Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vet vel du om hva mine kompiser prater med meg om? Snakker du med venninnene dine om hvem du har tatt i toern? Om hvor lite sex du får for tiden? Om sist gang du var utro - og hvordan det foregitt?

Ingen som har nevnt hva de prater med deg om. Vi snakket om øl med gutta. Da er ikke du der, pr.def.

..Ikke rart de begrenser seg rundt deg, når du stempler dem som homo med en gang de nevner en følelse.

(forøvrig tar jeg normalt ikke folk i toern, har ingen klager på sexlivet, og er aldri utro. Så nei. Men om noen av delene skulle være aktuelt - selvsagt. Jeg har ekte venner, både gutter og jenter. Som jeg selvfølgelig kan dele alt med, uten å bli stemplet.)

Endret av toth
Lenke til kommentar

For ikke lenge siden hadde vi en prat om når det passer å gifte seg ifht å få barn. Da var ditt argument

Herregud, vi lever i 2009

hvilket du gjenbruker når vi snakker om dataspill.

Hvorpå du faktisk presterer å kalle alle menn som nevner følelser tøfler og/eller homo.

At ikke du ser den fullstendig åpenbare, sviende ironien er komplett uforståelig.

"Jeg vil ikke se for meg deg som kone eller mor - Så jeg skal ikke prøve engang :!: "

Lenke til kommentar
For ikke lenge siden hadde vi en prat om når det passer å gifte seg ifht å få barn. Da var ditt argument

Herregud, vi lever i 2009

hvilket du gjenbruker når vi snakker om dataspill.

Hvorpå du faktisk presterer å kalle alle menn som nevner følelser tøfler og/eller homo.

At ikke du ser den fullstendig åpenbare, sviende ironien er komplett uforståelig.

"Jeg vil ikke se for meg deg som kone eller mor - Så jeg skal ikke prøve engang :!: "

Med Sookies ord i tankene, er visst kjæresten min den komplette tøffel, siden han, sist gang han var på fest, i grunn snakket mest om meg, og snakket om hvor mye han elsket meg - da også i fylla. Hvem jeg har dette fra? Bestekompisen hans, som forøvrig ikke er kjent for å akkurat legge to fingre mellom.

Takke seg til en kjæreste som tør å gjøre det - i fylla eller ikke.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
yvonne2: Nyforelska?

Vel, om man kaller 10 mnd nyforelska, hehe. ;)

yvonne2: Du er nok i et noe spesielt forhold har jeg fått inntrykk av. De fleste har det ikke så bra som du beskriver det iallfall...

Tja, føler jeg verken har det bedre eller verre enn andre i såmåte, jeg har ihvertfall ingen grunn til å lyve den ene eller andre veien (selvsagt har vi våre krangler vi også som alle andre, og jeg har heller ikke lagt skjul på det). :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
yvonne2: Nyforelska?

Vel, om man kaller 10 mnd nyforelska, hehe. ;)

Tja, føler jeg verken har det bedre eller verre enn andre i såmåte, jeg har ihvertfall ingen grunn til å lyve den ene eller andre veien (selvsagt har vi våre krangler vi også som alle andre, og jeg har heller ikke lagt skjul på det). :)

Ja, så absolutt. Mine besteforeldre er fortsatt nyforelsket etter 59år som gift. Det er respekt.

Lenke til kommentar

Du ER jo i et spesiellt forhold. Svært få andre jenter kan si at de ble forlovet etter to måneder. Hadde jeg surfa etter brudekjoler etter 2 mnd med min kjæreste hadde han nok dratt til Afghanistan og blitt værende noen år. (Han var på vei inn i forsvaret da vi begynte å date)

Og ilpostino: At menn blir mer og mer feminine er ikke det samme som likestilling.

Endret av Sookie
Lenke til kommentar
Og ilpostino: At menn blir mer og mer feminine er ikke det samme som likestilling.

poenget mitt har heller ikke vært at menn blir mer og mer feminine. mitt inntrykk av mange av de meningene du har hatt her på forumet er at de skal være primitime huleboere (helst uten følelser) som slår seg på brystet og prøver å pule huleborerdama i toern for enhver pris samtidig som de prøver å finne noen å være utro med. (jeg vil her poengtere at jeg har satt det veldig på spissen). det er en beskrivelse jeg ikke kjenner meg igjen i.

Lenke til kommentar

Det må finnes en mellomting mellom det du beskriver, og gutter som slipper alt de har i hendene for å være med dama, leier henne og kysser henne og snakker høyt om hvor mye han elsker henne midt i gågata i byen (eller 5 ganger daglig i facebookstatusen), ELSKER dama si etter å ha vært på 3'de date, og vil ha barn etter 3 måneder osv.osv. Det går imot alt jeg har lært om gutter opp gjennom tidene. I hele min "karriere" har jeg bare møtt en smarting som elsket meg etter en uke, og den dagen han sa det ble siste gang han så meg.

At gutter ikke kan ta ei halv øl sammen før de begynner å snakke søtt om dama si har jeg problemer med å forstå at kan være standarden.

Jeg har ei venninne som ikke kan ta seg en drink med jentene uten å snakke seg rett ihjel om hvor fantastisk typen er. Viser frem gaver hun har fått, viser bilder av han, forteller oss hvor sexy han er naken ++++ Det bryr meg midt i ræva å høre om typen hennes hele kvelden. Vi andre snakker ikke om typene våre når vi samles :)

Lenke til kommentar

Som så ofte ellers er du fullstendig på bærtur lc.

Å kunne fortelle om en søt ting dama sa/gjorde der om det passer i situasjonen har ingenting med fjortis-elsking eller å drepe kvelden med tirader om kjæresten å gjøre.

Og å kalle følelser feminine? Du trenger nok noen år til på skolebenken med O-fag, sosiologi og generelle fag om menneskets kropp og hode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...