Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Meget sant.

Let etter kjæreste=fail

"Gi opp", dvs ikke tenk på det=plutselig er man lykkelig forelska og alt er rosenrødt.

Kjærlighet funker ikke å jakte på.

Enig, samme skjedde meg. I grunn er jeg glad for at jeg "ga opp" da jeg gjorde, hehe. :p

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart det, med meg var det motsatt med avstandsforhold. Vi var verdens heiteste par når vi snakka på ICQ eller IRC, men når vi endelig møttes etter 2 år med chatting, kjølna hele greia fullstendig. Kom liksom ikke på ting å snakke om.

Lenke til kommentar
Meget sant.

Let etter kjæreste=fail

"Gi opp", dvs ikke tenk på det=plutselig er man lykkelig forelska og alt er rosenrødt.

Kjærlighet funker ikke å jakte på.

Enig, samme skjedde meg. I grunn er jeg glad for at jeg "ga opp" da jeg gjorde, hehe. :p

ja er ofte sånn.

hver gang jeg begynner å tenkte at det ikke finnes noen koselige mannfolk der ute som faktisk kan være litt kos... dukker det plutselig opp en.

kjærligheten er merkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Føler meg ganske fucked up nå. Traff ei jente på vgs, vi har klina klådd osv, tror senga er like før hjørnet. Problemet er at denne jenta vil være pulevennen min og ikke noe mer. Hu har sagt at hu vil bli sammen med meg etter VGS. Jeg venter aldri i livet 2 år på hu. og jeg orker ikke tenke tanken på at hu plutselig kan bli sammen med en annen. for jeg begynner å få føleser for denne jenta. Til tider takler jeg ganske lett at hu kan bli sammen med en annen gutt, men andre ganger blir jeg deprimert av tanken.

Jeg har begynt å kjøre hardt mot hardt og stikker ut med venninner hele tia nå, hu ble omtrent paranoid når hu fikk høre det og spurte meg om jeg klina med de, om vi flørta, hva vi gjorde og alt mulig rart, lettere sagt et avhør. Hu sa også at så lenge jeg ikke kliner med hu for å bli god i klining så jeg kan imponere venninnene mine så er det greit, hva faen? Så skulle jeg på grillfest med hu, det var ei jente som ikke kom, så sa jeg at det var dumt og hu starta å spørre om hu ikke var bra nok, og hva som er så mye bedere med jenta enn hu osv. MEN i dag fikk jeg vite at hu ikke hadde føleser for meg vist, eller bare når vi var sammen hadde hu følesen, jeg spurte hu om hu hadde blitt sjalu og følt seg brukt viss jeg hadde blitt sammen med ei annen jente nå og hu sa at hu ikke hadde blitt det. Når vi er sammen er det mye flørt, omtrent bare flørt. Hu tror vi er pulevenner, jeg mener vi er mere hemmeligekjærester.

Jeg skjønner bare ikke denne jenta her, hu vil være sammen med meg, men ikke nå, hu vil heller være pulevenn med meg. Hu sier hu ikke har følesen for meg, men blir sjalu viss jeg er sammen med andre jenter. For 2 uker siden så var hu paranoid og hadde følt seg brukt, og i dag så er det vist greit. Det virker som hu er fast bestemt på å vente i 2 år, hu har sagt det flere ganger, jeg venter ikke i 2 år. jeg er ikke en jævla nikkedokke som sier ja til alt.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Dette begynner å bli noen måneder siden men legger det til. Hu starta å flørte med meg imens hu var sammen med en annen, jeg sa at til hu at hu måtte bestemme seg for meg eller kjæresten, og hu tok kjæresten. VI ble uvenner og prata omtrent ikke sammen, etter en liten stund fikk jeg en lang melding av hu at hu tenkte mere på meg en kjæresten til tider.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Da må du fortelle henne det du sier her. Hun er ikke tankeleser.

Hva mener du? at jeg skal fortelle hu at hu ble paranoid for 2 uker siden og i dag er det greit at jeg flørter og blir sammen med andre jenter

Lenke til kommentar

Dette er vel en no-brainer. Du vil vel ikke seriøst bli sammen med denne personen? Hun vil bare være pulevenner nå, fordi da kan hun pule andre. Jeg tviler på hun vil bli sammen med deg om 2 år. Hun kan vel ikke spå følelsene sine i fremtiden? Hun vil bare pule, og ikke bare med deg. Enten så har du hun som pulevenn og skyver vekk følelsene, eller så dropper du hele hun. Du har visst ikke funnet den glupeste av de.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Tror det er mere Sookie sier, hu sier hu er jomfru og ikke gjort det før, det er også en annen grunn til at hu vil pule med meg for at hu er trygg på meg, men jeg er ikke så keen på å pule noen jeg ikke kan få når jeg har følesen får hu. Funker jo forsåvidt å skygge unna følesene, starte å flørte med andre jenter. Og ha hu på si, så jeg får erfaring og letta på trykke.

Jeg hadde blitt sammen med hu nå, men aldri om jeg venter 2 år på hu. Det kan hu bare drite i.

Lenke til kommentar
Tror det er mere Sookie sier, hu sier hu er jomfru og ikke gjort det før, det er også en annen grunn til at hu vil pule med meg for at hu er trygg på meg, men jeg er ikke så keen på å pule noen jeg ikke kan få når jeg har følesen får hu. Funker jo forsåvidt å skygge unna følesene, starte å flørte med andre jenter. Og ha hu på si, så jeg får erfaring og letta på trykke.

Jeg hadde blitt sammen med hu nå, men aldri om jeg venter 2 år på hu. Det kan hu bare drite i.

Det skader da vel ikke å ha hun på si samtidig som du jakter videre ;) ?

Lenke til kommentar

Stakkar kjæresten min som har øyebetennelse. Kom hjem fra legevakta for ikke så lenge siden. Nåvel, heldigvis var det ikke verre enn som så (selv om jeg vet det er ganske vondt, da jeg har hatt det selv flere ganger på begge øyne). *stelle med kjæresten sin*

Lenke til kommentar
DET er det dummeste jeg har hørt.

Da må du ha hørt fantastisk lite dumt ;) Er sikker på at jeg finner endel dummere ting i de 4300 innleggene dine :p

For å ikke gå helt off topic så kan jeg si at jeg er mektig lei av alt som har med hjertesjokolade og søte ord akkurat nå. Forelskelse er noe shit.

Lenke til kommentar
Stakkar kjæresten min som har øyebetennelse. Kom hjem fra legevakta for ikke så lenge siden. Nåvel, heldigvis var det ikke verre enn som så (selv om jeg vet det er ganske vondt, da jeg har hatt det selv flere ganger på begge øyne). *stelle med kjæresten sin*

Det negative med å ha en så syk kjæreste å stelle for er liksom at etter litt stelling mister de all sympati fra resten av verden. Min lå med feber og en jævlig forkjølelse, og det var liksom ingen andre som gadd synes synd på ham etter en stund. o_O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...