S.M. Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hehe, var litt morsomt dette.. Forslag til nytt nick tas gjerne imot Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Hehe, var litt morsomt dette.. Forslag til nytt nick tas gjerne imot noen på forumet er eid for å si det slik. i tråden Jeg er så veik når det gjelder sjekking tok jeg opp noe som skjedde på trikken. (tråden er et par år gammel). som jeg skrev i denne posten satte jeg igang et lite prosjekt tidligere i sommer. idag ble det full klaff når det gjelder blikk-kontakt på trikken. vi satt rett fremfor hverandre (jeg tok av meg musikken og øretelefonene). hun hadde digre pupiller og vi hadde laaaaang øyekontakt. "som vanlig" feiget jeg ut og begynte ikke å snakke med henne. hun sa tilogmed hadet da hun gikk av to sjasjoner før meg. feigheten lenge leve. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hva tror du skjer hvis du sier "Hei", ilpostino? Hun løper sin vei og gråter? Du har ikke så mye å tape akkurat, men en god del å vinne Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Hva tror du skjer hvis du sier "Hei", ilpostino? Hun løper sin vei og gråter? Du har ikke så mye å tape akkurat, men en god del å vinne vet. det har gått fint alle de andre gangene jeg har prøvd i sommer men da det kom til henne som jeg fikk så god øyekontakt med feiget jeg ut,.... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 noen på forumet er eid for å si det slik. 9582098[/snapback] Blablabla... feigheten lenge leve. 9582098[/snapback] Di pingle! Jeg dro over fjellet for å si "hei" til ei fin ei OG prøvde å komme i kontakt med en mann når jeg kom hjem! (slå den!) Dagens utfordring: bor du på haugaland og er jente, så utfordrer jeg deg til en kaffe\te\kakao\drikke på en hvilkensomhelst kafè! (om du er singel eller ei har ikke så veldig mye å si, men kjekt om du også er singel) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Dagens utfordring: bor du på haugaland og er jente, så utfordrer jeg deg til en kaffe\te\kakao\drikke på en hvilkensomhelst kafè! jeg er gutt og bor i oslo.. er singel men det er vel ikke vannskelig å forstå... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Blir 4 dager gamle ekser sjalue om de ser eksen sin rote med en annen på fest? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 tjaaaa, hvorfor skulle det være lett å forstå da? Sært sagt..finnes svært få her på forumet som er tullinger, og det er kun tullinger som ikke fortjener en kjæreste.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) jeg er gutt og bor i oslo.. er singel men det er vel ikke vanskelig å forstå... 9582246[/snapback] haha, I'm done with men! Var vel egentlig siktet til andre enn deg og Steinar for å si det slik. Endret 26. september 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg dro over fjellet for å si "hei" til ei fin ei OG prøvde å komme i kontakt med en mann når jeg kom hjem!(slå den!) 9582218[/snapback] Hvordan gikk det med det første der? Ikke så bra, eller? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Jeg dro over fjellet for å si "hei" til ei fin ei OG prøvde å komme i kontakt med en mann når jeg kom hjem!(slå den!) 9582218[/snapback] Hvordan gikk det med det første der? Ikke så bra, eller? 9582910[/snapback] Sykemeldt i 3 dager ..hehe. Kroppen likte ikke den store forskjellen mellom mitt patetiske liv der jeg bor, og det intime selskapet jeg fikk der borte. Jenta var deilig, men som sagt, kroppen(eller rettere sagt hjernen) taklet ikke forskjellen. Var i alle fall konklusjonen til legen... Now, how pathetic is that?? :!: (oh look...i got selvironi!) edit: Så nå skal jeg ALDRI dra lenger enn nødvendig for å treffe en mulig livsledsager. Og følelser er noe herk btw. Endret 26. september 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Og følelser er noe herk btw. 9583679[/snapback] quoted for truth! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Tja, jo. Følelser er crap, man kan aldri kontrollere de. Var veldig nedbrutt for litt siden, men hey. Hva kan man gjøre? Kom deg ut, treff nye mennesker. Forandring fryder, og det er sånn man treffer nye mennesker. Og i blant, så er aktuelle kjærester nærmere enn man tror. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Og i blant, så er aktuelle kjærester nærmere enn man tror. 9584192[/snapback] Pøh. Møkk. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det nytter ikke gå ut med innstillingen "nå skal jeg finne meg dame!". Du burde heller tenke på at du skal møte noen søte og koselige jenter, gutter, eller hva du enn liker, og heller ta det derfra. Folk som desperat jakter etter faste forhold kan skremme bort folk også. Man får seg jo ikke kjæreste bare fordi man vil ha det, men fordi man liker personen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Feelings. Strange rays from space. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ett og et halvt år. Stemningen er dårligere og kranglinga hyppigere enn noensinne. Hurra... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 cheer up... Det kan fortsatt bli bedre *føle seg optimistisk og positiv i dag* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nå er det bare 10 dager igjen. Blir verre og verre å vente, nesten. Gleder meg så sinnsykt, men er også veldig nervøs. Tankene gir seg ikke: "hva om..? tenk hvis..? kanskje...?", og jeg prøver å la være å tenke på det, men det er vanskelig med den selvtilliten jeg har..eller mangler. Forhåpentligvis ordner alt seg om 10 dager, og det faller litt på plass. Weee, jeg gleder meg! ^_^ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Lykke til da kibs. Håper du er litt heldigere enn meg. Idag prøvde jeg noe spontant noe: Jenten som kom bort til meg og trengte hjelp til bilen, ble spurt ut på kaffe "eller noe". Ble såklart litt latter av og avslag med litt inside-information om at hun allerede var opptatt. Bilen kunne jeg heller ikke fikse, men det røyk noe voldsomt fra et rør som kom frem under fremre høyrehjul. Hadde vært morro og visst hva det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå