke sammen i det heletatt! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) en reklamepost er slettet fra tråden. ironi, eller sådan forsøk på dette, fungerer som kjent dårlig på internet. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 8. oktober 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Da har vi funnet lokaler til bryllupet og vielsen, rett ved hjemstedet til kjæresten. Blir helt varm i skinnene, alt faller på plass i planleggingen. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ekteskap er en forbrytelse mot kjærligheten. Jeg mener det ikke vondt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ekteskap er en forbrytelse mot kjærligheten. Jeg mener det ikke vondt. Ja, det må du få mene så mye du vil. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Ja, heldigvis. Håper dere får det bra uansett, noe jeg imidlertid er overbevist om, da jeg har fulgt med i denne tråden over lang tid nå. Endret 12. oktober 2009 av Uin Viel Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg og dama mi har 1.årsdag til uka, har tenkt litt, men vet ikke helt hva jeg skal finne på lurte på om noen av dere hadde noen gode tips. vi går begge vg2. Lurer på om noen kunne fortelle meg hva jenter egentlig forventer på en sånn dag, vi vil jo huske den, men da må jeg jo finne på noe spessielt Takker for svar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg kan hvertfall garantere at hun blir sinna hvis du ikke har tenkt på noe i det hele tatt. Jenter forventer at vi husker slikt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmm_* Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tror dere det er mulig å være forelsket uten å vite det? Altså at man på en måte 'fortrenger følelsene'? .. og deretter får seg et slag i trynet når den personen man ikke visste at man hadde flere følelser enn vennskap for, får seg type/dame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå