Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Det er godt du tar det slik, marley. Håper du plutselig ikke ligger våken og får panikktanken "Å faen! Hva har jeg gjort!?"

 

:p

 

Jeg regner med at jeg slipper det. Det var en særdeles veloverveid avgjørelse.

 

 

Ja, flytt fokus over på siste rest av eksamenene nå, du trenger det. Og så har vi jo to oppdrag i sommer som venter :)

 

Jeg for min del prøver å bevise for meg selv at jeg ikke er en forholdsjunkie. Det er vanskeligere enn jeg hadde trodd.

 

Jepp, skal sikre seksere på de tre siste eksamener, så begynner vi arbeidet. :)

 

 

Og jeg er også en forholdsjunkie, men jeg klarer ikke å være i forhold. Det fører til interessante situasjoner. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg vært singel noen uker, og har store planer om å være det ut sommeren. Jeg må da kunne klare å gå et kvart år uten å forelske meg hodestups i noen :p

 

Men ja, en støttegruppe for forholdsjunkier er noe jeg godt kunne vært i =D

 

edit: Preposisjoner er undervurdert

Samme her forresten x)

 

post-172506-1244545267_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Skal vi starte en støttegruppe? Møtes tirsdager og torsdager uten damer for å bevise at vi er Frie og Uavhengige Menn som kan klare å ta en øl uten å tenke på damene? Jeg tipper vi når halveis nedi det første glasset før en av oss begynner å plapre usammenhengene om noe søtt dama vår har gjort. :p

 

Da er dere ikke menn ;) Ingen av mine kompiser plaprer om "søte ting" damene deres gjør

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke innlegget mitt 100% seriøst da :) Jeg liker å være i et forhold, men kvalitetstid med gutta er viktig. Og da preiker vi veldig sjelden om kjærestene. Da blir det vel til å preike om fest, fotball, og alt annet drit vi karer skulle finne på å preike om :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg sitter ikke å legger ut om hvor søte kort jeg får av madammen. Ene kompisen min skal alltid mase om jeg får lov til å ta henne i 2'er eller komme i ansiktet osv. Føler meg ikke _helt_ komfortabel å sitte å lange ut om det da, men vi pleier bare kødde med hverandre.

 

Men han er litt spesiell da :p

 

Mao, så sitter vi ikke å forteller hvor søt kjæresten vår er :p

Lenke til kommentar
Var på sykkeltur i går med kjæresten. Kan tro jeg var glad han var med når jeg svimte av. Væskemangel er ikke bra, men kom meg heldigvis fort igjen da moren kom og hentet oss, og jeg fikk i meg 1 liter med væske. Pokker hvor flau jeg ble, men veldig ekkelt å svime av. Kjæresten tok seg svært godt av meg, styrte og stelte, tror vi begge ble like redde, og kanskje han enda mer enn meg, da jeg husker svært lite av det som skjedde.

Huff, så ekkelt. De få gangene jeg har svimt av, så har jeg vært helt ødelagt resten av dagen/kvelden. Godt å ha en kjæreste som kan stelle for seg da. :love:

 

Dakar turtlis som er alene. Du får glede deg til vi kommer å besøker deg i mens! :!:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Godt å høre. Syntes det hørtes litt... homofilt ut:

Ja, det er virkelig superhomofilt å prate om noe søtt/koselig dama gjorde. Det er jo fullstendig logisk!

 

Jeg er ganske sikker på at også menn setter pris på de små tingene kjæresten gjør for de. Noen føler for å nevne/prate om det med andre, mens noen sikkert liker best å holde det for seg selv. Å ikke si noe om det dersom man har lyst fordi det virker så homofilt syns jeg virker relativt retardert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Godt å høre. Syntes det hørtes litt... homofilt ut:

Ja, det er virkelig superhomofilt å prate om noe søtt/koselig dama gjorde. Det er jo fullstendig logisk!

 

Jeg er ganske sikker på at også menn setter pris på de små tingene kjæresten gjør for de. Noen føler for å nevne/prate om det med andre, mens noen sikkert liker best å holde det for seg selv. Å ikke si noe om det dersom man har lyst fordi det virker så homofilt syns jeg virker relativt retardert.

:lol:

QFT

Lenke til kommentar

Jeg er så forelska så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hun vil egentlig ikke noe med meg, kjent ho i over 3år. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte eller hva faen. På en måte føles det jævlig, på en annen føles det utrolig bra, jeg er forelska, å alt er så bra, på en måte..

Endret av TanglewoodD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...