ilpostino Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 i slike situasjoner er det sinnsykt viktig å stille opp og ikke bare komme med tomme ord ala "jeg er her for deg". Det er alt for mange som sier de ordene men når du virkelig trenger deres hjelp backer de ut da sorg er slikt et tabu i det norske samfunn. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Skal gjøre så godt jeg kan Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Gleder meg til feiring i morgen, det blir stas (vel, det blir besøk på restaurant og kino). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Gleder meg til feiring i morgen, det blir stas (vel, det blir besøk på restaurant og kino). Dere har vært sammen en mnd til i morgen? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dere har vært sammen en mnd til i morgen? Da har vi vært sammen 1 år. Vi har ikke for vane å feire hver måned vi er sammen, sånn til opplysning.(..) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Stiiilig. Jeg og typen skal ut i morgen også, vi feirer ett år som samboere. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Grattis til dere begge. Jeg og Lars flytter snart sammen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Gratulerer Nie, selv gleder jeg meg masse. Vi har planene klare: først skal vi på Bygdøy og norsk folkemuseum, hvor han gav meg mitt første ordentlige kyss, deretter historisk museum, før turen går til Lillestrøm hvor vi skal skal spise på kinarestaurant og dra på kino for å se Istid 3. Gleder meg! Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har vært sammen med samboeren min 2,5 år på mandag. Da skal vi ut og spise og ta noen øl osv . Drar jo til syden 2 uker sammen neste mandag, så blir ikke noe gigantisk 2,5 års feiring . Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Føler med deg, kjæresten flyttet akkuratt til utlandet i ett år. Tror det blir et langt år... Jeg var en som stakk til utlandet i et år, og det var tungt i perioder men det gikk stort sett bra. Alt i alt kom vi mye bedre ut av det enn jeg hadde forventet, og nå har vi det bedre enn noen sinne Tolmod og tilitt er stikkordene. Har du ikke tillit til h*n eller motsatt kommer det aldri til å gå, og har du ikke tålmodighet/tro på at det blir å funke så er det ikke vits å begynne i det hele tatt. Hadde jeg ikke hatt tilgang til internett og webcam samtaler, samt muligheter for å ringe over internett vet jeg ikke hvordan det hadde gått. Hadde sannsynligvis blitt ekstreme utgifter til telefon Nå skal det nevnes at det hjalp veldig med mine turer hjem hver femte uke, men ca hver tredje uke nådde vi savne-hverandre-toppen. Før dette levde vi enda i minnene om hva vi hadde opplevd når vi var sammen, og etter gledet vi oss og så fram til den uken vi skulle få sammen snart. Endret 11. august 2009 av Zappza Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så heldige dere er da! Jeg er singel, desp & blakk Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) En jente jeg har drevet og holdt på med i ca et halvt år nå, og som fortalte meg for en uke siden at hun hadde følelser for meg ble sammen med eksen sin igjen i går... Damn, jeg skal aldri ha noe med henne å gjøre igjen. Jævlig skuffet over henne, trodde ikke hun var sånn... Edit: Hun har visst slettet alle bildekommentarer og untagged seg i bilder på facebook også, i tillegg til å ha slettet meg som venn. Endret 13. august 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 En jente jeg har drevet og holdt på med i ca et halvt år nå, og som fortalte meg for en uke siden at hun hadde følelser for meg ble sammen med eksen sin igjen i går... Damn, jeg skal aldri ha noe med henne å gjøre igjen. Jævlig skuffet over henne, trodde ikke hun var sånn... Edit: Hun har visst slettet alle bildekommentarer og untagged seg i bilder på facebook også, i tillegg til å ha slettet meg som venn. Stort tap med andre ord. Fokusér på det komiske i det. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hehe, sant. Nå skal det sies at jeg ikke hadde følelser for henne lenger, og hadde fortalt henne det, men fortsatt. Visste ikke at hun kunne synke så dypt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Sååå hun hadde følelser for deg, men du hadde ikke følelser for hun. Så hun ble såret og bruker eksen som trøst. Og fjerner deg fra Face for å glemme deg. Iom at du ikke har følelser for hun er det vel ikke stort å bry seg om. Ser også at du er født i '94, så regner med hun er i noenlunde samme alder. Følelser i den alderen er ofte veldig skiftende. Jentene bytter ofte hvilken gutt de er forelsket i med bare noen ukers mellomrom. Endret 14. august 2009 av McBitch Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Flytter til Bodø snart jeg. Satser på at jentene ikke er så latterlige som mange er hjemme. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sååå hun hadde følelser for deg, men du hadde ikke følelser for hun. Så hun ble såret og bruker eksen som trøst. Og fjerner deg fra Face for å glemme deg. Iom at du ikke har følelser for hun er det vel ikke stort å bry seg om. Ser også at du er født i '94, så regner med hun er i noenlunde samme alder. Følelser i den alderen er ofte veldig skiftende. Jentene bytter ofte hvilken gutt de er forelsket i med bare noen ukers mellomrom. Ja, men hun hadde vært sammen med eksen i halvannet år, og 4 måneder etter at de hadde slått opp begynner vi å holde på sammen. Følelelsmessig bryr jeg meg ikke nei, men det er mer at jeg er skuffet over at hun har løyet meg opp i trynet i et halvt år. Fordi hun sa for ca 2 uker siden at hun ikke hadde følelser for ham fortsatt, jeg spurte om hun var heeelt sikker, og om det var noe hun ikke hadde fortalt meg, "Neeeeeida, skjønner ikke hva du mener. Selvfølgelig kan du stole på meg!" var svaret. Så, som sagt, følelsesmessig er det ikke så farlig for min del, men jeg føler at jeg kastet bort et halvt år med henne, uten å ha visst hva hun egentlig følte. For øvrig høres forklaring din meget logisk ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå