Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, var litt morsomt dette..

Forslag til nytt nick tas gjerne imot  ;)

 

noen på forumet er eid for å si det slik.

 

 

i tråden Jeg er så veik når det gjelder sjekking tok jeg opp noe som skjedde på trikken. (tråden er et par år gammel). som jeg skrev i denne posten satte jeg igang et lite prosjekt tidligere i sommer. idag ble det full klaff når det gjelder blikk-kontakt på trikken. vi satt rett fremfor hverandre (jeg tok av meg musikken og øretelefonene). hun hadde digre pupiller og vi hadde laaaaang øyekontakt. "som vanlig" feiget jeg ut og begynte ikke å snakke med henne. hun sa tilogmed hadet da hun gikk av to sjasjoner før meg. feigheten lenge leve.

Lenke til kommentar
noen på forumet er eid for å si det slik.

9582098[/snapback]

 

Blablabla...

 

 

feigheten lenge leve.

9582098[/snapback]

 

Di pingle!

 

Jeg dro over fjellet for å si "hei" til ei fin ei OG prøvde å komme i kontakt med en mann når jeg kom hjem!

(slå den!)

 

Dagens utfordring: bor du på haugaland og er jente, så utfordrer jeg deg til en kaffe\te\kakao\drikke på en hvilkensomhelst kafè!

 

(om du er singel eller ei har ikke så veldig mye å si, men kjekt om du også er singel)

Lenke til kommentar
Jeg dro over fjellet for å si "hei" til ei fin ei OG prøvde å komme i kontakt med en mann når jeg kom hjem!

(slå den!)

9582218[/snapback]

Hvordan gikk det med det første der? Ikke så bra, eller?

9582910[/snapback]

 

Sykemeldt i 3 dager ..hehe.

 

Kroppen likte ikke den store forskjellen mellom mitt patetiske liv der jeg bor, og det intime selskapet jeg fikk der borte.

 

Jenta var deilig, men som sagt, kroppen(eller rettere sagt hjernen) taklet ikke forskjellen.

 

Var i alle fall konklusjonen til legen...

 

 

Now, how pathetic is that?? :!:

 

 

(oh look...i got selvironi!)

 

edit:

 

Så nå skal jeg ALDRI dra lenger enn nødvendig for å treffe en mulig livsledsager.

Og følelser er noe herk btw.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Det nytter ikke gå ut med innstillingen "nå skal jeg finne meg dame!". Du burde heller tenke på at du skal møte noen søte og koselige jenter, gutter, eller hva du enn liker, og heller ta det derfra. Folk som desperat jakter etter faste forhold kan skremme bort folk også. Man får seg jo ikke kjæreste bare fordi man vil ha det, men fordi man liker personen.

Lenke til kommentar

Nå er det bare 10 dager igjen. Blir verre og verre å vente, nesten. Gleder meg så sinnsykt, men er også veldig nervøs.

Tankene gir seg ikke: "hva om..? tenk hvis..? kanskje...?", og jeg prøver å la være å tenke på det, men det er vanskelig med den selvtilliten jeg har..eller mangler.

Forhåpentligvis ordner alt seg om 10 dager, og det faller litt på plass. Weee, jeg gleder meg! ^_^

Lenke til kommentar

Lykke til da kibs.

 

Håper du er litt heldigere enn meg.

 

 

Idag prøvde jeg noe spontant noe:

 

Jenten som kom bort til meg og trengte hjelp til bilen, ble spurt ut på kaffe "eller noe".

 

Ble såklart litt latter av og avslag med litt inside-information om at hun allerede var opptatt.

 

Bilen kunne jeg heller ikke fikse, men det røyk noe voldsomt fra et rør som kom frem under fremre høyrehjul.

 

Hadde vært morro og visst hva det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...