Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere må være klar over at jeg satt det veeeeldig på spissen da. Men likevel er det jo veldig mange som er det. Hører jo hva vennene mine opplever og noe av det jeg selv har opplevd. Og hvis man leser i PUA-tråden blir man jo litt skeptisk.

 

Bra side du la link til, Wisd0m - men selv har jeg aldri hatt en sånn venn. Mine guttevenner var/er annerledes.

Lenke til kommentar
Dere må være klar over at jeg satt det veeeeldig på spissen da. Men likevel er det jo veldig mange som er det. Hører jo hva vennene mine opplever og noe av det jeg selv har opplevd. Og hvis man leser i PUA-tråden blir man jo litt skeptisk.

 

Bra side du la link til, Wisd0m - men selv har jeg aldri hatt en sånn venn. Mine guttevenner var/er annerledes.

 

Du som velger hvilke gutter du vil connecte med. Jeg ville satt spørsmålstegn ved hvor god menneskekjenner du er :p

Lenke til kommentar

Vet du, jeg kjenner jeg blir litt fornærmet av den kommentaren din. Jeg leser kanskje ikke mennesker like godt som deg, men likevel så har jeg ingen aning om at den personen skulle vise seg å være en skikkelig løk.

 

De lurer jo oss! Den gutten jeg likte kjempegodt var snill, omtenksom, romantisk og fikk meg til å føle meg spesiell. Eneste jeg klaget på var at han var så opptatt før han reiste og at det tok litt tid å få tak i han.

 

Hva var galt her da?

 

Jeg vil jo ikke bli såret!

 

Kanskje jeg bare er bitter og skjærer alle over med kammen.

Lenke til kommentar
Vet du, jeg kjenner jeg blir litt fornærmet av den kommentaren din. Jeg leser kanskje ikke mennesker like godt som deg, men likevel så har jeg ingen aning om at den personen skulle vise seg å være en skikkelig løk.

 

De lurer jo oss! Den gutten jeg likte kjempegodt var snill, omtenksom, romantisk og fikk meg til å føle meg spesiell. Eneste jeg klaget på var at han var så opptatt før han reiste og at det tok litt tid å få tak i han.

 

Hva var galt her da?

 

Jeg vil jo ikke bli såret!

 

Kanskje jeg bare er bitter og skjærer alle over med kammen.

 

Det er ikke rart om du er bitter i en periode, da. Men det er noe i det, hvor god man er til å fange opp signaler. Likevel kan det være at du var usedvanlig uheldig og rotet deg borti et spesielt tilfelle.

 

Men hva oppnår du ved å stemple alle som bad guys? Er det bare en fase du går igjennom?

Endret av Kloever
Lenke til kommentar
Dere må være klar over at jeg satt det veeeeldig på spissen da. Men likevel er det jo veldig mange som er det. Hører jo hva vennene mine opplever og noe av det jeg selv har opplevd. Og hvis man leser i PUA-tråden blir man jo litt skeptisk.

 

Bra side du la link til, Wisd0m - men selv har jeg aldri hatt en sånn venn. Mine guttevenner var/er annerledes.

 

Jeg blir bare flau av å lese PUA-tråden jeg. At det går an :roll:

 

 

Men jeg må legge til at jeg har møtt svært få badboys, og har aldri opplevd å bli "playa" (iallefall ikke som jeg kan huske) . Kanskje du må ta deg en tur hit til byen? :)

Lenke til kommentar
Kanskje du må ta deg en tur hit til byen? :)

Denne byen kryr jo av de!!

 

Jeg ser fort hvem som er idiot og ikke, men jeg har noen venner som ikke gjør det :roll:

Jeg og ei venninne var på fylla her en gang. Inn i lokalet kom det en fyr, jeg så på han og tenkte "omg, så harry!". Hva sa venninna mi? "åå..se han der da..skikkelig badboy.sexy!!".

Veldig morsomt når det kommer en gjeng fra Eide, eller noe. Hvor alle er medlem hos "gunnars gym". De står å hunker seg til i stramme tshirt :!:

Noen er i grunn litt småsexye men :hmm:

Ingenting er som å se en kraftkar i stram genser

Pokker nå ble jeg kåt. brb. må pule. :dribble:

 

Har aldri vært offer for en player. Det er heller jeg som har playa de :evil:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Hun er bare generelt harry og kronisk utro :p Hun hater å være alene i følge hun eslv, og hopper derfor veeldig fort inn i et forhold.

 

 

Voksne folk som kaller seg selv for en player må jeg bare le av :!:

Rettelse: fjortiser som kaller seg selv for en player må jeg bare le av.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...