Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Du finner det iallefall ikke ut med mindre du gir han en sjangse. Det verste som kan skje er at det ikke fungerer, men da har du i det minste prøvd :)

De fleste av oss prøver og feiler litt før vi finner den vi føler at alt er riktig med. Han jeg nå er sammen med er den første jeg har ønsket å gifte meg med, få barn med, kjøpe hus med osv.osv, men jeg viste jo ikke dette før vi ble skikkelig kjent og hadde truffet hverandre en stund :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare hopp i det!!

Var også usikker på min kjæreste til å begynne med.. nå angrer jeg ikke ett sekund! Har det så fint sammen med henne tross avstandforhold. :yes:

Grunnen til at jeg var usikker var at jeg aldri har hatt en kjæreste før, var 19 da jeg traff henne og det ble fort litt skummelt når hun nevnte at hun vill gjerne prøve å bygge ett forhold med meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det skal være litt skummelt.

+1

Og det er morsomt å se tilbake på i ettertid egentlig, når man har det fint. Tenke på hva man tenkte/følte da osv.

Lenke til kommentar
Kjærlighetstrådfolk: Fortell meg fordeler og ulemper ved å ha kjæreste, ploix.

Jeg har noe på gang med en. Burde jeg bli sammen med ham eller ikke?

Da fordeler og ulemper er så godt beskrevet allerede hopper jeg videre til det store spørsmålet.

Om du burde bli sammen med ham er noe som burde komme naturlig når du føler det passer, ikke når et par "ukjente" på et forum sier det...

Personlig har jeg ikke vært forelsket siden første gang jeg faktisk var det og alt gikk i dass. Siden det har jeg egentlig bare vært "forelsket" i følelsen av å "ha noen", men ikke i partneren. Det er jo dumt men jeg har rett og slett aldri følt det samme som jeg gjorde den gangen, men jeg kan jo være glad i folk selv om.

Lenke til kommentar
Ulemper: Sperm oppi nesa. Har heldigvis ikke opplevd det selv. :p
Jeg føler meg som en inspirasjonskilde. oO

For tiden må jeg si meg litt uenig med Bazukh, kompromisser er da absolutt ikke en ulempe alltid. Her i huset er det i alle fall ett kompromiss at han ikke får røre klesvasken, annet enn slenge klærne sine til vask, og jeg slipper å gå ut med søpla. I like it.

Lenke til kommentar

Noe så unyttig. Hun får jo aldri gjort nytte av den kunnskapen, for når vaskemaskiner og den slags trenger operasjoner, så skriker man på mannfolket i huset, slik at de kan slå seg på brystet og føle seg litt mandige. Samme gjelder småting som lyspærer. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ulemper: Sperm oppi nesa. Har heldigvis ikke opplevd det selv. :p
Jeg føler meg som en inspirasjonskilde. oO

Ta det med ro, det var ikke deg jeg tenkte på.

En annen fordel med kjæreste/samboer er at man kan lære seg nye ting. Anfall har f.eks. lært å operere vaskemaskinen. :fun:

Jeg kan faktisk med vaskemaskiner generelt, bare ikke sånn steinalderting! :p

Lenke til kommentar
Noe så unyttig. Hun får jo aldri gjort nytte av den kunnskapen, for når vaskemaskiner og den slags trenger operasjoner, så skriker man på mannfolket i huset, slik at de kan slå seg på brystet og føle seg litt mandige. Samme gjelder småting som lyspærer. ^^

operere

verb trans. operere ( v2) [ɔpə'ɾeːɾə]

1 utføre et inngrep

Pasienten ble operert for kreft.

2 betjene

operere store kjøretøy

verb intr. operere arbeide, virke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så jeg var ikke den eneste som synes ordet operere ikke var passende? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...