Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idag snakket jeg med en jeg drev på med før. Og han var liek "Åh, Ida. Du vet hva jeg liker. Kom hit a, dama mi kommer ikke hjem før mandag." Så jeg ba han utbrodere hva han hadde i tankene.

 

Print Screen + sende til dama hans på facebook. Nå sitter jeg og gleder meg til svar. :D

 

Jeg holdt på å si "stakkars mann", men så kom jeg på at det ikke er synd på han. Hun fortjener sikkert bedre når du gidder å gjøre henne oppmerksom på at han gjør slikt. :)

Lenke til kommentar
Idag snakket jeg med en jeg drev på med før. Og han var liek "Åh, Ida. Du vet hva jeg liker. Kom hit a, dama mi kommer ikke hjem før mandag." Så jeg ba han utbrodere hva han hadde i tankene.

 

Print Screen + sende til dama hans på facebook. Nå sitter jeg og gleder meg til svar. :D

 

Genialt! :D Fortell hva som skjer videre da.

 

 

På mandag ser jeg dama igjen etter to uker, fy faen og jeg gleder meg. :wee::love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ingenting er som en god fight med tøsa si. (Lars) :love: Og han (det svake kjønn) tapte.

Til hans forsvar brukte jeg skitne triks som å nesten skade juvelene hans. ^^

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Jeg bare oppdaterer folk her inne om min status :p hehe.. siden jeg (alt for mange ganger) har vært her og klaga så mye på mitt ikke-eksisterende kjærlighetsliv.

 

Det er bare så rart at man finner tonen sånn helt tilfeldig egentlig. Men jeg syns det er en fin ting fordi da har man pratet sammen masse før man møtes. Man kjenner liksom hverandre så godt. Har aldri vært på internett for å lete etter noen, men av og til dukker det opp noen sånn helt tilfeldig. Strange..

Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke akkurat noen planer om noe videre egentlig. Jeg flytter jo hele tiden pga studier så jeg får vente til jeg slår meg i ro. Det er bare kos å ha noen som sender deg meldinger og som man kan prate med :)

Helt enig. Er alltid kos når man får litt... oppmerksomhet fra noen på den måten^^

Lenke til kommentar

tell me about it ;)

 

i september ifjor møtte jeg ei berte og det har vært litt til og fra med å møtes. for cirka to måneder siden tok vi opp tråden igjen og traff hverandre flere ganger i uken og snakket så å si daglig på telefonen. for cirka 3 uker siden begynte det å skje ting men etter det har hun altid vært for "opptatt" til å treffes. til tross for dette har vo flere ganger hatt halvtimes telefonsamtaler før vi har lagt oss. var bra så lenge det varte men nå skjønner jeg endra mindre om hvordan jenter tenker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...