Lenne Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg er så utrolig heldig som har kapret det nydeligste mennesket jeg vet om <3 Lenke til kommentar
Gjest gest Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg ble nettopp sammen med en fyr som kaller meg pus. Dette er et ganske ekkelt kallenavn. Det har bare skjedd via meldinger så langt. Men hvordan setter jeg en stopper for dette? Blir han irriert om jeg sier det direkte til han..? Hvordan er en fin måte å si det på? Liker du å bli kalt pus? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg ble nettopp sammen med en fyr som kaller meg pus. Dette er et ganske ekkelt kallenavn. Det har bare skjedd via meldinger så langt. Men hvordan setter jeg en stopper for dette? Blir han irriert om jeg sier det direkte til han..? Hvordan er en fin måte å si det på? Liker du å bli kalt pus? Pus er grusomt uansett, men verre om det var du som kalte han pus bare si det rett ut, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det er faktisk bare å si ifra. Det gjorde jeg når min kalte meg noe jeg ikke likte, tho, pus ser jeg ikke på som ett problem. Jeg heter jo omtrent pus til hverdag her i huset. Unni når mamma er innen hørevidde, pus utenom. Jeg liker det, jeg. ^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 PUS liker ikke jeg heller !! Fyren min kaller meg Pilli da, og det er jo nesten det samme, med tanke på at katta mi heter det :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg ble nettopp sammen med en fyr som kaller meg pus. Dette er et ganske ekkelt kallenavn. Det har bare skjedd via meldinger så langt. Men hvordan setter jeg en stopper for dette? Blir han irriert om jeg sier det direkte til han..? Hvordan er en fin måte å si det på? Liker du å bli kalt pus? Jeg har ikke noe imot å bli kallt pus, men det er sjeldent jeg får slike koslige kallenavn. Jeg og samboeren min er mye "frekke" med hverandre , og da er ikke kallenavnene like koslige (dette er bare på kødd såklart!) Men hvis du vil slippe å bli kallt pus kan du jo bare kalle han søtnos, snuspeluspen eller dikkedullen de gangene han kaller deg pus - så blir det kjappt slutt på det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dama liker heller ikke å bli kalt pus. Hun kaller meg kun pus når hun ber om noe jeg ville svart nei på. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ...jeg liker pus jeg Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 jeg også.... men ingen som kaller meg det Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Herregud, hadde dumpa dama på dagen dersom hun hadde gått rundt og kalt meg pus... Grow some balls, men! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Når jeg tenker etter så kaller madammen meg pus oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fytti rakkern, b-real. At hun våger! Du bør sporenstraks bitchslappe henne litt sånn at manndommen din blir gjennopprettet! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kommunikasjon er vel stikkordet her. Si ifra om du ikke liker det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Samboeren min har ulike faser. Nå er han uten tvil på dyr. Har blitt kalt alt i fra panda til pinnedyr på noen dager. Skal ha det for å være kreativ da Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Prøv å bli kallt mortifer da. Eller iblant lille dassmort :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dassmort er jo bare søtt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tja, bedre enn "Hora mi" sikkert :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så lenge det blir sagt med kjærlighet, så kan jeg være horefittemærr for alt jeg bryr meg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Sant ! Men det er koselig om man kan holde det seg imellom. Ikke så koslig om typen roper det etter deg på rema ! "Horefittemærra, treng vi ost? " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå