Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og har en slags heldagsprøve, men greier faen meg ikke å konsentrere meg. Snakket i en og en halv time i telefonen i går uten at tida egentlig gikk. Nå greier jeg ikke koble ut og fokusere på noen ting. Har vært sånn lenge nå, men blir liksom bare "verre" og "verre". Meh.. 19 dager til vi møtes nå, og deretter stikker jeg på besøk etter noen uker. Billetter og alt er bestilt, men jeg har liksom ikke innsett det enda.

Og nå må jeg prøve å gjøre skolearbeid, men det kommer til å gå nedenom og hjem. Det gjør ikke noe. Jeg er glad...

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Han. Jeg er jente og hetero. :p

Kan ikke komme meg noe ut for øyeblikket. Jeg har hengt med venner hver bidige kveld denne uka, og det ender bare med at jeg blir helt fjern mens jeg tenker på ham eller begynne å snakke om ham. Men jeg vil tenke på ham og snakke om ham. Det gjør meg glad. Og får fokuset bort fra skolen. ;)

Lenke til kommentar

Finnes det no muligheter til å få en eks interessert igjen? Gidder ikke skrive hvorfor vi slo opp nå.. men hu sa aldri at følelsene hun hadde for meg forsvant. Hu sa til og med for en stund siden at hu fortsatt likte meg, men også en annen fyr. Hu vil satse på han, sikkert fordi jeg har såra henne alt for mye fra før av :hm:

Hu har hele tiden sagt at 'a aldri vil se bort ifra at vi kan bli sammen igjen, og jeg trodde det bare var no tull.. men når hu så sier at hu plutselig liker meg igjen (men som sagt, satser på den andre duden) veit jeg ikke hva jeg skal tro ...

Vi ble enige om at vi skulle være venner, etter det ble slutt mellom oss to. Men etter det

har det bare endt med bom chika wah wah hver gang.

What the fuzzel?

Lenke til kommentar
dog, jeg vil ikke lage et intrykk av at jeg vil kjøpe henne..men hadde vørt litt koselig hvis jeg fant boken hun ikke klarte å finne bare ved å bruke litt info om boken :)

9523955[/snapback]

Ja, det synes jeg bare hørtes koselig ut.

Kjenner til problemet. ^^ Er så latterlig ukonsentrert om dagen, men sukk. Hun er jo så forferdelig nydelig.

Får prøve å fokusere, selvom det er et slit, og heller nyte godfølelsen til alle døgnets tider ellers.

9527525[/snapback]

Jeg må også konsentrer meg skikkelig i små perioder for å få gjort noe. tankene flyr til en bestemt person...

Kibs: Liker han deg også da?

9527525[/snapback]

Ja. Han sier så. :blush:

9529315[/snapback]

Og mener det. :)
Lenke til kommentar
Awrite, chaps! Let's go to Scotland and get oot and aboot!

Skottland om ei uke :wee: Det kan bli moro, det. Gleder seg :!:

9531823[/snapback]

Du skal så ringe meg med updates.

Forøvrig har jeg havnet i en liten smørje. Dvs, frieri og ønske om barn-smørje.

Og hverken ønsket eller frieriet kommer fra min side.

Lenke til kommentar

Så sinnsykt godt å ha hodet fylt av noen hele tiden. Greier ikke og vil ikke koble ut. Han er så herlig.

Men igjen har jeg heldagsprøve, og igjen skal jeg skrive om Knut Hamsun, og igjen greier jeg ikke tenke på Knut Hamsun, bare ham. Men jeg liker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...