Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Hmm. Dere har rett. Jeg er som regel veldig flink til å safe, men da går man jo også glipp av all moroa. Jeg er for gammel til å fjase sånn, ass. :p

Jess, du er litt for gammal til å ikke ta en mulighet til erfaring når den byr seg. Så så lenge magefølelsen ikke er helt fæl, er det bare hoppe i det. Du får enten et fantastisk, langvarig forhold, eller en meget nyttig erfaring og faktisk en start på ditt eget kjærlighetsliv. Og den starten må jo komme en gang. Du har ikke noe å tape her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm. Dere har rett. Jeg er som regel veldig flink til å safe, men da går man jo også glipp av all moroa. Jeg er for gammel til å fjase sånn, ass. :p

De som safer komme ingen vei. Jeg safet før, lite action i livet mitt for å si det sånn. Så dro jeg den helt andre veien og det blir for mye action. Ta noen sjangser.

Lenke til kommentar

En kompis gjorde det. Han bare regga seg på spraydate, skrev en profil og browsa rundt etter damer. Så sendte han melding til den peneste dama jeg har sett, og sa "oj du var pen" også fikk han svar, og etter 3-4 meldinger frem og tilbake spurte han om de kunne møtes og se om det hadde noe for seg.

Det var 2 år siden og de er fortsatt sammen.

Lenke til kommentar
En kompis gjorde det. Han bare regga seg på spraydate, skrev en profil og browsa rundt etter damer. Så sendte han melding til den peneste dama jeg har sett, og sa "oj du var pen" også fikk han svar, og etter 3-4 meldinger frem og tilbake spurte han om de kunne møtes og se om det hadde noe for seg.

Det var 2 år siden og de er fortsatt sammen.

Har man flaks, så har man flaks. Jeg browsa rundt på Møteplassen i 3 måneder uten å få noe skikkelig kontakt. Vet ikke om jentene der er mer kresne og useriøse enn andre sider, men for meg så duger ikke MP lenger. Er Spraydate fortsatt oppe? Kanskje jentene er mer seriøse der?

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Nja, jeg tror nok mye av grunnen til det klaffa var at han tok styringa og ba henne ut med en gang. Ikke etter 5 måneder med eviglange mailer og chats. Og han sa tidlig fra at han var interessert i et forhold og syns hun var kjempeflott og sånt. Ikke masse vandring rundt grøten og tømme alle tankene sine til dama osv.

Så de ble fysisk kjent med hverandre veldig tidlig, istedet for å vente i månedsvis med å tørre å møtes.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Selv tenker jeg å prøve ut dette nettdating greiene en måneds tid eller no, så får vi se hvordan det går.

Nettdating? Hva skjedde med å møte noen på byen?

På byen treffer man stort sett ONS, ikke kjæreste. Kjærester treffes som regel gjennom sosialsirkel, jobb eller fritidsaktiviteter. Eller nettdating :)

Lenke til kommentar
Jess, du er litt for gammal til å ikke ta en mulighet til erfaring når den byr seg. Så så lenge magefølelsen ikke er helt fæl, er det bare hoppe i det. Du får enten et fantastisk, langvarig forhold, eller en meget nyttig erfaring og faktisk en start på ditt eget kjærlighetsliv. Og den starten må jo komme en gang. Du har ikke noe å tape her :)

Sant, sant, jeg er overbevist. Det har drøyd langt og lenge og lengre enn nok nå. På tide å få fart på sakene.

Glad jeg spurte i denne tråden, altså. Dere har klart å dytte meg helt ut på kanten, nå gjenstår det bare å ta sats og hoppe i det, og det må jeg gjøre selv. :)

Lenke til kommentar
jenter på plasser som nettby og spraydate får jo 3-4 meldinger for dagen med "du er den peneste jenta jeg har sett" , så det vil jeg virkelig kalle flaks

Det er vel typisk sukker.no som anbefales, og "du er pen" er nok ikke en anbefalt åpning. Men ellers er det flust av folk som finner hverandre der. Jeg var medlem der selv en periode, og det var ikke vanskelig å komme i snakk med folk. "matchtallet" og div. andre verktøy gir deg en hjelp, det er lettere for folk å svare når de ser det står "match 97", da vet man at en passer bra med personen utfra den ekstensive personlighetstesten.

I tillegg er alle der likesinnede, på nettby, blink og facebook er det flust av folk som ikke er ute etter flørt/forhold.

Lenke til kommentar
jenter på plasser som nettby og spraydate får jo 3-4 meldinger for dagen med "du er den peneste jenta jeg har sett" , så det vil jeg virkelig kalle flaks

det er vel enda mere flaks når det står en hengedrita kar ved siden av deg og sikler mens han stirrer på puppene dine. det er vel strengt tatt ingen fasit for hva som er bra og dårlig sjekkesteder. det som passer bra som sjekkearena for noen trenger nødvendigvis ikke passe like bra for nestemann.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk fått post på min fake nettby uten bilder, så det sier litt :!:

På byen en fredagskveld, så greier du som oftes å sortere ut idiotene. Det gjør du ikke på nettby..

EDIT.

Jeg tenkte litt for fort, før jeg skrev.

Det jeg mente: på nettby er alle idioter :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. I henhold til retningslinjene ble '4' innlegg slettet fra tråden.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...