Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Det er rart det der. De har en tendens til å dukke opp over alt noen ganger...

9540480[/snapback]

De har en tendens til å dukke opp når man har det superfint og er kjempebetatt. Det skaper bare forvirring, selvom det er uaktuelt å hooke opp igjen. I blant virker det som folk ikke vil ha eksene sine, de vil bare ikke at noen andre skal det heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har en tendens til å dukke opp når man har det superfint og er kjempebetatt. Det skaper bare forvirring, selvom det er uaktuelt å hooke opp igjen. I blant virker det som folk ikke vil ha eksene sine, de vil bare ikke at noen andre skal det heller.

 

dette kan enkelt løses ved at alle exer skal leve i sølibat resten av livet. da hadde livet blitt mye enklere.

Lenke til kommentar

Det beste en kan gjøre når noen slutter og vise interesse plutselig eller gjør det slutt, er å bare velge å gi en stor feit faen i det.. bare være lykkelig og glad.. selvom det gjør vondt, men overskygg det med ting som du blir glad av..!

 

gjør alt du kan for å ikke bli "kontrollert" av en annens handlinger.. som det så fint sies "hold hodet høyt hele veien"! og den du "mistet" kommer enten til å gi faen (og det er greit), ellers så kommer h*n til å ville ha deg enda mer.. begge to er jo bra alternativer!men opp til hvert enkelt om man vil tilbake til en som allerede har hatt tvil om du er den rette da.. (hadde nok tenkt meg 2 ganger om der, selvom fristelsen hadde vært kjempestor for å gå tilbake)

 

sørg for å alltid havne i en vinn-vinn situasjon.. det er faktisk ett valg, du kan velge å være glad og ha det godt :yes: jeg har innstillingen "ingen kan røre meg uansett hva som skjer", og den er god å ha.. :cool:

 

aldri mer skal noen få lov til å tråkke på hjertet mitt, hvis ikke gutten vil være sammen med meg, nei så vil f*en ikke jeg være sammen med han heller! enkelt og greit.. uansett å vondt det måtte gjøre der og da.. bare bite tenna sammen og børste av seg igjen..

 

ahh, litt terapi for sjela mi denne tråden her :p

Lenke til kommentar

Uansett hvor vondt noen gjør meg så velger jeg å tenke en ting:

Hvilke forutsetninger hadde hun for å gjøre det hun gjorde?

Mente hun at hun gjorde det som var rett?

 

Er svaret på de to tingene at hun gjorde noe jeg kan forstå at hun gjorde så har det ikke så mye å si om jeg mener hun gjorde noe feil. For Hun MENTE hun gjorde det rette. Og mer kan man ikke be om...

Er det derimot noe annet så kan jeg tillate meg å føle meg sveket. Som regel så er nok svaret at jeg kan forstå hva den andre parten gjorde. Da blir tapet lettere å bære. For da vet jeg at hun ikke gjorde det for å såre meg men fordi hun mente det var rett for henne ut i fra de forutsettninger hun hadde. Man kan ikke be om mere nne at folk hjør det som de mener er rett.

 

*føler seg trøtt og lite edru*

 

edit: beklager om det var lite forståelig. Jeg er lite edru nå :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...