Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Kompromiss faktisk? Nei, skulle det vært kompromiss hadde jeg ikke tatt hans etternavn overhodet, da hadde vi blitt enige å la være...

Enig!

 

Ser ikke på å ta den andres etternavn som et kompromiss - "om jeg gjør det må du også!" :p Vi kommer til å ta hverandres etternavn om det blir noen navneendring i det hele tatt. Synes det er gammeldags og en smule nedsettende at det er forventet at kun jeg skal ta hans etternavn. Om jeg er hans så er vel han min? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kompromiss faktisk? Nei, skulle det vært kompromiss hadde jeg ikke tatt hans etternavn overhodet, da hadde vi blitt enige å la være...

Enig!

 

Ser ikke på å ta den andres etternavn som et kompromiss - "om jeg gjør det må du også!" :p Vi kommer til å ta hverandres etternavn om det blir noen navneendring i det hele tatt. Synes det er gammeldags og en smule nedsettende at det er forventet at kun jeg skal ta hans etternavn. Om jeg er hans så er vel han min? :)

 

Så enig, så enig. ;) Faktisk var det kjæresten min sitt forslag, i likhet med Sookie her, så vil han så gjerne ta mitt, og hvorfor skal jeg nekte ham det? Vi er da like mye hverandres? :)

Lenke til kommentar
For øyeblikket venter jeg på at den rette skal falle i fanget mitt. :p

 

Da må du jo isåfall sitte ett sted hvor det lar seg gjøre å falle i fanget ditt.

Foran en pc blir nok det litt vanskelig.

 

Forslag som en benk i en park, f.eks person på rollerblades detter og lander på deg :D

Ute på byen du sitter med en pils og noen blir slått ned og lander med hodet i fanget ditt.

I en trappe opp gang er veldig bra, noen kan rett og slett snuble over deg, eller på deg.

Eller f.eks på ett "kontor" hvis du setter deg i en stol rett foran en dør inngang og, ja, satse på at neste mann snubler og vips..

 

Men man må altså ha fanget ledig.

Lenke til kommentar

Okey, du er kresen ja..

 

Par aktiviteter som går ut på å ta i mot en person/person kan dette på deg:

Innendørs klatring, danse kurs, boxing, gå på ski (bare vær fryktelig klumsete + er ikke pollen da), svømming - som i våt ballett, vanlig ballett, kjør til ett sted hvor de driver med fallskjermhopping og sørg for å stå midt i veien hvor personen lander (auuuu...).

 

Evt, lag ett skilt med "Venter på rette dama/gutten skal falle i fanget mitt" og evt. monter det på bilen din, eller gå tur med det, ha med deg på jobben/skole o.l. Du får nok respons iallefall.

Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke helt oppdatert, men iallefall før i tiden var det vel slik at om man var gift, så har man da andre type skatte lettelser og sånt som man ikke får om man er "singel"/samboere.?

 

Det lønner seg å være gift dersom den ene er uføretrygdet eller nesten ikke har inntekt og blir forsørget av den andre. Da får den som jobber skatteklasse 2 (som i all enkelthet betyr at h*n betaler mindre skatt)

Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke helt oppdatert, men iallefall før i tiden var det vel slik at om man var gift, så har man da andre type skatte lettelser og sånt som man ikke får om man er "singel"/samboere.?

 

Det lønner seg å være gift dersom den ene er uføretrygdet eller nesten ikke har inntekt og blir forsørget av den andre. Da får den som jobber skatteklasse 2 (som i all enkelthet betyr at h*n betaler mindre skatt)

Det er vel ikke helt bestemt at det vil lønne seg? Jeg trodde det var sånn at man kunne få få mindre støtte hvis man har en mann/kone som tjener bra f.eks.

Lenke til kommentar
For øyeblikket venter jeg på at den rette skal falle i fanget mitt. :p

 

Da må du jo isåfall sitte ett sted hvor det lar seg gjøre å falle i fanget ditt.

Foran en pc blir nok det litt vanskelig.

 

Forslag som en benk i en park, f.eks person på rollerblades detter og lander på deg :D

Ute på byen du sitter med en pils og noen blir slått ned og lander med hodet i fanget ditt.

I en trappe opp gang er veldig bra, noen kan rett og slett snuble over deg, eller på deg.

Eller f.eks på ett "kontor" hvis du setter deg i en stol rett foran en dør inngang og, ja, satse på at neste mann snubler og vips..

 

Men man må altså ha fanget ledig.

 

Joda, om man søker etter kjæreste på nett så, var der jeg fant kjærligheten. ;)

Lenke til kommentar
Idag snakket jeg med en jeg drev på med før. Og han var liek "Åh, Ida. Du vet hva jeg liker. Kom hit a, dama mi kommer ikke hjem før mandag." Så jeg ba han utbrodere hva han hadde i tankene.

 

Print Screen + sende til dama hans på facebook. Nå sitter jeg og gleder meg til svar. :D

 

Haha, så jævlig bra. Jeg følger spent med på fortsettelsen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Beste er jo at dette kjærlighetsparet nettopp flytta inn sammen. <3

Rett og slett genialt. :p Men stakkars kjerring da, får sikker bakoversveis når hun leser meldingen fra deg på fb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...