Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke at noen jenter på 15-16 år tenker slik: "Oi! Vi har vært kjærester i et år! Vi må nesten forlove oss og bli gift snart, da!"

9554288[/snapback]

Det blir litt i samme stil som 14-åringer som har vært sammen i en uke og "elsker" hverandre. :dontgetit:

9554513[/snapback]

De sier det vel heller 2 timer etterpå..

Lenke til kommentar
Da tror jeg endelig jeg holder på å bli forelska igjen.

Sånn mer enn en hurtig betatthet av en søt Ida her, eller en sjarmerende britisk poet der. Men det føles skikkelig igjen, grugleder meg til å se hvordan det ender / blir.

9553636[/snapback]

:ohmy:

 

Neida. Men fortell? Sånt er litt skummelt.

 

Før man har blitt skikkelig forelska vet man aldri helt hva man går til. Nå gruer jeg meg bare til neste gang jeg faller for noen som ikke vil ha meg.

Lenke til kommentar

vet ikke om det her spørsmålet passer inn her...

forrige uke ble jeg kjent med ei jente, som virker som min type (men jeg er ikke helt sikker enda)

det har jeg veldig lyst til å finne ut men jeg vet ikke hvordan enda..

 

er det noen som har noen tips? (si ifra om det passa dårlig her, så skal jeg prøve et annet sted/moderator kan flytte til rett sted e.l)

 

edit:

ikke slett innlegget mitt hvis du tror jeg bruker gjesteposting for det gjør jeg ikke (slik som skjedde i går ;))

Endret av Anynom_Bruker_123
Lenke til kommentar

Gode gud. Dette er andre gangen folk har sagt kos og klems, og sagt de ser noe fremover med meg, for så at jeg finner ut en uke senere at de har fått seg kjæreste. Hva skjer med det? Hvorfor kan ikke folk bare være ærlige. Jeg hadde aldri hatt noe å si på at folk finner tilbake til ekser, men da kan man i det minste være ærlige.

 

Folk som lyver burde brenne.

Jeg gir opp.

 

Sukk.

Lenke til kommentar
Ikke gi opp ida... Jeg VET det finnes noen for deg der ute :)

9567735[/snapback]

Det gjør det nok, men jeg er litt lei personer som bare er teite nå. >.<

Jeg mener, ting trenger ikke gå min vei hele tiden, men er det så mye å be om at folk tenker to ganger før man sier ting kan tydeligvis ikke legger så mye i? Jeg er drittlei det nå. Jeg vil velge å påstå at jeg er en hyggelig og søt jente som bare vil det beste for andre mennesker. Eller er jeg så forbanna teit at folk ikke kan være ærlige mot meg?

 

 

Skulle ønske han aldri flytta til Tromsø. Han behandlet meg hvertfall bra, selvom det aldri ble noe seriøst.

Lenke til kommentar
Er ikke det å feile like viktig som å lykkes?

 

9569063[/snapback]

 

 

Kanskje, men ikke feile så vannvittig mye.

Altså gå på trynet totalt.

 

 

Dog, litt morro at jeg har pratet med en person her inne og trodd at denne personen var ei jente, når det viser seg at han er en gutt ved navn steinar...

 

Ikke det at det gjør så mye, men litt flaut.

Lenke til kommentar
Var du skikkelig på flørtern eller? :p

9573266[/snapback]

 

 

Nei, men siden denne brukeren har et jentenavn i brukernavnet, så trodde jeg det automatisk var en jente.

 

 

Og siden "hun" skrev at hun hadde lagd et stabstag til bilen sin, så ble jeg litt interrest siden min bror akkurat hadde skaffet seg dette(og at jeg sjelden kommer over jenter som mekker til stabstag på bilene sine).

 

Det og at begge var bilinteresserte og autoslaom her lokalt drev og holdt på var en av tingene som vi pratet om.

 

Så følte jeg for å "øve" meg på å prate(siden jeg sliter å prate med ukjent folk, og spesielt jenter), så da ble det at jeg prøvde å få i gang et møte som jeg kunne øve meg i.

 

Kanskje dette havnet litt offtopic, og noe kjærlighet var aldri inni bildet, men heller ønske om bedre taleflyt blant jenter og ukjent folk.

 

edit:

Jeg ønsker ikke å gå ut med noen navn på denne brukeren, da jeg synes det var litt flaut.

Og har heller ikke spurt "Steinar" om å publisere dette.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...