Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bare oppdaterer folk her inne om min status :p hehe.. siden jeg (alt for mange ganger) har vært her og klaga så mye på mitt ikke-eksisterende kjærlighetsliv.

 

Det er bare så rart at man finner tonen sånn helt tilfeldig egentlig. Men jeg syns det er en fin ting fordi da har man pratet sammen masse før man møtes. Man kjenner liksom hverandre så godt. Har aldri vært på internett for å lete etter noen, men av og til dukker det opp noen sånn helt tilfeldig. Strange..

 

Samme som meg det, trodde aldri jeg skulle komme til å møte noen over nett, men så skjedde det det nå en gang allikevel. :)

Lenke til kommentar

Hmm, har et ørlite problem med min lille kjære. Det har seg slik at hun blir sur på meg hvis jeg er sur på henne. Dette har skjedd opptil flere ganger, senest i stad.

 

Hun fortalte at hun hadde klint med 2 stk, en god venn og en russ (for å få en russeknute) og da reagerte jo jeg selfølgelig. (FYI: Vi var ikke sammen da hun gjorde dette) Jeg ble stille og snakket ikke med henne på noen timer, men hun sendte mange meldinger og lurte på om jeg var der, om jeg var sint, etc. Jeg ignorerte disse meldingene.

 

Etter noen par timer hadde jeg roet meg ned litt, og tenkte at jeg ikke kunne bli sur for noe som skjedde før vi ble sammen. Da jeg begynte å snakke med henne igjen, virket hun veldig stille og innesluttet. Jeg ville ikke begynne å krangle eller diskutere, så jeg lot det være. Etterhvert la hun seg, og hun sa bare "Natta", så stakk hun.

 

Hva gjør jeg? Hvorfor snur hun alltid situasjonen? Hun har meg rundt lillefingeren, tror jeg.

Lenke til kommentar

Å si det hun gjorde, handler vel om ærlighet i forholdet å gjøre, at hun ikke vil skjule noe for deg, at du ikke skal tro at hun går bak ryggen din eller noe. Har gjort det selv, altså fortalt ærlig og åpent om en del ting jeg ønsker det skal være åpenhet om, spesielt fordi jeg har et stort behov for ærlighet. Selv om det kanskje ikke er behagelig å høre, så stoler hun såpass på deg at hun tørr å fortelle slikt. Synes ikke ærlighet på den måten bør straffes, det er jo bare bra slik jeg ser det.

 

Jeg hadde reagert med å bli sur selv jeg, for hun føler sikkert at hun blir straffet unødvendig pga din dårlige reaksjon, og så lenge hun faktisk ikke har vært utro eller gjort noe galt, så burde det jo ikke være noe problem slik jeg ser det. Selv blir jeg irritert om folk skaper problemer der det ikke er noen..

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
det er jo når en minst venter det en treffer noen.

 

Jeg forventer aldri å møte noen, og gjør aldri det heller. Plx forklar. :p

You have to really, really REALLY not expect it!

In other words: Sitt hjemme med wow og ostepop i håret, aldri dusj eller gå ut, SÅ skal du se det skjer!

 

Endret av toth
Lenke til kommentar
Rett og slett genialt. :p Men stakkars kjerring da, får sikker bakoversveis når hun leser meldingen fra deg på fb.

Han må jo være helt tulling. Vi drev på før, men det sluttet da han plutselig ble sammen med nåværende dame. Og plutselig skal kan komme tilbake, bare fordi dama er på ferie. Selvfølgelig må jeg sladre!

 

..hvordan kan du si det uten å vite hva han skrev og uten å kjenne ham? Aids er en oppegående dame, hun ser nok forskjell på spøk og ikke :)

Kjenner han godt nok til å vite det hvertfall. :)

 

Jeg holdt på å si "stakkars mann", men så kom jeg på at det ikke er synd på han. Hun fortjener sikkert bedre når du gidder å gjøre henne oppmerksom på at han gjør slikt. :)

Ja, jeg føler faktisk for hun! Ingen vits i å kaste bort tid på kjipe rasshøl. ;)

 

Har ikke fått noe svar enda. =( Buhu.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Rett og slett genialt. :p Men stakkars kjerring da, får sikker bakoversveis når hun leser meldingen fra deg på fb.

Han må jo være helt tulling. Vi drev på før, men det sluttet da han plutselig ble sammen med nåværende dame. Og plutselig skal kan komme tilbake, bare fordi dama er på ferie. Selvfølgelig må jeg sladre!

:!: For en idiot. Men ingenting slår ex-en til søstra mi. De var forlova, så har han kontakt med ei kjerring og skjuler det åpenlyst, søstra mi finner ut av det og lurer på hva som skjer. Han sier han ikke kommer over sin ex, og hun hiver han på dør. Noen uker senere kommer han krypende tilbake og vil ha henne igjen, på si - mens han er sammen med den andre kjerringa.

(sikkert dårlig forklart, poenget var at han er amøbe)

Lenke til kommentar
Hva gjør jeg? Hvorfor snur hun alltid situasjonen? Hun har meg rundt lillefingeren, tror jeg.

 

Hææ? Du ble sur fordi hun hadde klint med noen.... FØR dere ble sammen?

 

Ikke rart hu ikke gidder å snakke med deg! Du bør krype til korset, be pent om undskylning, erkjenn at du oppførte deg idiotisk ved å bli sjalu/sur for noe som skjedde før dere ble sammen og håp at hun godtar undskyldningen din.

 

For en fantastisk tåpelig måte å reagere på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...