Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

jenter på plasser som nettby og spraydate får jo 3-4 meldinger for dagen med "du er den peneste jenta jeg har sett" , så det vil jeg virkelig kalle flaks

Jeg har faktisk fått post på min fake nettby uten bilder, så det sier litt :!:

 

På byen en fredagskveld, så greier du som oftes å sortere ut idiotene. Det gjør du ikke på nettby..

 

Haha, jeg fikk epost om at noen hadde sendt meg pm på bloc.no her om dagen. Jeg har ikke vært der på 2 år!! Haha, blablabla, jeg jobber i blablabla, og skal på forretningsreise til byen du bor i neste uke. Kan du anbefale noe spennende å gjøre,og vil du treffe meg.

 

jeg lo...

 

Når det kommer en desperat fyr og sikler på puppene mine i baren klarer jeg å se om han har downs eller bare er full. En fyr som har et 5 år gammelt bilde på profilen sin, lyver 10 år på alderen, og utgir seg for å være noe helt annet enn han er lar seg ikke like lett avsløre. Du risikerer å prate med taperen i månedsvis og bli "cyberforelska" i tosken før dere møtes og han blir avslørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv tenker jeg å prøve ut dette nettdating greiene en måneds tid eller no, så får vi se hvordan det går.

 

Nettdating? Hva skjedde med å møte noen på byen?

 

Rett og slett for å prøve noe nytt.

 

Byn = done, hvertfall til jeg blir 20 og får noen nye, bedre steder å gå ut. For i Bergen er plassene for oss under 20 rett og slett elendige.

 

Ellers er det litt for å finne den type jente jeg vil.. er tydeligvis umulig å finne en som er interessert i film/musikk, gjerne friluftsliv også og som i tillegg ikke ser så ille ut. Er det virkelig å regne for kravstort?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Xtra, prøv sukker.no. Der kan du legge inn preferanser angående både film, musikk og friluftsliv.

Vi gir deg matchen på alle de 70 spørsmålene presentert grafisk i form av et matchtre! Bladenes farge illustrerer hvor godt dere matcher og størrelsen indikerer hvor mye vekt dere begge har lagt på nettopp den egenskapen. Du kan altså svært fort danne deg et relativt presist bilde av hvor skoen eventuelt trykker.

Et eksempel:

Jo grønnere jo bedre, jo rødere jo kjipere

post-68079-1254352863_thumb.jpg

Endret av toth
Lenke til kommentar

Hold en respektfull og høflig tone når du kontakter andre? Og ikke driv med altfor mye småprat. Vær rett på sak og la dem skjønne hvorfor du er der og dine intensjoner. Er man seriøs, så har man rett til å forvente det samme tilbake. Og hvis noe ikke går bra, så er det deres tap. Lykke til!

Lenke til kommentar
Hold en respektfull og høflig tone når du kontakter andre? Og ikke driv med altfor mye småprat. Vær rett på sak og la dem skjønne hvorfor du er der og dine intensjoner. Er man seriøs, så har man rett til å forvente det samme tilbake. Og hvis noe ikke går bra, så er det deres tap. Lykke til!

 

Enig. De gutta som var seriøse fikk alltid svar tilbake. Noen ganger ble det mer enn det, andre ganger ikke, men det førte ihvertfall til at jeg tok dem seriøst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jaja, nytter ikke uansett hvor seriøs / useriøs jeg er, ender alltid like ille...
En femmer på at innstillingen kan ha skylden.

Agreed. Og det hjelper ikke å gi opp når man er 17? år i alle fall.

Lenke til kommentar
Jaja, nytter ikke uansett hvor seriøs / useriøs jeg er, ender alltid like ille...

 

da synes jeg du tenke mer på hvordan du ordlegger deg. så lenge det er snakk om skriftlig kommunikasjon (Facebook, sjekkesider, sms, mail,++) er hvordan du ordlegger deg gull verdt.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
]En femmer på at innstillingen kan ha skylden.

Enig.

 

Minner meg litt om typiske nettbyprofiler (etc.) der gutter/menn skriver lange foredrag om at de har gitt opp å finne dame, det finnes ingen for dem og det høyeste ønske er å finne drømmedama.

 

Jævlig bra sjekketriks. :roll:

 

 

:!:

Lenke til kommentar
Instiliingen har ikke alltid vært sånn da :p

 

Det er bare det at, jeg har jo aldri fått til noe, aldri!

Det virker litt som om at jeg er gjennomsiktig av en eller annen grunn :grumpy:

Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort/gjør feil... Begynner å bli lei dette!

Well, om du er 92-modell så tror jeg du kan roe bekymringene litt.

Jeg var passert 17 når jeg mistet jomfrudommen, og nesten blitt 18 når jeg ble sammen med kjæresten (som er første kjæresten). Og jeg var ikke akkurat sent ute med å få det til å klaffe, egentlig. Fortsetter du med den innstillingen der så ender du som ufrivillig opp som Bytex*.

 

* Ingenting galt med Bytex, eller måten han har valgt å gjøre det på, men det er fordi han har valgt det, og ikke endt opp slik pga en elendig innstilling fra 17-års alderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...