Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Økonomisk sett lønner det seg jo å få barn når man har vært 100% ansatt i ett år, og har fast jobb, og jada - det finnes en mellomting. Finnes de som "bare" prøver i ett år også før de får det til :) Jeg vet ikke hvor lett det er å få fast 100% lærerstilling der du er fra, så det skal jeg ikke uttale meg om. Jobber selv på en Vgs...

 

Ja, det er jeg fullstendig klar over, men så har jeg noen år på meg da etter fylte 27 år, selv om det skulle ta 3 år, så er jeg fremdeles 30 da jeg får barn, og for å være ærlig, jeg ser ikke på det som noe problem. ;)

 

Og det blir nok ikke til at jeg kommer til å få meg en lærerstilling der jeg er fra uansett, det får vi se på, men samtlige av mine medstudenter fra Oslo har fått seg jobb, veldig mange av dem har allerede fått kontaktlærerstillinger. Jeg sier ikke nødvendigvis at det blir lett, men siden jeg etter endt utdanning kan velge å jobbe i alle trinn i skolen, så skal det litt til før jeg ikke får meg jobb. I grunnskolen har det uansett vært manko på en del lærere, der hvor jeg har bodd de siste 5-6 åra var det utlyst 20 stillinger alene.(..) ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folkens, ka mener dokkar ett kyss på munnen betyr? Før i tiden, begynnelsen av ung. skole, så betydde ett kyss mye for meg, og når jeg hadde kysset en jente var det bare tidspørsmål og hvortid vi skulle bli sammen. No, som jeg er ferdig med 1. vgs, så er kyss blitt mye mer løssluppet. Jeg kan kysse jenter jeg bare såvidt holder på med, utenom å ha så veldig mange baktanker med det. Tror dere jenter i denne alderen tenker det og?

Spørs helt på situasjon og person.

Når jeg var 11-12 drev jeg å klinte med dama til min bror ( :ermm: ), det betydde ikke noe. Samme når man lekte "nødt eller sannhet" og slikt.

Eller for et par mnd siden, klinte jeg med en venninne av lillesøster bare for å gjøre lillesøster flau, det betydde nada.

 

Motsatt, med diverse exer, så har det første lille kysset på munnen betydd mye og vært en klar indikator på at noe er på gang.

Lenke til kommentar
lillesøster bare for å gjøre lillesøster flau, det betydde nada.

Og din lilsis er 9år?

Hun er 20 om jeg husker rett, men iom at jeg aldri hadde hilst på bestevenninna hennes før, er det litt naturlig at hun blir litt flau på enten mine eller venninnas vegne, når vi kliner innen 2 min. fra vi hilser.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

3 år og fortsatt like forelsket! Et helt år hvor kjæresten er i militæret på andre siden av landet er HARDT. Men nå er det bare en uke uke igjen til vi endelig får lov til å treffe hverandre mer enn en gang hver annen måned, og skal endelig bo sammen!

 

Noen andre som har erfaringer med å være i et avstandsforhold?

Lenke til kommentar
3 år og fortsatt like forelsket! Et helt år hvor kjæresten er i militæret på andre siden av landet er HARDT. Men nå er det bare en uke uke igjen til vi endelig får lov til å treffe hverandre mer enn en gang hver annen måned, og skal endelig bo sammen!

 

Noen andre som har erfaringer med å være i et avstandsforhold?

 

Jepp, og for å være ærlig så synes jeg det var en fin erfaring, av den grunn at man virkelig må jobbe med forholdet for å få det til å fungere. Vårt forhold hadde ihvertfall godt av det sånn sett. Så lenge det ikke svekker forholdet trenger ikke avstandsforhold å være så ille. Jeg er derimot veldig glad for at den perioden er over nå, slik at vi endelig kan bo og leve sammen. :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg hadde avstandsforhold i 1,5 år. Ting forandrer seg når man flytter sammen, det skal være visst. Vi var sammen i litt over tre år. Selv om man "nesten bor sammen" allerede så er det kjempestor forskjell. Man er sammen 24/7 HELE tiden og man begynner å bli kjent med personen nesten på nytt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Vel, jeg hadde avstandsforhold i 1,5 år. Ting forandrer seg når man flytter sammen, det skal være visst. Vi var sammen i litt over tre år. Selv om man "nesten bor sammen" allerede så er det kjempestor forskjell. Man er sammen 24/7 HELE tiden og man begynner å bli kjent med personen nesten på nytt. Lykke til!

 

Jepp, enig, det er stor forskjell. Selv er jeg veldig glad for at jeg har fått oppleve begge deler. Forholdet vårt styrket seg forøvrig enda mer når vi endelig kunne flytte sammen og bo i ganske mange måneder på 18m2. Klart man da lærer hverandre å kjenne godt, det er det ingen tvil om!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...