Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jess_*

Skriver dette som gjest, for vil ikke at dette innlegget skal kombineres med andre innlegg jeg har hatt.

Hadde en dame for ett år tilbake. Forholdet vårt tok slutt på grunn av at begge begynte å gå lei hverandre. Etter dette har vi vært litt ilag, men bare småkontakt. Den siste måneden no har begge vært ute å reist, forskjellige plasser. Når vi kom hjem, møtte vi hverandre, og begynte å henge litt ilag. Plutselig får eg meldinger av hun hvor hun skriver at jeg er søt og sånne ting, og hun tar mye kontakt over msn og sms. Jeg har forsatt mye følelser for hun, og har ikke hatt noen kjærester i mellomtiden. Hun har heller ikke hatt noen forhold i mellomtiden, men begge har rotet litt rundt om.

Det at hun nå begynner å ta mye kontakt og sånn, tror dere det er fordi hun vil ha meg tilbake, eller bare fordi hun trenger noen å flørte med. Selv tror jeg vi kanskje har noe mer i mellom oss, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det med at "alle" er gravide om dagen??

Jeg ser ikke annet enn gratulasjoner på facebook og snakk om barn :!:

To stykker på to dager nå.

Hvorfor sitter jeg her? Jeg må gå å pule. Jeg henger litt etter på barnefronten.

:!: Lykke til! Har vel noe med alderen å gjøre :) Jeg er ikke lei meg fordi jeg ikke ble gravid som 18 åring. Alle de på min alder som ble det er alenemødre nå. De slenger fra seg barna ved første og beste anledning for å drikke seg møkkings på fest og går på byen i miniskjørt :innocent:

Lenke til kommentar
Skriver dette som gjest, for vil ikke at dette innlegget skal kombineres med andre innlegg jeg har hatt.

Hadde en dame for ett år tilbake. Forholdet vårt tok slutt på grunn av at begge begynte å gå lei hverandre. Etter dette har vi vært litt ilag, men bare småkontakt. Den siste måneden no har begge vært ute å reist, forskjellige plasser. Når vi kom hjem, møtte vi hverandre, og begynte å henge litt ilag. Plutselig får eg meldinger av hun hvor hun skriver at jeg er søt og sånne ting, og hun tar mye kontakt over msn og sms. Jeg har forsatt mye følelser for hun, og har ikke hatt noen kjærester i mellomtiden. Hun har heller ikke hatt noen forhold i mellomtiden, men begge har rotet litt rundt om.

Det at hun nå begynner å ta mye kontakt og sånn, tror dere det er fordi hun vil ha meg tilbake, eller bare fordi hun trenger noen å flørte med. Selv tror jeg vi kanskje har noe mer i mellom oss, men er ikke sikker.

Bare pass grundig på deg selv og dine følelser, hvertfall. Her er det meget lett å brenne seg.

Er hun typen til å kunne ha en "venn med fordeler"/FF/pulevenn?

Isåfall ville jeg ikke turt gamble på at det er mer enn det hun er ute etter. Ex-damer kan ha en tendens til å søke oppmerksomhet hos exer, flørte med dem, ligge med dem, henge med dem.. Men mest for å vise seg selv at de "fortsatt har taket på deg" om du skjønner. Ikke nødvendigvis bevisst eller ondsinnet, men likevel en selvbekreftelse de søker som fort kan føre til hjertesmerte for deg, om du sitter med latente følelser.

Ingen liker jo at du "kommer over dem", blir ferdig med dem. Særlig ikke jenter, særlig ikke jenter som enda ikke har noen ny type enda.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Guest_jess_*

Hun er ikke typen for noe pulevenn eller noe sånt. Forholdet vi hadde var alt for komplisert. Jeg er selv en type som med fordel kunne hatt det, men er alt for mye følelser inne i bildet for at hun kunne vært det. Men skal ta det rolig, la hun ta kontakt og sånn, og se hvordan det går. Dog, hadde vært deilig å gå inn i sommeren med hun.

Lenke til kommentar

Sookie:

Alderen spiller helt klart en rolle ja. Det jeg "reagerer" på er at det er ikke de som har vært i et langvarig forhold som får barn, men de som har nyli har møtt typen sin osv.

For all del, koselig for de :)

Jeg greide såvidt å ta vare på meg selv om attenåring, så et barn på toppen av det hele hadde tatt livet mitt :p

Byen her er full av sluttye alenemødre. Trist for de.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke sikkert de er så jævlig glade når de får vite at de skal ha smått heller. Spesielt de som nettopp har fått seg ny type. Kan bare forestille meg hvordan er 24-år gammel gutt som nettopp har fått seg ny dame tar beskjeden om at han har kjørt henne på tjukka allerede.

Lenke til kommentar
Sookie:

Alderen spiller helt klart en rolle ja. Det jeg "reagerer" på er at det er ikke de som har vært i et langvarig forhold som får barn, men de som har nyli har møtt typen sin osv.

For all del, koselig for de :)

Jeg greide såvidt å ta vare på meg selv om attenåring, så et barn på toppen av det hele hadde tatt livet mitt :p

Byen her er full av sluttye alenemødre. Trist for de.

Trist for ungen. Er nok av ungjenter som blir smelt på tjukken ved et hendig uhell, det er greit nok. Det som provoserer meg er slutsene som enten får unge med den første og beste typen, eller de som ikke har hørt om kondom. Alt for mange som ikke skulle hatt barn.

Lenke til kommentar

Her i sør har vi en bygd hvor tenåringsjentene går INN for å bli gravide og alenemødre. Ser det som et kjekt alternativ til utdannelse og jobb.

Også er det jo så greit, siden alle gjør det, så kan de trille rundt på barna sammen hele dagen.. :ermm:

Lenke til kommentar
Her i sør har vi en bygd hvor tenåringsjentene går INN for å bli gravide og alenemødre. Ser det som et kjekt alternativ til utdannelse og jobb.

Også er det jo så greit, siden alle gjør det, så kan de trille rundt på barna sammen hele dagen.. :ermm:

Haha, veit av flere slike plasser :p

Lenke til kommentar

Er noe ala sånn i hjembygda mi nå også. Alle mine klassevenninner har 1-2 unger og bare 1 av dem bor sammen med fyren fortsatt. De liker vel å bare henge sammen som de gjorde før, bare at ungene er på slep så de kan sammenligne fingre og tær og telle tenner til ungene til hverandre og alt det mamma-styret sammen. Og barnefaren er alltid "en jævla hæstkuk" som betaler barnebidrag og ikke har kontakt med mor.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ble kjørt hjem av en kammerat forleden, plutselig bryter han ut i latter, og peker på en felles venn av oss som går med en unge i ene hånden, og kjerring i den andre. Felles reaksjon for oss var: "HAR XXX FÅTT SEG EN FORPULT GJØKUNGE?!".

Ellers har jeg ei bekjent på 20 med to barn, og en tidligere flamme av meg er vistnok gravid i 8. mnd eller noe nå. Tihi.

Lenke til kommentar
Ble kjørt hjem av en kammerat forleden, plutselig bryter han ut i latter, og peker på en felles venn av oss som går med en unge i ene hånden, og kjerring i den andre. Felles reaksjon for oss var: "HAR XXX FÅTT SEG EN FORPULT GJØKUNGE?!".

Ellers har jeg ei bekjent på 20 med to barn, og en tidligere flamme av meg er vistnok gravid i 8. mnd eller noe nå. Tihi.

Jeg hadde to damer over 3 år (ja, den ene før den andre). Begge var gravide ganske nøyaktig ett år etter bruddet.

Jeg hører ikke på sånn musikk, men etter nr2 da, var "wasn't me" min themesong.

Lenke til kommentar

Jeg er en unge av en alenemor, ble smelt på tjukka da hun var 17år.

Jeg vet at jeg ikke skal gjøre samme feilen, derfor SKAL jeg ha en stabil situasjon for mine framtidige barn.

Mammaen min er såpass liten i tillegg til lav alder at folk har trodd hun var søsteren min..

Det er litt artig, men det er fint å ha en ung mor.

Bestemor er 60 år så det går vel i familien. Jeg henger vel egentlig etter :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...