Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt en del på det derre "bad-boy" greiene. Er ikke en selv(er en av de snille gutta :) ) og har jo sett opp igjennom at det alltid er bad boys som får jentene. Så jeg har naturligvis tenkt på hva jeg selv burde gjøre. Bli bad-boy eller forbli snill. Og det jeg kom fram til var at hvis noen ikke vil være sammen med meg på grunnlag av hvem jeg er, så får det være akkurat det samme. Hva er vitsen med å være sammen med noen hvis hun er forelsket i en "annen"? Funnet ut at jeg er meg selv, så får resten komme av seg selv. Lite vits å prøve å være noe jeg ikke er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Min glupe venninne preserte å si "..er en player jeg. Greier ikke å holde på et mannfolk".

JESS. To poeng til deg.

Greier ikke å holde på et mannfolk, og hopper derfor rundt på mange forskjellige. Stakkars liten ble misforstått :)

Lenke til kommentar
off topic til deg over: Kjell "Kjellen" Bigset. Han er GANIAL!!

 

Misforstått hele kjerringa. Hopper på den første og "beste".

Artig når jeg ser sånne jenter. Så en jente i går som jeg er 100% sikker på var alt annet enn vanskelig å få i seng. Kan med stor sikkerhet si at "Være med meg hjem?" hadde vært mer enn nok.

Lenke til kommentar

Jeg er forelsket, hurra! I ei som ENDELIG virker til å utfylle meg skikkelig. Første jeg lette etter var noen som var trofast, og det er hun virkelig. Men denne gangen skal jeg ikke "ofre alt" for forholdet som jeg var så dum å gjorde før, jeg skal ta ting som de kommer. Nyte kriblingen i magen, og sommeren som kommer!

 

Alt for synd at hun bor såpass langt unna. Men, derfor er det greit å være i militæret rett ved :)

Lenke til kommentar
Grattis! Må være evig digg :D

 

For å si det mildt. ;)

 

Strøm er i tillegg inkludert (noe som det ikke var i den opprinnelige leiligheten vi egentlig hadde tenkt vi skulle leie privat), så det blir jo bare bedre å bedre. Det er ganske stor forskjell på å betale 8000 kr + strøm i mnd til sammen, og ca. 4300 til sammen inkl. strøm i mnd.(..) 4000 +++ kr mot 2150 kr i mnd hver utgjør i grunn en del. Er bare glad kjæresten min hadde hybel gjennom SiA fra før, ellers ville vi aldri i verden fått en 2-roms leilighet på ca. 40 m2 til den prisen.(..)

Lenke til kommentar
Vi har fått oss leilighet gjennom studentskipnaden, yay! Slipper å gå gjennom det private leiemarkedet, som egentlig var meningen. Sparer ca. 50 000 kr i året (passer godt for 2 fattige studenter :!:) . Hurra, hurra. :)

Så herlig! Grattis. :)

 

Selv drømmer jeg om hus på landet for tiden. Selv om vi bor ganske landlig til nå og. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...