Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Nå lever vi ikke i steinalderen heller da. Tiden forandrer seg.

Jeg tipper de som levde for 200 år siden hadde fått seg et sjokk, når de ser hvordan "dagens ungdom" oppfører seg og går kledd.

 

Og sminke på et mannfolk? Neitakk.

Jeg liker MENN, ikke feminine gutter ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal ikke jeg påstå at jeg har en ting for sminkede gutter, ikke helt min smak, men jeg håper virkelig de jentene som helst ser at mannfolket deres går rundt med klubbe og grynter (setter ting litt på spissen her) holder seg hjemme for å passe hus og hjem, og eventuelle barn. Det skal jo være rettferdig. Får ikke mannfolkene utvikle seg fra "gode gamle dager" så burde ikke kvinnfolkene få lov heller. :p

Lenke til kommentar
Nå skal ikke jeg påstå at jeg har en ting for sminkede gutter, ikke helt min smak, men jeg håper virkelig de jentene som helst ser at mannfolket deres går rundt med klubbe og grynter (setter ting litt på spissen her) holder seg hjemme for å passe hus og hjem, og eventuelle barn. Det skal jo være rettferdig. Får ikke mannfolkene utvikle seg fra "gode gamle dager" så burde ikke kvinnfolkene få lov heller. :p

Right you are!

 

Og sminke har da vitterlig overhodet ingenting med klem eller jeg-er-glad-i-deg å gjøre. Dummeste konklusjonshoppet jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt at det er en sammenheng? At først begynner de å sminke seg, deretter begynner de å klemme? Nope :)

 

Det er da flere av guttene her inne som har sagt at de aldri sier til kompiser eller familie at de er glade i de. Det støtter min oppfatning av hvordan menn/gutter flest er. Dere kan jo spørre disse guttene om de går rundt med klubbe og grynter?

 

Mannen min har ikke klubbe, og han har heller ingen problemer med å fortelle MEG at han er glad i meg. Jeg har hatt en del kjærester opp igjennom tidene, og INGEN av disse har hatt det slik at de kunne sende en sms med "glad i deg" til mora si. Ingen av de andre jeg har vært sammen med har hatt klubbe heller, merkelig nok.

 

Jeg skulle mer enn gjerne holdt meg hjemme for å passe hus og barn (når den tid kommer), men i dagens samfunn er det ikke alle som har råd til å miste arbeidsinntekten til "mor".

 

og turtlis: Det er litt mer enn hundre år siden steinalderen :)

Lenke til kommentar

At menn er menn og kvinner er kvinner er det veldig få som ønsker å endre på(bortsett fra ottar). Det er irrelevant for diskusjonen, da følelser ikke er et særtrekk for jenter, men for mennesker.

Men strengt tatt er det vel best om alle baserer identiteten sin på seg, ikke kjønnet sitt. Jeg kan bruke både hammer og sag, å fikse avløpet eller legge taket på en hytte syns jeg er kjempegøy. Jobben min består dessuten mye av å selge og prate verktøy, samt mannskit med ansatte i jernvare/byggevare-bransjen. Så det tradisjonelt mandige får jeg definitivt min porsjon av, uten at jeg føler en klem ødelegger det.

Strengt tatt ville det bry meg midt på ryggen om noen mente jeg er for lite macho, jeg lever etter min standard, ikke andres eller gamle dagers. Det samme burde alle andre og gjøre :)

Tradisjoner er fint. Gamle dogmer og utgåtte konvensjoner not so much.

Lenke til kommentar

Ei jente jeg tullet litt rundt med (klinte på konsert, tok kontakt etterpå og inviterte henne med på fest hos venner) satt i sofaen og sendte tekstmelding til mora si at hun var på fest med den nye kjæresten sin (meg). Det var over innen 2 uker igjen. Hun kan ikke bare bestemme slikt uten å spørre først i det minste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan kjenne meg igjen i det ''problemet'' ja.

Tok med ei dame på kino og pils engang.

Var (som vanlig) en perfekt gentelman, og leverte henne trygt hjem og dro.

Sekundet jeg slo på pc'n spurte hun via face\nettby om vi skulle forlove oss.

 

Sånt tullball-fakte er greit når man er 14-17år,men ikke i alder av 22.

Lenke til kommentar

Veit ikke jeg annet enn at dama virka lettere psykotisk..satt bare hjemme hos foreldrene og spilte playstation sa hun. Og hun elsket "Hugo". Altså det irriterende trollet som man kunne ringe inn til NRK og styre spillet med piltastene på telefonen.

 

Jeg sto midt på gulvet på nevnte konsert, og plutselig hang hun i hodet mitt og skulle kline selv om jeg aldri hadde sett henne før..og plutselig var vi så kjærester at hun sendte SMS til mamma og ville vise meg frem..jadda....

Lenke til kommentar
Fikk nettopp vite at ei venninne sier til folk at hun og jeg er sammen, jeg tror nesten hun innbiller seg det også.

 

Da nytter det ikke å si at det ikke vil skje.

Ei venninne du ikke har rotet med overhodet/er langt fra sammen med?

Isåfall er det vel tida for Gaustad.. (så sant vi snakker alder over 15)

Lenke til kommentar
Noen synes vel klining og kyssing er en større deal enn andre antar jeg (dvs. noen tar det som tegn på at det gjør man med en kjæreste), men enig, man spør først i det minste.

 

Det beste er at hun har lurt på om vi er sammen, og jeg har sagt nei. Hun har visstnok elska meg en stund allerede.

 

Henger ikke helt på greip. Har kanskje tilbragt ca 20 dager sammen, litt nå og litt da.

 

Fikk nettopp vite at ei venninne sier til folk at hun og jeg er sammen, jeg tror nesten hun innbiller seg det også.

 

Da nytter det ikke å si at det ikke vil skje.

Ei venninne du ikke har rotet med overhodet/er langt fra sammen med?

Isåfall er det vel tida for Gaustad.. (så sant vi snakker alder over 15)

 

Nuvel... :whistle:

 

(men jeg har gjort det helt klart for henne gjentatte ganger)

Lenke til kommentar

Men det er noe merkelig med dere, en eller annen sensor dere mangler. F.eks. som over, når en fyr har i prinsipp kurtisert og datet ei jente over lang tid, og så forteller at han er blitt forelsket, hvorpå hun sier "hø? Den så jeg IKKE komme" og snu seg vekk og se i gulvet.

 

Eller "det hadde faktisk aldri slått meg".

Lenke til kommentar

Jeg kan aldri forestille meg at det er manglende sensorer på at de ikke så det komme (i så fall tror jeg det er mer enn innovertissen som er skyld i det), mer enn slags "hva faen skal jeg si nå, jeg har jo ikke tenkt ut noe smart enda, selv om jeg visste det kom"-rekasjon.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '28' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
11 mndsdag i dag/går. Ikke at det er så veldig stort å feire sånn sett, men vi tok oss en tur på kinarestaurant allikevel og koste oss veldig. Forelska som aldri før, hehe. :)

*Liker* ;)

 

Det har gått snart 2 år siden jeg møtte kjæresten min for første gang. Tiden flyr! :s

 

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...