NgZ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 For meg hørtes det ut som en fleip fra hans side, men. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 For meg hørtes det ut som en fleip fra hans side, men. ..hvordan kan du si det uten å vite hva han skrev og uten å kjenne ham? Aids er en oppegående dame, hun ser nok forskjell på spøk og ikke Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jada, jeg kan bare ikke se for meg noen si det der på den måten og være seriøs. Ihvertfall ikke på msn i edru tilstand, muligens på byen når det nærmer seg stengetid. Men jeg kjenner vel feil (les:riktig) folk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Uansett hvor full man er skal man ikke legge an på andre damer (eller ekser) når man er på tur å bli samboer. Da er det ikke fylla som er skylda. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Samboer eller ei.. Slikt gjør man bare ikke Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Idag snakket jeg med en jeg drev på med før. Og han var liek "Åh, Ida. Du vet hva jeg liker. Kom hit a, dama mi kommer ikke hjem før mandag." Så jeg ba han utbrodere hva han hadde i tankene. Print Screen + sende til dama hans på facebook. Nå sitter jeg og gleder meg til svar. Jeg holdt på å si "stakkars mann", men så kom jeg på at det ikke er synd på han. Hun fortjener sikkert bedre når du gidder å gjøre henne oppmerksom på at han gjør slikt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Idag snakket jeg med en jeg drev på med før. Og han var liek "Åh, Ida. Du vet hva jeg liker. Kom hit a, dama mi kommer ikke hjem før mandag." Så jeg ba han utbrodere hva han hadde i tankene. Print Screen + sende til dama hans på facebook. Nå sitter jeg og gleder meg til svar. Genialt! Fortell hva som skjer videre da. På mandag ser jeg dama igjen etter to uker, fy faen og jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Ingenting er som en god fight med tøsa si. (Lars) Og han (det svake kjønn) tapte. Til hans forsvar brukte jeg skitne triks som å nesten skade juvelene hans. ^^ Endret 16. juli 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hadde ikke anfall vært så kilen så hadde jeg ikke hatt noe å kjempte tilbake med. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hmm.. Jeg har visst en forumflørt på gang And it feels good Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Siden du ber så pent om det (): Hvem? Noen herifra? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg bare oppdaterer folk her inne om min status hehe.. siden jeg (alt for mange ganger) har vært her og klaga så mye på mitt ikke-eksisterende kjærlighetsliv. Det er bare så rart at man finner tonen sånn helt tilfeldig egentlig. Men jeg syns det er en fin ting fordi da har man pratet sammen masse før man møtes. Man kjenner liksom hverandre så godt. Har aldri vært på internett for å lete etter noen, men av og til dukker det opp noen sånn helt tilfeldig. Strange.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Mange som har funnet tonen her så ikke så uvanlig. Så er det noen av dem som utelukkende treffer kjærestene sine her. Det derimot er litt spesielt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 det er jo når en minst venter det en treffer noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 det er jo når en minst venter det en treffer noen. True! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 minner meg egentlig på at jeg må slutte å vente snart Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Vel, jeg har ikke akkurat noen planer om noe videre egentlig. Jeg flytter jo hele tiden pga studier så jeg får vente til jeg slår meg i ro. Det er bare kos å ha noen som sender deg meldinger og som man kan prate med Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Vel, jeg har ikke akkurat noen planer om noe videre egentlig. Jeg flytter jo hele tiden pga studier så jeg får vente til jeg slår meg i ro. Det er bare kos å ha noen som sender deg meldinger og som man kan prate med Helt enig. Er alltid kos når man får litt... oppmerksomhet fra noen på den måten^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 tell me about it i september ifjor møtte jeg ei berte og det har vært litt til og fra med å møtes. for cirka to måneder siden tok vi opp tråden igjen og traff hverandre flere ganger i uken og snakket så å si daglig på telefonen. for cirka 3 uker siden begynte det å skje ting men etter det har hun altid vært for "opptatt" til å treffes. til tross for dette har vo flere ganger hatt halvtimes telefonsamtaler før vi har lagt oss. var bra så lenge det varte men nå skjønner jeg endra mindre om hvordan jenter tenker. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Mange som har funnet tonen her så ikke så uvanlig. Så er det noen av dem som utelukkende treffer kjærestene sine her. Det derimot er litt spesielt. Tihi. Du hadde i hvert fall mer flasks enn andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå