Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har det i hvert fall veldig fint :) Vi holder på å selge leiligheten vår og finne oss noe større. Skal på visning på søndag, så det blir spennende.

9593988[/snapback]

Så kos!

Håper dere får en fin leilighet. Ingen ting er som den gode følelsen første natta i ny leilighet med kjæresten. Uansett hvor lenge man har vært sammen så blir det så deilig stemning første kvelden/natta.

Alt føles nytt og spennende....

Lenke til kommentar
Vi har det i hvert fall veldig fint :) Vi holder på å selge leiligheten vår og finne oss noe større. Skal på visning på søndag, så det blir spennende.

9593988[/snapback]

Så kos!

Håper dere får en fin leilighet. Ingen ting er som den gode følelsen første natta i ny leilighet med kjæresten. Uansett hvor lenge man har vært sammen så blir det så deilig stemning første kvelden/natta.

Alt føles nytt og spennende....

9594237[/snapback]

Vi har i hvert fall mye å se frem mot :)

Lenke til kommentar

Dagens oppdatering. Er litt rimelig irritertert nå, men gir ikke opp. Saken er som følger:

Tok en tur til Nille i dag for å kjøpe en bursdagsgave. Fra avstand hadde jeg sett at det sto en virkelig søt jente i kassen. Litt lavere enn meg, litt mørk, svart hår og nydelig ansikt. Hun smilte til meg med en gang jeg gikk inn. Når jeg skulle betale og gjøre støtet for å starte en samtale, dukket det opp andre kunder bak meg og avbrøt seansen. Tuslet videre ut av butikken, men stoppet brått bak veggen da tankene tok kontrollen;"ikke la et par kunder ødelegge for deg. Se og mann deg opp og pell deg tilbake til butikken. De har dratt nå" Så jeg gjorde det, spurte om hun hvor lenge hun skulle jobbe der og inviterte henne på en messe imorgen, men hun sa hun ikke kunne. Ikke nok med det så begynte butikk-telefonen å ringe! Nå hadde jeg gått fra lettere irritert til rimelig forbannet. Uten å vise kjennetegn til det, tok jeg farvel og gikk ut.

Dette fører med seg et par spørsmål kjære forum-folk.

1) Hva er mest sannsynlig å tenke fra hennes side da telefonen ringte? "Søren, måtte du ringe nå?" eller "JESS!! Reddet!". Jeg går for det siste. (Ja er litt pessimist)

2) Hun sa hun skulle jobbe til kl.14 imorgen. Vil jeg virke desperat hvis jeg prøver igjen? Messen er åpen til 18 imorgen. Vil hun tenke "åh nei, er han her igjen? jeg avviste ham jo" eller "næ han kom tilbake siden vi ble avbrutt i går"?

Vet at "den som intet våger, intet vinner", men føler at slaget gikk tapt da vi ble avbrutt av telefonen.

Beklager også for lang innlegg. Er ikke så flink med fomuleringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...